Glenn doet nog een poging. Zijn hand is er zwartgeblakerd van ( geintje)quote:
Hij zegt het haar op een te lieve manier...en geeft haar wel steeds gelijk in haar roddels.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die zegt haar nog hoe ze zelf doet en dat ze dat dan kan terug verwachten
Haha valt wel mee hoorquote:
Ja echt heel jammer, hij heeft bij mij al een beetje afgedaan toen hij aangaf bang te zijn om op Ash te stemmen toen Danny dat wildequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
En Glenn die ik eigenlijk heel leuk vond... krijgt toch te bruine armen... hij zit er tot aan z'n oksel in... zo jammer ...
Van de week toen ze Alice slecht wilde neerzetten jij hem zei hij ook ik vond het juist lief van haarquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Hij zegt het haar op een te lieve manier...en geeft haar wel steeds gelijk in haar roddels.
Ja klopt ook wel, hij zucht en steunt en rolt met z'n ogen als ze iets vraagt maar hij doet het wel... hij veegt nog net haar reet niet af..quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:23 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gisteravond in de uitzending lieten ze toch een paar keer blikken van Glenn zien die het tegendeel suggereren.
Is de bus er 10 keer overheen gegaanquote:
Haha dat is die brede stoere kerel met z'n tattoos... bange poeppert...afknapper...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer, hij heeft bij mij al een beetje afgedaan toen hij aangaf bang te zijn om op Ash te stemmen toen Danny dat wilde
gister zei ze dat ze nu wel op hem zou stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ash gaat nooit op jou stemmen. Vanwege dat vliegtuig. We hebben fans samen. Dat kan ze niet maken zegt ze. Of het waar is is een tweede natuurlijk.
Nee, dat werd net ook gezegd idd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
gister zei ze dat ze nu wel op hem zou stemmen.
Niet dat ze denk mag stemmen voor nu. Ze is zelf genomineerd, dus denk niet zat zou mogen stemmen op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |