Tom heeft tegen karen gezegd dat ze een grotere mond heeft als ze met Ashley is dit heeft Jimmy ook gezegd en ook in de DGKquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hij was het! Zat te denken wie haar dat nou vandaag gezegd had.. Tom of Jimmy..
maar het was inderdaad Jimmy.
DGK?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tom heeft tegen karen gezegd dat ze een grotere mond heeft als ze met Ashley is dit heeft Jimmy ook gezegd en ook in de DGK
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tom heeft tegen karen gezegd dat ze een grotere mond heeft als ze met Ashley is dit heeft Jimmy ook gezegd en ook in de DGK
je gaat toch niet om de verkeerde letters vallen he haha ik haal het steeds afkorting door elkaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
DGK?Ik heb wel heel veel gemist de afgelopen twee dagen.
Heeft jimmy gewoon buiten tegen karen gezegd en die reageerde er toen normaal op. Denk dat ze in de dbk er ook over begonnen zijn. Zijn twee zeer neurotische meiden vandaag en heel erg negatief met alles allebeiquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet jij dan ook hoe Eslie en Karen weten dat dit in de Dbk is gezegd?
Dat is zaterdag al begonnen toen Karen doordraafde over dat respectloos kaarten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee verpesten wel al de hele dag de sfeer sinds gister
omdat dit tegen Ka is gezegd blijkbaar in de Dbk, en dit kan ik helaas niet met zekerheid opmaken uit het gesprek maar de rest wel want ik heb express terug gespoeldquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet jij dan ook hoe Eslie en Karen weten dat dit in de Dbk is gezegd?
Ja is heel jammer en onnodig vind ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is zaterdag al begonnen toen Karen doordraafde over dat respectloos kaarten.
Het werd er niet beter op nadat er weer genomineerd werd, de wijn 'op' was, wat 'brutaliteit' aan de ronde tafel, geen munten voor boodschappen, geen winkel gegund en zo nog wat 'kleine dingetjes' die van invloed waren op de sfeer..
Maar ze zijn verder niet sfeerbepalend daar hoor
nope volgens sommige mensen is er geen sfeer meer als ash weg is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is zaterdag al begonnen toen Karen doordraafde over dat respectloos kaarten.
Het werd er niet beter op nadat er weer genomineerd werd, de wijn 'op' was, wat 'brutaliteit' aan de ronde tafel, geen munten voor boodschappen, geen winkel gegund en zo nog wat 'kleine dingetjes' die van invloed waren op de sfeer..
Maar ze zijn verder niet sfeerbepalend daar hoor
Tom en Karen hadden ook gesprek vandaag om het uit te praten maar heb ik verder niet gevolgd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat dit tegen Ka is gezegd blijkbaar in de Dbk, en dit kan ik helaas niet met zekerheid opmaken uit het gesprek maar de rest wel want ik heb express terug gespoeld
Jimmy heeft niet gezegd dat Tom dat in de dbk heeft gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jimmy gewoon buiten tegen karen gezegd en die reageerde er toen normaal op. Denk dat ze in de dbk er ook over begonnen zijn. Zijn twee zeer neurotische meiden vandaag en heel erg negatief met alles allebei
letterlijke woorden van Ash'' jimmy heeft hetzelfde gezegd en heeft dit ook in de Dbk gezegd'quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jimmy gewoon buiten tegen karen gezegd en die reageerde er toen normaal op. Denk dat ze in de dbk er ook over begonnen zijn. Zijn twee zeer neurotische meiden vandaag en heel erg negatief met alles allebei
Nee je begrijpt me niet, jimmy had een gesprek met karen waarin hij (jimmy) dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy heeft niet gezegd dat Tom dat in de dbk heeft gezegd
Kloptquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet, jimmy had een gesprek met karen waarin hij (jimmy) dat heeft gezegd.
ja dat is weer wat anders hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom en Karen hadden ook gesprek vandaag om het uit te praten maar heb ik verder niet gevolgd.
Yup. Zag je in de uitzending van vandaag ook goed terug vond ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:45 schreef engine het volgende:
Ik heb het idee dat ondanks dat ze nog erg aanwezig zijn, de groep zich er minder en minder van aantrekt. Dat vind ik wel mooi.
Ja zag het ook..te erg gewoonquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ik verbaas me er nog over net in die keuken hoe die meiden deden tegen alice weer. Alice had water opgezet om te douchen. Karen zette er ook een bij. En die meiden gaan er vanuit dat Alice in de hottub zou gaan en zagen dat ze wilde gaan douchen en dan verontwaardigd zijn dat Alice ging douchen. Alice zei nog willen jullie met zijn 2en maar gelijk van nee we wachten wel. Dus hadden iets ingevuld voor alice en dan zo reageren pfff.
Ja teveel stempel op de sfeer wordt er gedrukt. En blijf me verbazen wat ashley er gister allemaal uitkraamde over Alice die ze tuig noemde. En ook over anderen die ze voor van alles uitmaakt. Is nergens voor nodig om te doen. Daarom waardeerde ik Glenn gister zo die gewoon tegen haar zei dat ze koekje van eigen deeg kreeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:46 schreef humpty het volgende:
Begin er eerlijk gezegd ook zat van te worden om te kijken.
Af en toe zet ik hem even aan en het is echt alleen
maar negatief en kletsen over een ander wat Ashley doet.
Karen loopt er als een dom gansje achter aan.
Wat een vervelend programma is dit geworden
Maar goed ook denk ik want ze zetten zichzelf niet goed neer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:49 schreef Thorelf het volgende:
vind dat ash en karen in de luwte gehouden worden door bb..
Klopt een saaie boel zonder As en ook hier want elke post gaat over haarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nope volgens sommige mensen is er geen sfeer meer als ash weg is.
Welnee, dan hadden we hier gewoon ruzie over iemand anders gemaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt een saaie boel zonder As en ook hier want elke post gaat over haar
klopt,maar als zij weg is weet ik zeker dat er weer andere posts komen!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt een saaie boel zonder As en ook hier want elke post gaat over haar
De dames hadden al pannen opgezet . In de tijd dat ze aan het afwassen waren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ik verbaas me er nog over net in die keuken hoe die meiden deden tegen alice weer. Alice had water opgezet om te douchen. Karen zette er ook een bij. En die meiden gaan er vanuit dat Alice in de hottub zou gaan en zagen dat ze wilde gaan douchen en dan verontwaardigd zijn dat Alice ging douchen. Alice zei nog willen jullie met zijn 2en maar gelijk van nee we wachten wel. Dus hadden iets ingevuld voor alice en dan zo reageren pfff.
Tom is vrolijk sinds hij Ashley en Karen achter zich heeft gelaten. Ty en Randy zijn normaal tegen hem gaan doen en dat maakte het voor hem makkelijker om die andere club los te laten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:56 schreef kiki2024 het volgende:
Tom is vandaag echt heel vrolijk en leuk..behalve eerder vandaag dan met het gebeuren met Karin enzo. hij was zo blij en enthousiast in dat winkeltje..helemaal trots toen hij terug was. van mij mag hij winnen
ty en randy zijn ook anders nadat doriana en ronahi weg zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Tom is vrolijk sinds hij Ashley en Karen achter zich heeft gelaten. Ty en Randy zijn normaal tegen hem gaan doen en dat maakte het voor hem makkelijker om die andere club los te laten.
Woont glenn in die hottub. Hij zat er vanmiddag ook al in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat ze die flessen goed schoonmaken voor ze er weer uit drinken
Stop maar met je gezuigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ssst dat mag je niet zeggen dat past niet in het bash Ashley verhaal hier.
Dat denk ik niet.quote:
ik heb alleen de zure stream, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:34 schreef humpty het volgende:
Zou Glen die vrouwen een beetje ontlopen
krijg die indruk een beetje.
Kan het mij heel goed voorstellen trouwens.
Geen idee wat dat met die Belgen is. Ik zag Tom net een halve peer in 1 keer in zijn melik stoppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag die valse Karen btw eten bij het terugkijken op tv.. Echt bizar, het eten kwam helegaar naar buiten en mond volledig open. Wat een retard![]()
[ afbeelding ]
Zou daar een andere norm gelden mbt etiquetteregels?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die Belgen is. Ik zag Tom net een halve peer in 1 keer in zijn melik stoppen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou daar een andere norm gelden mbt etiquetteregels?
Mijn kinderen hebben vanaf hun 2 tot 8 jaar in België gewoond en ook daar naar school gegaan. Maar nee die eten met hun mond dicht. Ze leren dat dus niet op school. Wijzelf zijn natuurlijk Nederlanders dus misschien hebben wij ze het al onbewust netjes aangeleerd. Het is iig niet zo dat ze op school etiquette regels mee krijgen. Wellicht leren Belgische ouders hun kinderen iets anders aan…quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou daar een andere norm gelden mbt etiquetteregels?
Of het zijn achterbuurters, Karen en Tomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:14 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben vanaf hun 2 tot 8 jaar in België gewoond en ook daar naar school gegaan. Maar nee die eten met hun mond dicht. Ze leren dat dus niet op school. Wijzelf zijn natuurlijk Nederlanders dus misschien hebben wij ze het al onbewust netjes aangeleerd. Het is iig niet zo dat ze op school etiquette regels mee krijgen. Wellicht leren Belgische ouders hun kinderen iets anders aan…
Heeft niks met BE/NL te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:14 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Wijzelf zijn natuurlijk Nederlanders dus misschien hebben wij ze het al onbewust netjes aangeleerd. Wellicht leren Belgische ouders hun kinderen iets anders aan…
Dat denk ik niet. In Nederland woonden we ook niet in een beste buurt. Maar waar je woont maakt niet tot wie je bent. Al woont het grootste schorem om je heen, bepaal je nog zelf de opvoeding. Mondje dicht met eten is een van de makkelijkste dingen om aan te leren om er iig netjes uit te zien of je netjes te gedragen in het bijzijn van anderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of het zijn achterbuurters, Karen en Tom
Maar de kans op smakkers is natuurlijk wel groter in een echte achterbuurt dan bij middenklasse gezinnen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:23 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. In Nederland woonden we ook niet in een beste buurt. Maar waar je woont maakt niet tot wie je bent. Al woont het grootste schorem om je heen, bepaal je nog zelf de opvoeding. Mondje dicht met eten is een van de makkelijkste dingen om aan te leren om er iig netjes uit te zien of je netjes te gedragen in het bijzijn van anderen.
Glenn heeft Karen er wel eens op aangesproken. Toen zei hij dat hij zijn kinderen leerde om met het mondje dicht te eten. Maar het is te laat bij haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of het zijn achterbuurters, Karen en Tom
Klopt! Maar dan nog ligt het niet aan de buurt maar aan de opvoedingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar de kans op smakkers is natuurlijk wel groter in een echte achterbuurt.
Maar hij doet het zelf ook niet!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn heeft Karen er wel eens op aangesproken. Toen zei hij dat hij zijn kinderen leerde om met het mondje dicht te eten. Maar het is te laat bij haar.
Denk het ook. als je al 30 jaar smakt, ********** is het niet meer te reddenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn heeft Karen er wel eens op aangesproken. Toen zei hij dat hij zijn kinderen leerde om met het mondje dicht te eten. Maar het is te laat bij haar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het ook. als je al 30 jaar smakt, ******* , is het niet meer te redden
Nou nou nou. ******* wil ik het niet noemen nee. Dat gaat wat ver maar idd is het wel inmiddels ingebakken gedrag. En dat zal niet gaan veranderen neequote:
Al bijna twee weken. Na het vertrek van Dilano.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:31 schreef mazaru het volgende:
Hey, Tyron ligt weer bij Ashley op de kamer. Die weet ook niet wat die wil
Dat je dat bijhoudt. Het valt me nou toevallig op omdat ze nu met zijn vieren liggen te lachen en te dollenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Al bijna twee weken. Na het vertrek van Dilano.
Zou ze daar backstage die lippen vol mogen laten spuiten met fillers? Lijkt alsof ze weer dikker zijn.quote:
Ik vind het leuk en lach vrolijk meequote:Op woensdag 27 maart 2024 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grootste lol op de kamer van Ty, Randy, Ashley en Karen..![]()
Is ie al wezen checken of ie niet echt was ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy laat me daar een dikke prut![]()
Zijn ze te slap voor daar in het FEBO kantoor ...quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:33 schreef kater1 het volgende:
Nu alarm voor zingen? Allemaal in volledige paniek half aangekleed naar de woonkamer? Nee? oke dan.
Karen en Ashley zitten er bijna doorheen. Zwaarder zal het niet worden gemaakt. Is niet gunstig voor het programma als het te ver gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze te slap voor daar in het FEBO kantoor ...
Het is nog 1,5 weekquote:Op woensdag 27 maart 2024 01:05 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Karen en Ashley zitten er bijna doorheen. Zwaarder zal het niet worden gemaakt. Is niet gunstig voor het programma als het te ver gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon hopen van niet dus ..quote:Op woensdag 27 maart 2024 01:23 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze komende zaterdag wel de reveal gaan doen van wanneer de finale is.
Eindelijk kan ik je een keer gelijk geven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 01:23 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze komende zaterdag wel de reveal gaan doen van wanneer de finale is.
Eens moet het toch gebeuren, en denk dat zaterdag een goed moment is.quote:
Ja ik ben ook benieuwd, ze hopen nog een opdracht te krijgen... we gaan het zien vandaag...quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag weer afwachten of er genomineerd moet worden onder de bewoners. En of er nog mensen zijn die een vrijstelling kunnen winnen?
Zij denken dat zaterdag de finaleweek begint dus als dat niet zo is, dan moet er wel een belletje gaan rinkelen denk ik 😇quote:Op woensdag 27 maart 2024 02:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens moet het toch gebeuren, en denk dat zaterdag een goed moment is.
Ze weten dat het halve finale week is. Dat ticket konden ze immers winnen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zij denken dat zaterdag de finaleweek begint dus als dat niet zo is, dan moet er wel een belletje gaan rinkelen denk ik 😇
Goedemorgen allemaal! Benieuwd of ze vandaag nog een spel mogen spelen of dat ze alleen moeten nomineren. Misschien wel weer 4 genomineerden en 2 naar huis 🤗
Ze kunnen ook denken dat het deze week de halve finale week is en niet volgende week natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze weten dat het halve finale week is. Dat ticket konden ze immers winnen.
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Na gisteren en eergisteren en die dag daarvoor enz,... wordt het tijd dat Ashley haar vergane hutkoffer gaat pakken zaterdag... het spel is gespeeld, gefaald in alle opzichten... en Karen mag mee..
Dus hopelijk 2 naar huis zaterdag..
Het is gewoon een brutaal wijf.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:09 schreef Koos1958 het volgende:
Tom heeft 2 pannen opgezet een voor de afwas en 1 voor zich te wassen. Ashley komt en zegt heb je die nodig ja zegt tom, ashley weer allebei allebei. Herhaling van gisteravond
Goedemorgen....quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:05 schreef humpty het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Idd man o man wat een sfeerverpester is dat
verwend kind is het ze gaat nog net niet stampvoeten.
Je hebt gelijk ze heeft gefaald en nu maar lekker naar huis
Ik ook niet. Ik word onpasselijk als ik haar zie...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Ik kan haar werkelijk waar niet meer horen of zien.. dat arrogante, egoïstische, manipulerende, delegerende gedrag ben ik zo zat..
Ze komt net aankakken en eist alweer gelijk een pan water...
Ik heb echt in heel m'n leven nog nooit zo'n walgelijk karakter meegemaakt...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik word onpasselijk als ik haar zie...
Ja dat is zo ontzettend jammerquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
En Glenn die ik eigenlijk heel leuk vond... krijgt toch te bruine armen... hij zit er tot aan z'n oksel in... zo jammer ...
Gisteravond in de uitzending lieten ze toch een paar keer blikken van Glenn zien die het tegendeel suggereren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
En Glenn die ik eigenlijk heel leuk vond... krijgt toch te bruine armen... hij zit er tot aan z'n oksel in... zo jammer ...
Glenn stelt zich naar iedereen neutraal op, hij is voorzichtig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:23 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gisteravond in de uitzending lieten ze toch een paar keer blikken van Glenn zien die het tegendeel suggereren.
Die zegt haar nog hoe ze zelf doet en dat ze dat dan kan terug verwachtenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Moah gisteren toen hij in de in de douche stond, zag ik ff waarom andere vrouwen hem zo aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
Tom is ook niet echt een sexy kerel he. Hoe hij daar staat als een klein jongetje, schouders naar voren en voeten op elkaar alsof de grond erg koud is...en waarom heeft hij altijd die bult haar op zijn achterhoofd? Is zijn schedel zo gebouwd of is het een dikke bos haar?
Oh?quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moah gisteren toen hij in de in de douche stond, zag ik ff waarom andere vrouwen hem zo aantrekkelijk vinden
Ja blikken, maar zeg er een keer wat van in plaats van te zuchten en steunen in plaats van bediende te blijven spelen van Ashleyquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:23 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gisteravond in de uitzending lieten ze toch een paar keer blikken van Glenn zien die het tegendeel suggereren.
Tom had ik niets mee maar nu hij weer vrolijk is en kan lachen stijgt hij weer op het lijstje.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Glenn doet nog een poging. Zijn hand is er zwartgeblakerd van ( geintje)quote:
Hij zegt het haar op een te lieve manier...en geeft haar wel steeds gelijk in haar roddels.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die zegt haar nog hoe ze zelf doet en dat ze dat dan kan terug verwachten
Haha valt wel mee hoorquote:
Ja echt heel jammer, hij heeft bij mij al een beetje afgedaan toen hij aangaf bang te zijn om op Ash te stemmen toen Danny dat wildequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Van de week toen ze Alice slecht wilde neerzetten jij hem zei hij ook ik vond het juist lief van haarquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Hij zegt het haar op een te lieve manier...en geeft haar wel steeds gelijk in haar roddels.
Ja klopt ook wel, hij zucht en steunt en rolt met z'n ogen als ze iets vraagt maar hij doet het wel... hij veegt nog net haar reet niet af..quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:23 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Haha dat is die brede stoere kerel met z'n tattoos... bange poeppert...afknapper...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer, hij heeft bij mij al een beetje afgedaan toen hij aangaf bang te zijn om op Ash te stemmen toen Danny dat wilde
gister zei ze dat ze nu wel op hem zou stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ash gaat nooit op jou stemmen. Vanwege dat vliegtuig. We hebben fans samen. Dat kan ze niet maken zegt ze. Of het waar is is een tweede natuurlijk.
Nee, dat werd net ook gezegd idd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
gister zei ze dat ze nu wel op hem zou stemmen.
Niet dat ze denk mag stemmen voor nu. Ze is zelf genomineerd, dus denk niet zat zou mogen stemmen op het moment.
Klopt op insta en TikTok ook, maar blijft een harde kern fans over, die maakt dat ze nog steeds boven een Randy en Karen blijft staan denk.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
Ff rondje fb en X gedaan maar Ashley is aardig aan het zakken qua populariteit. Op 30 negatieve berichten vind je 1 positieve zo'n beetje...
Morgen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie heeft door haar cyclusgedoe weer last van haar blaas die ze niet kan leegplassen
Ty speelt haar ook niet naar huis dat kon alleen met Glenn erbij op de bank. Dan was alles wat tegen Ash is op Ty gegaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Klopt op insta en TikTok ook, maar blijft een harde kern fans over, die maakt dat ze nog steeds boven een Randy en Karen blijft staan denk.
Dus als een van die 2 erop komt blijft ze alsnog
Beetje saaie man. Het hele spel verstopt achter Ashley. Staat niet open voor de mening van een ander.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn is een aardige man maar hangt teveel aan ashley
Klopt, er gaan er een aantal flink schrikken als ze horen dat het een week langer is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Ash heeft het weer over dat volgende week de week is
Ze leven dus nog steeds in de veronderstelling dat volgende week de finale is
Stro op haar hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat gefrunnik van Karen aan dat haar... daar word je toch horendol van...
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ash gaat Karen het boek, mannen komen van mars en vrouwen van venus sturen
Hahahaha zou echt erg zijn als hij echt zo in elkaar zit een gluiperd is hij!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy hoopt dat zijn familie enzo de echte jimmy zoals thuis hebben gezien. Oef.
JImmy is ook wel een heel grote stokerquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik lust ook geen champions. Daar hoor je mij ook niet over.
Tom : Nee?
Jimmy : Nee, die eet ik gewoon niet. Is niet erg, is mijn probleem. Als andere mensen daarvan genieten is dat toch goed. Maar niet van... ik wil een coin terug voor de champignons. Daar krijg je toch een slappe zak van ... sorry .. excuus.
Het is vaak wel leuk om naar hun te luisteren. Ze hebben vaak leuke gesprekken over het leven. Af en toe even over het spel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een mooi gesprek.
Tom : Dus eigenlijk heb je die keuze pas gemaakt toen je mijn leeftijd had.
Jimmy : Ja
Tom : Dus eigenlijk is het niet absurd dat ik nu ook een andere keuze wil pakken in mijn leven.
Jimmy : Nee, nee, dat is alleen maar goed dat je dat doet en dat je dat durft. Want je moet altijd voor je eigen geluk kiezen.
Als Alice niet wint mag Tom winnen van me, en ook Tyron zou ik het wel gunnrnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb wat dat betreft toch wel bewondering voor Tom. Hoe hij zich heeft staande gehouden in dat volle huis. Altijd volledige inzet.
Een aantal lastige situaties doorstaan.
Zich weer heeft herpakt na een moeilijke week.
Ook zijn spel inzicht is goed. Hij durft ook te spelen zonder dat heel opvallend te doen.
Hij zou voor mij de winnaar zijn.
Alleen Alice, zo niet, dan kunnen ze het bedrag storten op de rekening van stichting spapaars.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als Alice niet wint mag Tom winnen van me
Helaasquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen Alice, zo niet, dan kunnen ze het bedrag storten op de rekening van stichting spapaars.
Nah, het is geen lieverdje, erg wisselvallig en het getuigt vaak van een vervelende arrogantie.quote:
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, het is geen lieverdje, erg wisselvallig en het getuigt vaak van een vervelende arrogantie.
Randy had bezoek, en dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Gaan ze nog voor 1 iemand stemmen ?op de nominatie ik denk Randy dat hij erbij staat naast Tyron en Ashley en dat Randy eruit ligt zaterdag dat denk ik.
Of ze kunnen nog strijden vandaag voor een vrijstelling dan kan het anders uitzien met de nominatie.
Hmm arrogant vind ik hem zeker niet, soms wat wispelturig maar dat heeft veel met zijn psychische kwetsbaarheid te maken denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, het is geen lieverdje, erg wisselvallig en het getuigt vaak van een vervelende arrogantie.
Ik denk toch nomineren, dit omdat er een extra stem te koop is in de bb winkel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Gaan ze nog voor 1 iemand stemmen ?op de nominatie ik denk Randy dat hij erbij staat naast Tyron en Ashley en dat Randy eruit ligt zaterdag dat denk ik.
Of ze kunnen nog strijden vandaag voor een vrijstelling dan kan het anders uitzien met de nominatie.
Dat is misschien waarom ze liever niet hebben dat de genomineerden mogen shoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk toch nomineren, dit omdat er een extra stem te koop is in de bb winkel.
Volgens mij is er door niemand gezegd dat ze vinden dat een genomineerde niet moet gaan shoppenquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is misschien waarom ze liever niet hebben dat de genomineerden mogen shoppen.
Niet hardop, maar natuurlijk speelt dat een rol.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is er door niemand gezegd dat ze vinden dat een genomineerde niet moet gaan shoppen
Ze zullen het niet hardop zeggen, maar ik denk niet dat iemand dat wil.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is er door niemand gezegd dat ze vinden dat een genomineerde niet moet gaan shoppen
Hint van zichzelf richting BBquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:43 schreef basicsaint het volgende:
Ashley zei vanochtend dat ze denkt dat er iemand vrijwillig vertrekt voor een bedrag uit de pot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glenn is ook erg verandert.....nadat hij op de bank heeft gezeten en als eerste mocht blijven staat zijn mond niet stil.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel, hij zucht en steunt en rolt met z'n ogen als ze iets vraagt maar hij doet het wel... hij veegt nog net haar reet niet af..
Ja, de een is gul en de ander niet......drama om een coin......quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
JImmy is ook wel een heel grote stoker
Het ging Ashley niet om het niet lusten, maar ze wilde er liever geen geld aan uitgeven, is toch wel iets heel anders.
Ik vind het gewoon jammer, leuke gast maar zit echt aan de verkeerde kant met Karen en Ashley...quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn is ook erg verandert.....nadat hij op de bank heeft gezeten en als eerste mocht blijven staat zijn mond niet stil.Nou is het wel dat zijn maatje weg is maar nu praat hij met iedereen.
Klopt. Dat was gisteren ook te zien in de uitzending. Daar werd het hardop gezegd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is misschien waarom ze liever niet hebben dat de genomineerden mogen shoppen.
Had al het vermoeden dat er weer gezeur over zou komen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dam moet hij gewoon antwoord geven. Dan hoeft ze het niet meerdere keren te vragen.
Deed hij toch....hij zei toch ja ik heb die nodig......Nog vragen allebei.?quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dam moet hij gewoon antwoord geven. Dan hoeft ze het niet meerdere keren te vragen.
Die kan eindelijk doen wat hij zelf wil zonder heen en weer gestuurd te worden...quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Glenn lijkt blij het huis voor zichzelf te hebben
ja mogen niet eens meer zien en horen dat ze naar binnen gaan.quote:
Ben wel benieuwd hoor, zal wel weer effies duren...quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja mogen niet eens meer zien en horen dat ze naar binnen gaan.
Groot geheim wat ze moeten gaan doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Tijdens de SL kan je hier verder babbelen
Dotteke in BB / [BB 24 SC #46] Gezellige kletshoek deel 21
Tom gaf antwoord. Dat het water voor de afwas was. En daarna ging ze drammen. Net zo lang totdat Tom zei neem maar...en dat deed ze toen niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
In het huis is het wel over, in de COS en op X opeens geluiden dat Ashley gepest word en buitengesloten wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds over die kip, was toch opgelost met die coin terug?
Ka en Ra op de bank hoorde ik al oidquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:01 schreef zodeju het volgende:
Leuk Ty is ervan af......van de bank dus.
ra ka en ashley?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd hoe de bank er nu uit gaat zien
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ka en Ra op de bank hoorde ik al oid
Dat denk ik niet. Zal een andere bank gaan worden nu.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:03 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley blijft nog wel staan denk ik want Glenn en Ty hebben vrijstelling gewonnen maar ash niet
ty zegt net 2 nieuwe. lijkt me wel het eerlijkst dat als je al genomineerd was en niks gewonnen hebt je gewoon blijft staanquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Zal een andere bank gaan worden nu.
edit: verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Laat ze er maar een waardige kwartfinale van maken. Ashley, Alice en Tom
Waarom?? Anders had ze niet mee hoeven spelen toch. Als ze er niet meer op zit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Zal een andere bank gaan worden nu.
Daarom.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom?? Anders had ze niet mee hoeven spelen toch. Als ze er niet meer op zit.
Geen idee dat hoorde ik Tom en Jimnet zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]En door het spel dat ze laatste waren of weer door een stemming???
Lijkt mij ook een prima bankquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Laat ze er maar een waardige kwartfinale van maken. Ashley, Alice en Tom
Ash zit toch al op de bank, of heeft zij ook een vrijstelling gewonnen net?quote:
nee Ty heeft gewonnenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ash zit toch al op de bank, of heeft zij ook een vrijstelling gewonnen net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |