Dat denk ik niet.quote:
ik heb alleen de zure stream, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:34 schreef humpty het volgende:
Zou Glen die vrouwen een beetje ontlopen
krijg die indruk een beetje.
Kan het mij heel goed voorstellen trouwens.
Geen idee wat dat met die Belgen is. Ik zag Tom net een halve peer in 1 keer in zijn melik stoppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag die valse Karen btw eten bij het terugkijken op tv.. Echt bizar, het eten kwam helegaar naar buiten en mond volledig open. Wat een retard![]()
[ afbeelding ]
Zou daar een andere norm gelden mbt etiquetteregels?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die Belgen is. Ik zag Tom net een halve peer in 1 keer in zijn melik stoppen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou daar een andere norm gelden mbt etiquetteregels?
Mijn kinderen hebben vanaf hun 2 tot 8 jaar in België gewoond en ook daar naar school gegaan. Maar nee die eten met hun mond dicht. Ze leren dat dus niet op school. Wijzelf zijn natuurlijk Nederlanders dus misschien hebben wij ze het al onbewust netjes aangeleerd. Het is iig niet zo dat ze op school etiquette regels mee krijgen. Wellicht leren Belgische ouders hun kinderen iets anders aan…quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou daar een andere norm gelden mbt etiquetteregels?
Of het zijn achterbuurters, Karen en Tomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:14 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben vanaf hun 2 tot 8 jaar in België gewoond en ook daar naar school gegaan. Maar nee die eten met hun mond dicht. Ze leren dat dus niet op school. Wijzelf zijn natuurlijk Nederlanders dus misschien hebben wij ze het al onbewust netjes aangeleerd. Het is iig niet zo dat ze op school etiquette regels mee krijgen. Wellicht leren Belgische ouders hun kinderen iets anders aan…
Heeft niks met BE/NL te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:14 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Wijzelf zijn natuurlijk Nederlanders dus misschien hebben wij ze het al onbewust netjes aangeleerd. Wellicht leren Belgische ouders hun kinderen iets anders aan…
Dat denk ik niet. In Nederland woonden we ook niet in een beste buurt. Maar waar je woont maakt niet tot wie je bent. Al woont het grootste schorem om je heen, bepaal je nog zelf de opvoeding. Mondje dicht met eten is een van de makkelijkste dingen om aan te leren om er iig netjes uit te zien of je netjes te gedragen in het bijzijn van anderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of het zijn achterbuurters, Karen en Tom
Maar de kans op smakkers is natuurlijk wel groter in een echte achterbuurt dan bij middenklasse gezinnen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:23 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. In Nederland woonden we ook niet in een beste buurt. Maar waar je woont maakt niet tot wie je bent. Al woont het grootste schorem om je heen, bepaal je nog zelf de opvoeding. Mondje dicht met eten is een van de makkelijkste dingen om aan te leren om er iig netjes uit te zien of je netjes te gedragen in het bijzijn van anderen.
Glenn heeft Karen er wel eens op aangesproken. Toen zei hij dat hij zijn kinderen leerde om met het mondje dicht te eten. Maar het is te laat bij haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of het zijn achterbuurters, Karen en Tom
Klopt! Maar dan nog ligt het niet aan de buurt maar aan de opvoedingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar de kans op smakkers is natuurlijk wel groter in een echte achterbuurt.
Maar hij doet het zelf ook niet!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn heeft Karen er wel eens op aangesproken. Toen zei hij dat hij zijn kinderen leerde om met het mondje dicht te eten. Maar het is te laat bij haar.
Denk het ook. als je al 30 jaar smakt, ********** is het niet meer te reddenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn heeft Karen er wel eens op aangesproken. Toen zei hij dat hij zijn kinderen leerde om met het mondje dicht te eten. Maar het is te laat bij haar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het ook. als je al 30 jaar smakt, ******* , is het niet meer te redden
Nou nou nou. ******* wil ik het niet noemen nee. Dat gaat wat ver maar idd is het wel inmiddels ingebakken gedrag. En dat zal niet gaan veranderen neequote:
Al bijna twee weken. Na het vertrek van Dilano.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:31 schreef mazaru het volgende:
Hey, Tyron ligt weer bij Ashley op de kamer. Die weet ook niet wat die wil
Dat je dat bijhoudt. Het valt me nou toevallig op omdat ze nu met zijn vieren liggen te lachen en te dollenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Al bijna twee weken. Na het vertrek van Dilano.
Zou ze daar backstage die lippen vol mogen laten spuiten met fillers? Lijkt alsof ze weer dikker zijn.quote:
Ik vind het leuk en lach vrolijk meequote:Op woensdag 27 maart 2024 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grootste lol op de kamer van Ty, Randy, Ashley en Karen..![]()
Is ie al wezen checken of ie niet echt was ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy laat me daar een dikke prut![]()
Zijn ze te slap voor daar in het FEBO kantoor ...quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:33 schreef kater1 het volgende:
Nu alarm voor zingen? Allemaal in volledige paniek half aangekleed naar de woonkamer? Nee? oke dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |