quote:Ik dacht dat jullie het misschien wel weer een leuk zouden vinden om in duo te spelen. Daarom spelen jullie het volgende spel met 2. Jullie vormen zelf duo's. Maak je klaar, dan verwacht ik jullie over 10 minuten in de blauwe slaapkamer.
zullen wel verassende combinaties wordenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:27 schreef Luna68 het volgende:
Voorspelbare duo’s ook weer
Verida gefeliciteerd![]()
Tja is niet lastig. Zo papte ze toen ze terug was aan met Tom die bovenaan de lijstjes stond.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
tom en alice erover net dat Ashley met glenn gaat nu
Als je ash en Karen dit samen laat doen, komt er denk ik niets van terecht en verdienen ze geen coinsquote:Op maandag 25 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
tom en alice erover net dat Ashley met glenn gaat nu
Ik dacht dat Ka met Alice wou? Waarop Tom antwoord gaf dat hij al met Alice ging?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef humpty het volgende:
Ka vraagt aan Tom om samen met haar een duo te vormen maar hij gaat met Alice
en nu gaat ze met Jimmy
Tom was toch altijd te fanatiek voor haar met spellen?
Legde er veel te veel druk op....hmmm nu niet meer zeker
Ze vroeg Tom om samen te gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ka met Alice wou? Waarop Tom antwoord gaf dat hij al met Alice ging?
Ty gooide een WC rol.quote:
Die twee lopen continu om elkaar heen te draaien. In old-school-BB zou het allang 'neucken' zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef humpty het volgende:
Ka vraagt aan Tom om samen met haar een duo te vormen maar hij gaat met Alice
en nu gaat ze met Jimmy
Tom was toch altijd te fanatiek voor haar met spellen?
Legde er veel te veel druk op....hmmm nu niet meer zeker
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
Ah kaar heeft haar nederige excuses aangeboden aan Ash...
Nou dat dus! De rest zoop toch ookquote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Wel jammer dat Ash alleen Karen hier voor pakt.
Ja jammer, ze is wel direct tegen Ka, maar niet naar Alquote:Op maandag 25 maart 2024 09:32 schreef espri het volgende:
Wel jammer dat Ash alleen Karen hier voor pakt.
Maar Kaar zegt dat uiteraard niet. Die veel te blij dat Ash haar weer wil aaien...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Ash ... BB zei ...HUP HUP ... vreten en zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |