Ik snap ook niets van dat koud douchen. Laat ze lekker onder een warme douche staan. Wel zo fris ook als ze zichzelf regelmatig zouden douchenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat weinige eten. Het is toch veel leuker als ze echt goede maaltijden kunnen maken waar ze dan lekker mee kunnen koken en daarna van genieten. Zijn toch veel leukere streams om te zien.
Het is inderdaad opvallend stil.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef danaqui het volgende:
Wat zijn ze stil, zeker op hun klote gehad ook.
Kom op zeg, ze zitten niet in het George V hè.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niets van dat koud douchen. Laat ze lekker onder een warme douche staan. Wel zo fris ook als ze zichzelf regelmatig zouden douchen
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbruggequote:Op maandag 25 maart 2024 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zitten niet in het George V hè.
We weten niet wat ze ermee moesten. Het was onderdeel van een spel achter SL.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
hoe komen al die kabels daar en wat moesten ze daarmee?
Dat weet hier nog niemand.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
Wij hebben net zoveel vragen en zo weinig antwoordenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef Adat231 het volgende:
Inderdaad. Gebrek aan kennis is hallucinant.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn techniek hart huilt als ik ze zo met die kabels zie omgaan
Dat schurkt anders wel wat dichter tegen het originele BB-concept aan.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is hier ook geen Kamp Van Koningsbrugge
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Technisch inzicht van een tuinkabouter op sterk water
Hallucinant.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
De cursus hoe rol ik een kabelhaspel op mogen ze ook wel eens krijgen
Die stagiair die alles heeft moeten opbouwen vannacht viel even in slaap met z'n hoofd op de SL knop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |