Toll!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
Zet het geluid aan, eerste woorden die ik hoor waren natuurlijk van Ashley met een indrukwekkende mededeling, Ik moest plassen vannacht zeg
Da's een pot nat, misschien mag de rest niet afkijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Instructies komen van de spelleider ... niet van BB .. as you know...
Het was ook wel hebberig zelf een nieuwe fles snel te pakken en maar twee slokken voor de genomineerden over te laten. Maar om alleen Karen daarop aan te spreken…quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.
Waarschuwing!!!quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.
Duo Backstabber & Poederloeder.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil als eerste beginnen
roept meteen : WIJ
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die is leuk bedachtMaar het blijft mijn favorietje
Ah, o.k., heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is al een oudje ,in JVJL was het Cloe.
En jij vroeg je dat niet af ?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
Boeiende gesprekken.. de honden liggen normaal op bed.. maar waar Glenns honden liggen als 'Ie neuken wil met zijn vrouw.. typisch een Alsievraag
Ze zijn toch niet samen in een duo nu?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:54 schreef spapaars het volgende:
Zie nu aan de duo’s dat Ashley en Karen weer enigszins met elkaar verbonden zijn door het lot.
in dit stukje? dat doe je snelquote:Op maandag 25 maart 2024 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Steeds SL toch wel handig.
Ik heb tussendoor al ramen gezeemd van de keuken, gebakken eitjes gegeten en nu de was opvouwen...
Klopt, maar het was wel duidelijkquote:Op maandag 25 maart 2024 10:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En jij vroeg je dat niet af ?
Neuken zei ze niet
Was al in utopiaquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Charlotte?quote:
Hoe in godsnaam kan je hebberig zijn als B.B. zegt dit is voor jullie vijven de andere zijn in de game room wisten niet of hun daar het eten krijgen omdat hij zei dit is voor jullie vijven. Toch maar voor de zekerheid een bordje gemaakt. En drie glaasjes voor hun bewaard. Ze hadden al een half uur gewacht,quote:Op maandag 25 maart 2024 09:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het was ook wel hebberig zelf een nieuwe fles snel te pakken en maar twee slokken voor de genomineerden over te laten. Maar om alleen Karen daarop aan te spreken…
Zoëquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is het jaar van de SL'squote:Op maandag 25 maart 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoëdie was daar ook zo goed altijd.. streeploos
Het is ook wel weer een erg lange sl![]()
Tis niet alleen Ashley die de streams verpest.. die sl zijn echt heel ergquote:
Ja, zo vaak dezelfde.....quote:Op maandag 25 maart 2024 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tis niet alleen Ashley die de streams verpest.. die sl zijn echt heel erg
Kunnen ze een bosje wortels kopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:09 schreef lojanda het volgende:
En zo meteen hebben ze drie coins verdiend..
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:09 schreef lojanda het volgende:
En zo meteen hebben ze drie coins verdiend..
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.quote:
ethernet ... kan ook power over ethernet zijn ... of kabels richting bedieningskastjes .. who knows. We zullen we weer uitzending moeten kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:12 schreef rinardo het volgende:
keek net de beelden even van vanmorgen, Er liggen niet alleen stroomkabels maar ook FTP- netwerkkabels.
En ook coax kabels.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:12 schreef rinardo het volgende:
keek net de beelden even van vanmorgen, Er liggen niet alleen stroomkabels maar ook FTP- netwerkkabels.
Gewoon Sl kijkenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ethernet ... kan ook power over ethernet zijn ... of kabels richting bedieningskastjes .. who knows. We zullen we weer uitzending moeten kijken.
Of de streamlocks van volgende week... want ik kijk uit principe geen uitzendingen
Naar is wel hoeveel hij ook afvalt die lelijke buik blijft daar hangen..quote:Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
In de SL bij die waterbak jimmy in spijkerjasje dan kan je goed zien dat hij veel is afgevallen
Dat gaat echt moeilijk weg ik ben ook dik en nu 10 kilo kwijt maar zels dat zie je nog niet echtquote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Naar is wel hoeveel hij ook afvalt die lelijke buik blijft daar hangen..
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
De SC is een deurtje verderDaar kan tijdens zo lange streamlock naar hartelust gekletst worden
BB / [BB 24 SC #44] Gezellige kletshoek deel 19 Fijne Zondag
Moest ik ook direct denken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
De stagiaire die dit uit de war mag halen wens ik succes
Volgens mij denken ze dat vooral zelfquote:Op maandag 25 maart 2024 11:33 schreef rinardo het volgende:
Dus BB heeft ze op 1 of andere manier wijs gemaakt dat het nog 1 week is, en niemand denkt hoe werk je dan van 8 bewoners naar 3 ?
Afzienstreams zijn de leukste streams.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.
Ze zijn vergeten dat ze er ook 2 weken later ingingen dan vorig jaarquote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat vooral zelf
Gebaseerd op vorig jaar
Moest ze waarschijnlijk van Ashquote:Op maandag 25 maart 2024 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat fijn om te lezen dat Karen eindelijk eens wat weerwoord tegen Ashley heeft gehad en zich niet alles maar laat zeggen
Wat fijn!quote:Op maandag 25 maart 2024 11:12 schreef rinardo het volgende:
Ja maar gisteren zeiden ze nog allemaal, 2 weekquote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat vooral zelf
Gebaseerd op vorig jaar
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat fijn!
Dan kunnen ze tenminste internetten.
Het valt ook niet mee, dat uitgesloten zijn van de buitenwereld...
Ik snap ook niets van dat koud douchen. Laat ze lekker onder een warme douche staan. Wel zo fris ook als ze zichzelf regelmatig zouden douchenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.
Het is inderdaad opvallend stil.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef danaqui het volgende:
Wat zijn ze stil, zeker op hun klote gehad ook.
Kom op zeg, ze zitten niet in het George V hè.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niets van dat koud douchen. Laat ze lekker onder een warme douche staan. Wel zo fris ook als ze zichzelf regelmatig zouden douchen
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbruggequote:Op maandag 25 maart 2024 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zitten niet in het George V hè.
We weten niet wat ze ermee moesten. Het was onderdeel van een spel achter SL.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
hoe komen al die kabels daar en wat moesten ze daarmee?
Dat weet hier nog niemand.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
Wij hebben net zoveel vragen en zo weinig antwoordenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
Inderdaad. Gebrek aan kennis is hallucinant.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn techniek hart huilt als ik ze zo met die kabels zie omgaan
Dat schurkt anders wel wat dichter tegen het originele BB-concept aan.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbrugge
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Technisch inzicht van een tuinkabouter op sterk water
Hallucinant.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
De cursus hoe rol ik een kabelhaspel op mogen ze ook wel eens krijgen
Die stagiair die alles heeft moeten opbouwen vannacht viel even in slaap met z'n hoofd op de SL knop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |