Tom heeft tegen karen gezegd dat ze een grotere mond heeft als ze met Ashley is dit heeft Jimmy ook gezegd en ook in de DGKquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hij was het! Zat te denken wie haar dat nou vandaag gezegd had.. Tom of Jimmy..
maar het was inderdaad Jimmy.
DGK?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tom heeft tegen karen gezegd dat ze een grotere mond heeft als ze met Ashley is dit heeft Jimmy ook gezegd en ook in de DGK
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tom heeft tegen karen gezegd dat ze een grotere mond heeft als ze met Ashley is dit heeft Jimmy ook gezegd en ook in de DGK
je gaat toch niet om de verkeerde letters vallen he haha ik haal het steeds afkorting door elkaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
DGK?Ik heb wel heel veel gemist de afgelopen twee dagen.
Heeft jimmy gewoon buiten tegen karen gezegd en die reageerde er toen normaal op. Denk dat ze in de dbk er ook over begonnen zijn. Zijn twee zeer neurotische meiden vandaag en heel erg negatief met alles allebeiquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet jij dan ook hoe Eslie en Karen weten dat dit in de Dbk is gezegd?
Dat is zaterdag al begonnen toen Karen doordraafde over dat respectloos kaarten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee verpesten wel al de hele dag de sfeer sinds gister
omdat dit tegen Ka is gezegd blijkbaar in de Dbk, en dit kan ik helaas niet met zekerheid opmaken uit het gesprek maar de rest wel want ik heb express terug gespoeldquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet jij dan ook hoe Eslie en Karen weten dat dit in de Dbk is gezegd?
Ja is heel jammer en onnodig vind ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is zaterdag al begonnen toen Karen doordraafde over dat respectloos kaarten.
Het werd er niet beter op nadat er weer genomineerd werd, de wijn 'op' was, wat 'brutaliteit' aan de ronde tafel, geen munten voor boodschappen, geen winkel gegund en zo nog wat 'kleine dingetjes' die van invloed waren op de sfeer..
Maar ze zijn verder niet sfeerbepalend daar hoor
nope volgens sommige mensen is er geen sfeer meer als ash weg is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is zaterdag al begonnen toen Karen doordraafde over dat respectloos kaarten.
Het werd er niet beter op nadat er weer genomineerd werd, de wijn 'op' was, wat 'brutaliteit' aan de ronde tafel, geen munten voor boodschappen, geen winkel gegund en zo nog wat 'kleine dingetjes' die van invloed waren op de sfeer..
Maar ze zijn verder niet sfeerbepalend daar hoor
Tom en Karen hadden ook gesprek vandaag om het uit te praten maar heb ik verder niet gevolgd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat dit tegen Ka is gezegd blijkbaar in de Dbk, en dit kan ik helaas niet met zekerheid opmaken uit het gesprek maar de rest wel want ik heb express terug gespoeld
Jimmy heeft niet gezegd dat Tom dat in de dbk heeft gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jimmy gewoon buiten tegen karen gezegd en die reageerde er toen normaal op. Denk dat ze in de dbk er ook over begonnen zijn. Zijn twee zeer neurotische meiden vandaag en heel erg negatief met alles allebei
letterlijke woorden van Ash'' jimmy heeft hetzelfde gezegd en heeft dit ook in de Dbk gezegd'quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jimmy gewoon buiten tegen karen gezegd en die reageerde er toen normaal op. Denk dat ze in de dbk er ook over begonnen zijn. Zijn twee zeer neurotische meiden vandaag en heel erg negatief met alles allebei
Nee je begrijpt me niet, jimmy had een gesprek met karen waarin hij (jimmy) dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy heeft niet gezegd dat Tom dat in de dbk heeft gezegd
Kloptquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet, jimmy had een gesprek met karen waarin hij (jimmy) dat heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |