quote:Ik dacht dat jullie het misschien wel weer een leuk zouden vinden om in duo te spelen. Daarom spelen jullie het volgende spel met 2. Jullie vormen zelf duo's. Maak je klaar, dan verwacht ik jullie over 10 minuten in de blauwe slaapkamer.
zullen wel verassende combinaties wordenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:27 schreef Luna68 het volgende:
Voorspelbare duo’s ook weer
Verida gefeliciteerd![]()
Tja is niet lastig. Zo papte ze toen ze terug was aan met Tom die bovenaan de lijstjes stond.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
tom en alice erover net dat Ashley met glenn gaat nu
Als je ash en Karen dit samen laat doen, komt er denk ik niets van terecht en verdienen ze geen coinsquote:Op maandag 25 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
tom en alice erover net dat Ashley met glenn gaat nu
Ik dacht dat Ka met Alice wou? Waarop Tom antwoord gaf dat hij al met Alice ging?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef humpty het volgende:
Ka vraagt aan Tom om samen met haar een duo te vormen maar hij gaat met Alice
en nu gaat ze met Jimmy
Tom was toch altijd te fanatiek voor haar met spellen?
Legde er veel te veel druk op....hmmm nu niet meer zeker
Ze vroeg Tom om samen te gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ka met Alice wou? Waarop Tom antwoord gaf dat hij al met Alice ging?
Ty gooide een WC rol.quote:
Die twee lopen continu om elkaar heen te draaien. In old-school-BB zou het allang 'neucken' zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef humpty het volgende:
Ka vraagt aan Tom om samen met haar een duo te vormen maar hij gaat met Alice
en nu gaat ze met Jimmy
Tom was toch altijd te fanatiek voor haar met spellen?
Legde er veel te veel druk op....hmmm nu niet meer zeker
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
Ah kaar heeft haar nederige excuses aangeboden aan Ash...
Nou dat dus! De rest zoop toch ookquote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Wel jammer dat Ash alleen Karen hier voor pakt.
Ja jammer, ze is wel direct tegen Ka, maar niet naar Alquote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Maar Kaar zegt dat uiteraard niet. Die veel te blij dat Ash haar weer wil aaien...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Ash ... BB zei ...HUP HUP ... vreten en zuipen.
En Alice natuurlijk. Die is overal de schuld van.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley schuift alle schuld in de schoenen van Karen. En 0 zelfinzicht.
Misschien even duidelijk maken dat het voor hun 5en was bedoeld?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Ashley nog ff benadrukken dat ze het bij de beesten af vond dat er geen drank meer was...
Kaar kruipt steeds verder onder de grond van schaamte...
Ja zij is geen 20 en moeder van 2 kinderenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Uiteraard vindt Ashley dat alleen zij een grote bek mag hebben.
Echt zo vreselijk tenenkrommend.... ik wil gewoon een paar petsen uitdelen eigenijk..quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe vatten we dit nu weer samen voor het SV
Zo mee eens....quote:Op maandag 25 maart 2024 09:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien even duidelijk maken dat het voor hun 5en was bedoeld?
Dat ze blij mag zijn dat er nog iets voor ze bewaard is.
Ty en Glenn vonden het prima.
Vreselijk mens.
Dus ehhh, iedereen heeft het fout gedaan, ik ik ik ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe vatten we dit nu weer samen voor het SV
alsof ze alleen dronk hequote:Op maandag 25 maart 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley schuift alle schuld in de schoenen van Karen. En 0 zelfinzicht.
Als 1e hofdame had ze de rest moeten instrueren wat voor hun qeeun te bewaren...quote:
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Ja, maar van de rest kun je ook niet beter verwachten.quote:
Ja, het zal je vriendin zijn.....quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.
Wat een zeikwijfquote:Op maandag 25 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
Zet het geluid aan, eerste woorden die ik hoor waren natuurlijk van Ashley met een indrukwekkende mededeling, Ik moest plassen vannacht zeg
Het poederloeder begint inderdaad aardige verbeelding te krijgen. Hoog tijd dat ze eens flink op haar nummer wordt gezet.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:34 schreef Ireth het volgende:
"20 jaar en dan zo'n grote mond aan tafel!!"
Hmm ... ze is gewoon een bitch.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.
Ze was druk met WIJ roepenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:44 schreef Ireth het volgende:
Alice en Tom gaan als eerste, naar de gameroom.
Alice moet nog eerst ff haar schoenen aan doen, daar had ze net natuurlijk totaaaaaaal geen tijd voor!
Gelijk heeft ze als ze dat wil.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil als eerste beginnen
roept meteen : WIJ
Ik gok instructies in de grquote:Op maandag 25 maart 2024 09:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. ze moeten in de gameroom spelen, geen lampetrucs
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.
* Li0nHeart belt vliegtuigje af ...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kaa en Aa liggen weer samen op bed. Verloving met den Glenn gaat niet door
Dat denk ik wel......ze heeft hem voor de games nodig.......quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kaa en Aa liggen weer samen op bed. Verloving met den Glenn gaat niet door
Instructies komen van de spelleider ... niet van BB .. as you know...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan BaBBelBB heel goed ook over speakers doen
Uiteraard, maar Mijn Huis, Mijn Regelsquote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan BaBBelBB heel goed ook over speakers doen
Toll!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
Zet het geluid aan, eerste woorden die ik hoor waren natuurlijk van Ashley met een indrukwekkende mededeling, Ik moest plassen vannacht zeg
Da's een pot nat, misschien mag de rest niet afkijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Instructies komen van de spelleider ... niet van BB .. as you know...
Het was ook wel hebberig zelf een nieuwe fles snel te pakken en maar twee slokken voor de genomineerden over te laten. Maar om alleen Karen daarop aan te spreken…quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschuwing!!!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.
Duo Backstabber & Poederloeder.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil als eerste beginnen
roept meteen : WIJ
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die is leuk bedachtMaar het blijft mijn favorietje
Ah, o.k., heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.
En jij vroeg je dat niet af ?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
Boeiende gesprekken.. de honden liggen normaal op bed.. maar waar Glenns honden liggen als 'Ie neuken wil met zijn vrouw.. typisch een Alsievraag
Ze zijn toch niet samen in een duo nu?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:54 schreef spapaars het volgende:
Zie nu aan de duo’s dat Ashley en Karen weer enigszins met elkaar verbonden zijn door het lot.
in dit stukje? dat doe je snelquote:Op maandag 25 maart 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Steeds SL toch wel handig.
Ik heb tussendoor al ramen gezeemd van de keuken, gebakken eitjes gegeten en nu de was opvouwen...
Klopt, maar het was wel duidelijkquote:Op maandag 25 maart 2024 10:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En jij vroeg je dat niet af ?
Neuken zei ze niet
Was al in utopiaquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Charlotte?quote:
Hoe in godsnaam kan je hebberig zijn als B.B. zegt dit is voor jullie vijven de andere zijn in de game room wisten niet of hun daar het eten krijgen omdat hij zei dit is voor jullie vijven. Toch maar voor de zekerheid een bordje gemaakt. En drie glaasjes voor hun bewaard. Ze hadden al een half uur gewacht,quote:Op maandag 25 maart 2024 09:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het was ook wel hebberig zelf een nieuwe fles snel te pakken en maar twee slokken voor de genomineerden over te laten. Maar om alleen Karen daarop aan te spreken…
Zoëquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is het jaar van de SL'squote:Op maandag 25 maart 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoëdie was daar ook zo goed altijd.. streeploos
Het is ook wel weer een erg lange sl![]()
Tis niet alleen Ashley die de streams verpest.. die sl zijn echt heel ergquote:
Ja, zo vaak dezelfde.....quote:Op maandag 25 maart 2024 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tis niet alleen Ashley die de streams verpest.. die sl zijn echt heel erg
Kunnen ze een bosje wortels kopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:09 schreef lojanda het volgende:
En zo meteen hebben ze drie coins verdiend..
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:09 schreef lojanda het volgende:
En zo meteen hebben ze drie coins verdiend..
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.quote:
ethernet ... kan ook power over ethernet zijn ... of kabels richting bedieningskastjes .. who knows. We zullen we weer uitzending moeten kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:12 schreef rinardo het volgende:
keek net de beelden even van vanmorgen, Er liggen niet alleen stroomkabels maar ook FTP- netwerkkabels.
En ook coax kabels.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:12 schreef rinardo het volgende:
keek net de beelden even van vanmorgen, Er liggen niet alleen stroomkabels maar ook FTP- netwerkkabels.
Gewoon Sl kijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ethernet ... kan ook power over ethernet zijn ... of kabels richting bedieningskastjes .. who knows. We zullen we weer uitzending moeten kijken.
Of de streamlocks van volgende week... want ik kijk uit principe geen uitzendingen
Naar is wel hoeveel hij ook afvalt die lelijke buik blijft daar hangen..quote:Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
In de SL bij die waterbak jimmy in spijkerjasje dan kan je goed zien dat hij veel is afgevallen
Dat gaat echt moeilijk weg ik ben ook dik en nu 10 kilo kwijt maar zels dat zie je nog niet echtquote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Naar is wel hoeveel hij ook afvalt die lelijke buik blijft daar hangen..
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
De SC is een deurtje verderDaar kan tijdens zo lange streamlock naar hartelust gekletst worden
BB / [BB 24 SC #44] Gezellige kletshoek deel 19 Fijne Zondag
Moest ik ook direct denken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
De stagiaire die dit uit de war mag halen wens ik succes
Volgens mij denken ze dat vooral zelfquote:Op maandag 25 maart 2024 11:33 schreef rinardo het volgende:
Dus BB heeft ze op 1 of andere manier wijs gemaakt dat het nog 1 week is, en niemand denkt hoe werk je dan van 8 bewoners naar 3 ?
Afzienstreams zijn de leukste streams.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.
Ze zijn vergeten dat ze er ook 2 weken later ingingen dan vorig jaarquote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat vooral zelf
Gebaseerd op vorig jaar
Moest ze waarschijnlijk van Ashquote:Op maandag 25 maart 2024 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat fijn om te lezen dat Karen eindelijk eens wat weerwoord tegen Ashley heeft gehad en zich niet alles maar laat zeggen
Wat fijn!quote:Op maandag 25 maart 2024 11:12 schreef rinardo het volgende:
Ja maar gisteren zeiden ze nog allemaal, 2 weekquote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat vooral zelf
Gebaseerd op vorig jaar
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat fijn!
Dan kunnen ze tenminste internetten.
Het valt ook niet mee, dat uitgesloten zijn van de buitenwereld...
Ik snap ook niets van dat koud douchen. Laat ze lekker onder een warme douche staan. Wel zo fris ook als ze zichzelf regelmatig zouden douchenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.
Het is inderdaad opvallend stil.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef danaqui het volgende:
Wat zijn ze stil, zeker op hun klote gehad ook.
Kom op zeg, ze zitten niet in het George V hè.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niets van dat koud douchen. Laat ze lekker onder een warme douche staan. Wel zo fris ook als ze zichzelf regelmatig zouden douchen
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbruggequote:Op maandag 25 maart 2024 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zitten niet in het George V hè.
We weten niet wat ze ermee moesten. Het was onderdeel van een spel achter SL.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
hoe komen al die kabels daar en wat moesten ze daarmee?
Dat weet hier nog niemand.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
Wij hebben net zoveel vragen en zo weinig antwoordenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
Inderdaad. Gebrek aan kennis is hallucinant.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn techniek hart huilt als ik ze zo met die kabels zie omgaan
Dat schurkt anders wel wat dichter tegen het originele BB-concept aan.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbrugge
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Technisch inzicht van een tuinkabouter op sterk water
Hallucinant.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
De cursus hoe rol ik een kabelhaspel op mogen ze ook wel eens krijgen
Die stagiair die alles heeft moeten opbouwen vannacht viel even in slaap met z'n hoofd op de SL knop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuin op het zuiden ?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:49 schreef Ireth het volgende:
Alice: "ow lekker weer, zonnetje schijnt, lekker naar buiten!!"
Tis bokkoud
Dat zei Glenn vanmorgen idd ook al, kan je iemand mee dood gooienquote:Op maandag 25 maart 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
Ty gaat het brood wat gemaakt is niet eten, kun je iemand mee dood kloppen![]()
klein brood geworden ook
Gelukkig hebben ze eten zat ... maakt zo'n mislukt brood niet uit .quote:Op maandag 25 maart 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
klein brood geworden ook
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze eten zat ... maakt zo'n mislukt brood niet uit .
Gooi het ff in de magnetron dan krijg je slap brood 😁quote:Op maandag 25 maart 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
klein brood geworden ook
Niksquote:Op maandag 25 maart 2024 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]precies
Hoor dat Jimmy pizza bodems gaat maken
met wat erop dan?
oh ja dat klopt dan wordt het weekquote:Op maandag 25 maart 2024 11:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gooi het ff in de magnetron dan krijg je slap brood 😁
Ze hadden gisteren bedacht dat als ze alleen groentes kopen ze deeg voor pizzabodems kunnen maken. Dus goedkoopquote:Op maandag 25 maart 2024 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]precies
Hoor dat Jimmy pizza bodems gaat maken
met wat erop dan?
Waar heb je anders lijfeigenen voor?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaafje Ka moet weer wat meenemen voor Ashley
Ik weet nog dat je heeeel veel was afgevallen tot superslankquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat gaat echt moeilijk weg ik ben ook dik en nu 10 kilo kwijt maar zels dat zie je nog niet echt
Dat zou grappig zijn 😂quote:Op maandag 25 maart 2024 11:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze nu niet naar de winkel mogen
En dat gaan ze dus niet doen…..quote:Op maandag 25 maart 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus per duo coins verdiend, die ze gelijk weer op een grote hoop mogen gooien om te besteden in de winkel ...
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn 😂
Oh wat gemeen 😎
En dat gaan ze dus niet doen...quote:Op maandag 25 maart 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus per duo coins verdiend, die ze gelijk weer op een grote hoop mogen gooien om te besteden in de winkel ...
Vrijstelling kopen gaat uit de potquote:Op maandag 25 maart 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is te hopen dat Ashley nu genoeg coins bij elkaar heeft om de vrijstelling te kopen.
Was toch beschikbaar met geld uit de pot, en niet met coins?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is te hopen dat Ashley nu genoeg coins bij elkaar heeft om de vrijstelling te kopen.
Al het eten bedorven..met name het vleesquote:Op maandag 25 maart 2024 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Arme decorontwerp hele winkel gebouwd voor niks
ja dacht jimmy wel 10 van die dingen erin te zien stoppenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Winkel moet leeg he.. anders moeten de stagiaires alles zelf opeten thuis.
mwoah stond gister op bakken met ijsquote:Op maandag 25 maart 2024 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Al het eten bedorven..met name het vlees
Flauwe hap danquote:Op maandag 25 maart 2024 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil geen zout in haar pizza deeg
Ze denken om promotie te kunnen maken in de finaleweekquote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef spapaars het volgende:
Aan coins geen gebrek, maar de vrekken verzamelen ze voor...Ja voor wat eigenlijk?
Vrijstelling of nominatie afkopen gaat uit de potquote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef Joke43 het volgende:
Benieuwd wie n vrijstelling koopt. Hebben veel coins nu.
Ashley heeft slaafje Glenn onder de duimquote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef Thorelf het volgende:
Wauw...glenn miet haar coins opruimen..dan roept ze voor glas water
Ze willen alles oppotten voor de laatste week. Denken dat je er dan nog veel mee kunt kopen/ doen voor het spel..quote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zou lekker met mijn muntjes biefstuk gaan halen en dan mag de rest kijken…..wat zijn ze gierig
Ow Oke. Thxquote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Vrijstelling of nominatie afkopen gaat uit de pot
net zoals bericht van thuis, persoonlijk iets enz.
Ja kloptquote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je heeeel veel was afgevallen tot superslankoeps is de sc of cos..
vrijstelling gaat van de pot af.....er kan met euro's betaald worden of met coins.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Doordat ze zo gierig zijn gaat er denk ik niks gebeuren met die muntenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze denken om promotie te kunnen maken in de finaleweek
O, dan zou ik helemaal niet aarzelen!quote:
Daar hebben ze maanden de tijd voor gehad.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze denken om promotie te kunnen maken in de finaleweek
Iets met algemeen niveau en zo en deze bewonersquote:Op maandag 25 maart 2024 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze willen alles oppotten voor de laatste week. Denken dat je er dan nog veel mee kunt kopen/ doen voor het spel..
Beetje rare gedachte want nu geven een aantal aan geen vrijstelling of zo te willen kopen omdat het niet goed overkomt bij de kijker ook.
Snap dat oppotten dan niet zo goed.
En je ziet nu.. bb levert muntjes aan zodat ze kunnen spenderen
logica
Ja! die gaf echt niks uit..quote:Op maandag 25 maart 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Was Jason vorig jaar ook niet van het oppotten in de veronderstelling nog iets met die munten te kunnen in de finale?
Waar wacht ze dan nog op?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch beschikbaar met geld uit de pot, en niet met coins?
selectiecriteriaquote:Op maandag 25 maart 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Iets met algemeen niveau en zo en deze bewoners
Zij maakt echt de dienst uit.....ga bijna denken wat zal ze lastig zijn in een restaurant....ik wil dit maar dan moet er dat uit......wil een uitsmijter zonder eigeel..... wil een tosti maar kaas mag niet smelten.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil geen zout in haar pizza deeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zullen er vast mee rekening houden hoe dat overkomt bij het publiek.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, dan zou ik helemaal niet aarzelen!
Precies, denk dat ze het brood en de pannenkoeken vandaag of morgen echt wel zat zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze gewoon een dag helemaal niks, moet je ze dan eens horen jammeren
Is toch normaal dat je aangeeft wat je niet wilt of mag. Kan toch een reden hebben dat ze geen of weinig zout mag hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij maakt echt de dienst uit.....ga bijna denken wat zal ze lastig zijn in een restaurant....ik wil dit maar dan moet er dat uit......wil een uitsmijter zonder eigeel..... wil een tosti maar kaas mag niet smelten.
Ty een paar dagen geleden al uit de wall.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben kaas op brood. Hoe dan?
Toch iemand coins uit gegeven?
Ze is niet dikker geworden maar volgens haar houdt ze vocht vast.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Is toch normaal dat je aangeeft wat je niet wilt of mag. Kan toch een reden hebben dat ze geen of weinig zout mag hebben.
Eerst vrat ze halve kilo’s zout maar nu zegt ze dat ze vocht vasthoud daardoor of zoquote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Is toch normaal dat je aangeeft wat je niet wilt of mag. Kan toch een reden hebben dat ze geen of weinig zout mag hebben.
Alle bewoners.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
OH de lampen weg...nah ja.
Nu weten we niet wat ze er mee moesten doen.
En wie heeft die dingen opgeruimd?
Ashley is haar naamquote:
Tyron had laatst toch een blok kaas gekocht?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben kaas op brood. Hoe dan?
Toch iemand coins uit gegeven?
Ja, en hoeveel zal er nou op een pizza zitten....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eerst vrat ze halve kilo’s zout maar nu zegt ze dat ze vocht vasthoud daardoor of zo
Blablabla cholaldevla
Ik vind dat koud douchen ook niet zoveel toevoegen. Wellicht heeft er ook mee te maken dat ze zo min mogelijk intereacties in die doucheruimtes willen hebben, want in eerdere edities gebeurde daar nog wel eens wat qua gesprekstof. Denk dat ze ook uit privacy voor de deelnemers (hoe gek het ook klinkt) zo min mogelijk douchebeelden willen streamen/uitzenden.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbrugge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |