echt een tokkie. ze staat echt voor schutquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Willewa het volgende:
Meest achterlijke deelnemer van de afgelopen 4 seizoenen. Ook zeker in de onderste regionen wat betreft IQ.
Als Karen zaterdag gaat, dan dubbel genaaidquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze naait al haar mede spelers. Ook Glenn. Ook Karin.
Dat is Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef kiki2024 het volgende:
ze gooit zelfs karin voor de bus nu. ik kan niet meer kijken of luisteren naar die vrouw
Ja jij was laatstequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke was jij nou laatste? ik checkte het nog en zag mezelf staan uhhhhh?
Nee hoor had een bericht verwijderd dus ik poste eigenlijk door het slotjequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke was jij nou laatste? ik checkte het nog en zag mezelf staan uhhhhh?
Ze moeten nog 1 week nomineren hequote:Op donderdag 28 maart 2024 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze gaat hiermee ook nog de finale halen, let maar op
Ja ik krijg het door. Nog steeds een geweldige zet. En heerlijk hoe ze allemaal met die zure bekken buiten zitten te sjimpen. Hebben ze zo hun best gedaan om alles voor haar voeten weg te kapen zodat ze genomineerd bleef en nou is ze toch van die bank afquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft niks, ja een vrijstelling
Ze gooit nu ook nog Karen voor de bus......iedereen daar is boos. lekker nog een week....en denk niet dat ze hiermee populair wordt om te winnen.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef Donna1000 het volgende:
Ik kan hier wel van genieten hoor, dit is hoe Big Brother gespeeld moet worden. Het was te verwachten dat er een behoorlijke twist zou komen, is elke BB al gebeurd
Tyron zei al als ze het gepakt had om naar huis te gaan dan had hij het nog kunnen begrijpen dan had ze het geld gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef -river- het volgende:
Er weer pakt ze iets wat voor alle bewoners is tot er een winnaar is. En zo een bedrag voor een halve finale ticket, dat is gewoon helemaal niets waard.
Is ook zo. Ze heeft van begin af aan duidelijk gezegd dat ze er zit om het spel te spelen en nergens anders voor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Dit is echt haar kleur he, aan het einde, laatste week, nu voor iedereen te zien. En nee het is geen slecht mens Ka, daar gaat het niet om, ze zal in het echte leven een hartstikke leuke meid zijn. Maar hier in het spel heeft ze iedereen moedwillig het bloed onder de nagels vandaag gehaald, om iedereen z'n verblijf hier ontzettend lastiger te maken, niet makkelijker. Dat is hoe zij hierin heeft gestaan, dat ga je zien haar filmpje. Ze heeft het gezegd, letterlijk gezegd, ze zegt het gaat voor mij een leuke tijd worden maar niet voor de rest. Heeft ze letterlijk gezegd. Als je haar introfilmpje gaat kijken ga je het zien."
Waarheid als een koe
het ergste is dat ze weet dat ze niet gaat winnen en hiermee de winnaar nog wil stekenquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gooit nu ook nog Karen voor de bus......iedereen daar is boos. lekker nog een week....en denk niet dat ze hiermee populair wordt om te winnen.....
Euuhh die 20.000 krijgt ze niet hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:57 schreef mazaru het volgende:
Niet janken Ashley. Dansen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
20K in de pocket![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |