Toll!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
Zet het geluid aan, eerste woorden die ik hoor waren natuurlijk van Ashley met een indrukwekkende mededeling, Ik moest plassen vannacht zeg
Da's een pot nat, misschien mag de rest niet afkijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Instructies komen van de spelleider ... niet van BB .. as you know...
Het was ook wel hebberig zelf een nieuwe fles snel te pakken en maar twee slokken voor de genomineerden over te laten. Maar om alleen Karen daarop aan te spreken…quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.
Waarschuwing!!!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.
Duo Backstabber & Poederloeder.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil als eerste beginnen
roept meteen : WIJ
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die is leuk bedachtMaar het blijft mijn favorietje
Ah, o.k., heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.
En jij vroeg je dat niet af ?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
Boeiende gesprekken.. de honden liggen normaal op bed.. maar waar Glenns honden liggen als 'Ie neuken wil met zijn vrouw.. typisch een Alsievraag
Ze zijn toch niet samen in een duo nu?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:54 schreef spapaars het volgende:
Zie nu aan de duo’s dat Ashley en Karen weer enigszins met elkaar verbonden zijn door het lot.
in dit stukje? dat doe je snelquote:Op maandag 25 maart 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Steeds SL toch wel handig.
Ik heb tussendoor al ramen gezeemd van de keuken, gebakken eitjes gegeten en nu de was opvouwen...
Klopt, maar het was wel duidelijkquote:Op maandag 25 maart 2024 10:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En jij vroeg je dat niet af ?
Neuken zei ze niet
Was al in utopiaquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |