Hij is wel roze, maar een bril heb ik nog nooit bij hem waargenomen.quote:
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet zeuren jongens, ook dit is het spel, de pot was gewoon nog veel te hoog
Tom is een sukkelquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/s3pz70
[ afbeelding ]
Dat had ook anders gekunt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stream 2quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik de streams aan doe zie ik de jankerd en de lafaards die haar omarmen.![]()
Ik wil de boze bewoners zien en horen..
En daarom is zij degene die recht heeft op de buit en die lafaards niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Janken om medeleven op te wekken.![]()
Ben ik benieuwd wie er in trappen.
Ik lees hier dat bewoners boos zijn maar dat zal een half uurtje duren daarna gaan die lafaards haar zeggen dat ze het begrijpen etc etc
Is ook zo, Bart is met niet veel lager bedrag winnaar geworden. Ik denk ook wel dat ze de mogelijkheid krijgen om het bedrag nog op te hogen in de laatste weken die komen gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou als ze Ashley naar de winkel hadden laten gaan, waren ze minder geld kwijt geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |