Hahahaha zou echt erg zijn als hij echt zo in elkaar zit een gluiperd is hij!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy hoopt dat zijn familie enzo de echte jimmy zoals thuis hebben gezien. Oef.
JImmy is ook wel een heel grote stokerquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik lust ook geen champions. Daar hoor je mij ook niet over.
Tom : Nee?
Jimmy : Nee, die eet ik gewoon niet. Is niet erg, is mijn probleem. Als andere mensen daarvan genieten is dat toch goed. Maar niet van... ik wil een coin terug voor de champignons. Daar krijg je toch een slappe zak van ... sorry .. excuus.
Het is vaak wel leuk om naar hun te luisteren. Ze hebben vaak leuke gesprekken over het leven. Af en toe even over het spel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een mooi gesprek.
Tom : Dus eigenlijk heb je die keuze pas gemaakt toen je mijn leeftijd had.
Jimmy : Ja
Tom : Dus eigenlijk is het niet absurd dat ik nu ook een andere keuze wil pakken in mijn leven.
Jimmy : Nee, nee, dat is alleen maar goed dat je dat doet en dat je dat durft. Want je moet altijd voor je eigen geluk kiezen.
Als Alice niet wint mag Tom winnen van me, en ook Tyron zou ik het wel gunnrnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb wat dat betreft toch wel bewondering voor Tom. Hoe hij zich heeft staande gehouden in dat volle huis. Altijd volledige inzet.
Een aantal lastige situaties doorstaan.
Zich weer heeft herpakt na een moeilijke week.
Ook zijn spel inzicht is goed. Hij durft ook te spelen zonder dat heel opvallend te doen.
Hij zou voor mij de winnaar zijn.
Alleen Alice, zo niet, dan kunnen ze het bedrag storten op de rekening van stichting spapaars.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als Alice niet wint mag Tom winnen van me
Helaasquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen Alice, zo niet, dan kunnen ze het bedrag storten op de rekening van stichting spapaars.
Nah, het is geen lieverdje, erg wisselvallig en het getuigt vaak van een vervelende arrogantie.quote:
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, het is geen lieverdje, erg wisselvallig en het getuigt vaak van een vervelende arrogantie.
Randy had bezoek, en dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Gaan ze nog voor 1 iemand stemmen ?op de nominatie ik denk Randy dat hij erbij staat naast Tyron en Ashley en dat Randy eruit ligt zaterdag dat denk ik.
Of ze kunnen nog strijden vandaag voor een vrijstelling dan kan het anders uitzien met de nominatie.
Hmm arrogant vind ik hem zeker niet, soms wat wispelturig maar dat heeft veel met zijn psychische kwetsbaarheid te maken denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, het is geen lieverdje, erg wisselvallig en het getuigt vaak van een vervelende arrogantie.
Ik denk toch nomineren, dit omdat er een extra stem te koop is in de bb winkel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Gaan ze nog voor 1 iemand stemmen ?op de nominatie ik denk Randy dat hij erbij staat naast Tyron en Ashley en dat Randy eruit ligt zaterdag dat denk ik.
Of ze kunnen nog strijden vandaag voor een vrijstelling dan kan het anders uitzien met de nominatie.
Dat is misschien waarom ze liever niet hebben dat de genomineerden mogen shoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk toch nomineren, dit omdat er een extra stem te koop is in de bb winkel.
Volgens mij is er door niemand gezegd dat ze vinden dat een genomineerde niet moet gaan shoppenquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is misschien waarom ze liever niet hebben dat de genomineerden mogen shoppen.
Niet hardop, maar natuurlijk speelt dat een rol.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is er door niemand gezegd dat ze vinden dat een genomineerde niet moet gaan shoppen
Ze zullen het niet hardop zeggen, maar ik denk niet dat iemand dat wil.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is er door niemand gezegd dat ze vinden dat een genomineerde niet moet gaan shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |