'Mod Edit, niet doen ASHLEY"quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Was-beer het volgende:
Morgen ook nog een vliegtuig voor de queen
hahaha, wat zuurquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice zei net, wie zit er nu bij haar, Glenn, die kruipt haar in de reet, maar haar Tom zit er ook.
ja ik zag mezelf als laatste maar als je nu gaat kijken zie je dotteke, heel vreemdquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja jij was laatste
Heeft Dot gekaapt? Oh nee sorry Dot![]()
Mooi toch, voor dat extra vleugje drama genot.quote:
Ariana niet vergetenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ach waar hebben ze het moeilijk mee geld is niet van hun. Wel giga boos op lenie zijn. En Alice afgemaakt om 570 euro. In totaal heeft ashley 25500 gekost daar van de pot.
aha ok was al bang dat ik het fout gedaan hadquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor had een bericht verwijderd dus ik poste eigenlijk door het slotje
Degene die het lukt om de hele week boos te blijven op Ashley krijgt mijn stemquote:
Echt een dikke tokkie ja. Ze is echt zó dom ook. Echt dom. Ook dit snapt ze weer niet. Niveau wappie. Die overschat zichzelf zo enorm.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
echt een tokkie. ze staat echt voor schut
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:04 schreef Was-beer het volgende:
Morgen ook nog een vliegtuig voor de queen
Tom ziet gewoon iemand die verdrietig is en troost.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice zei net, wie zit er nu bij haar, Glenn, die kruipt haar in de reet, maar haar Tom zit er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |