quote:Ik dacht dat jullie het misschien wel weer een leuk zouden vinden om in duo te spelen. Daarom spelen jullie het volgende spel met 2. Jullie vormen zelf duo's. Maak je klaar, dan verwacht ik jullie over 10 minuten in de blauwe slaapkamer.
zullen wel verassende combinaties wordenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:27 schreef Luna68 het volgende:
Voorspelbare duo’s ook weer
Verida gefeliciteerd![]()
Tja is niet lastig. Zo papte ze toen ze terug was aan met Tom die bovenaan de lijstjes stond.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
tom en alice erover net dat Ashley met glenn gaat nu
Als je ash en Karen dit samen laat doen, komt er denk ik niets van terecht en verdienen ze geen coinsquote:Op maandag 25 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
tom en alice erover net dat Ashley met glenn gaat nu
Ik dacht dat Ka met Alice wou? Waarop Tom antwoord gaf dat hij al met Alice ging?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef humpty het volgende:
Ka vraagt aan Tom om samen met haar een duo te vormen maar hij gaat met Alice
en nu gaat ze met Jimmy
Tom was toch altijd te fanatiek voor haar met spellen?
Legde er veel te veel druk op....hmmm nu niet meer zeker
Ze vroeg Tom om samen te gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ka met Alice wou? Waarop Tom antwoord gaf dat hij al met Alice ging?
Ty gooide een WC rol.quote:
Die twee lopen continu om elkaar heen te draaien. In old-school-BB zou het allang 'neucken' zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef humpty het volgende:
Ka vraagt aan Tom om samen met haar een duo te vormen maar hij gaat met Alice
en nu gaat ze met Jimmy
Tom was toch altijd te fanatiek voor haar met spellen?
Legde er veel te veel druk op....hmmm nu niet meer zeker
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
Ah kaar heeft haar nederige excuses aangeboden aan Ash...
Nou dat dus! De rest zoop toch ookquote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Wel jammer dat Ash alleen Karen hier voor pakt.
Ja jammer, ze is wel direct tegen Ka, maar niet naar Alquote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Maar Kaar zegt dat uiteraard niet. Die veel te blij dat Ash haar weer wil aaien...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Ash ... BB zei ...HUP HUP ... vreten en zuipen.
En Alice natuurlijk. Die is overal de schuld van.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley schuift alle schuld in de schoenen van Karen. En 0 zelfinzicht.
Misschien even duidelijk maken dat het voor hun 5en was bedoeld?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:33 schreef Ireth het volgende:
Ashley nog ff benadrukken dat ze het bij de beesten af vond dat er geen drank meer was...
Kaar kruipt steeds verder onder de grond van schaamte...
Ja zij is geen 20 en moeder van 2 kinderenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Uiteraard vindt Ashley dat alleen zij een grote bek mag hebben.
Echt zo vreselijk tenenkrommend.... ik wil gewoon een paar petsen uitdelen eigenijk..quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe vatten we dit nu weer samen voor het SV
Zo mee eens....quote:Op maandag 25 maart 2024 09:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien even duidelijk maken dat het voor hun 5en was bedoeld?
Dat ze blij mag zijn dat er nog iets voor ze bewaard is.
Ty en Glenn vonden het prima.
Vreselijk mens.
Dus ehhh, iedereen heeft het fout gedaan, ik ik ik ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe vatten we dit nu weer samen voor het SV
alsof ze alleen dronk hequote:Op maandag 25 maart 2024 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley schuift alle schuld in de schoenen van Karen. En 0 zelfinzicht.
Als 1e hofdame had ze de rest moeten instrueren wat voor hun qeeun te bewaren...quote:
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Ja, maar van de rest kun je ook niet beter verwachten.quote:
Ja, het zal je vriendin zijn.....quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.
Wat een zeikwijfquote:Op maandag 25 maart 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:
Zet het geluid aan, eerste woorden die ik hoor waren natuurlijk van Ashley met een indrukwekkende mededeling, Ik moest plassen vannacht zeg
Het poederloeder begint inderdaad aardige verbeelding te krijgen. Hoog tijd dat ze eens flink op haar nummer wordt gezet.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:34 schreef Ireth het volgende:
"20 jaar en dan zo'n grote mond aan tafel!!"
Hmm ... ze is gewoon een bitch.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Karen komt het het hardst aan. Met het merendeel van de rest heeft ze sowieso niets.
Ze was druk met WIJ roepenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:44 schreef Ireth het volgende:
Alice en Tom gaan als eerste, naar de gameroom.
Alice moet nog eerst ff haar schoenen aan doen, daar had ze net natuurlijk totaaaaaaal geen tijd voor!
Gelijk heeft ze als ze dat wil.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil als eerste beginnen
roept meteen : WIJ
Ik gok instructies in de grquote:Op maandag 25 maart 2024 09:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. ze moeten in de gameroom spelen, geen lampetrucs
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je je geluid iets harder zetten, want Ashley heeft inderdaad een nogal zachte stem.
* Li0nHeart belt vliegtuigje af ...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kaa en Aa liggen weer samen op bed. Verloving met den Glenn gaat niet door
Dat denk ik wel......ze heeft hem voor de games nodig.......quote:Op maandag 25 maart 2024 09:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kaa en Aa liggen weer samen op bed. Verloving met den Glenn gaat niet door
Instructies komen van de spelleider ... niet van BB .. as you know...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan BaBBelBB heel goed ook over speakers doen
Uiteraard, maar Mijn Huis, Mijn Regelsquote:Op maandag 25 maart 2024 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan BaBBelBB heel goed ook over speakers doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |