Ik zou het ook graag willen maar ben toch bang dat hij nooit meer een race gaat winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:16 schreef Nizno het volgende:
Had Ric het toch maar mooi gezien he... de rest komt hem mooi achterna voor zn bandenwissel
Bij een mechanische sport zeker.quote:
Deze vuist op deze vuist.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
Horner stress van invloed op de monteurs... Jos doe er wat aan
ja ze slaan zichzelf al voor de kop daar dat ze voor Lec hebben gekozen ipv Saiquote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz is doing a mega Job volgens Ferrari![]()
En volgens mij ook!
Je moet een zeer goed geheugen hebben om alle plannen te onthouden als Ferrari chauffeur.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:20 schreef Zorro het volgende:
Het is alweer Plan B.
Benieuwd hoe ver ze komen in het alfabet vandaag.
En dat voor Hamilton die ver over z'n top is. Ferrari tactics.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze slaan zichzelf al voor de kop daar dat ze voor Lec hebben gekozen ipv Sai
Ik deels, maar dan Alonso ipv Perez aubquote:Op zondag 24 maart 2024 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Perez Sainz en Norris, lijkt mij een leuk podium. Volgorde boeit me niet eens zo
Sainz lacht erom zo. Die rijdt zich lekker in de kijker.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef greysbones het volgende:
wat zullen ze zich bij Ferrari voor hun kop slaan
poetry in motionquote:Op zondag 24 maart 2024 05:21 schreef Nizno het volgende:
Perez kan zn banden niet laten luisteren. Hij moet gaan schreeuwen ipv fluisteren
Als je geld hebt, maakt het blijkbaar niet uit of je leuk en aardig bentquote:
Ja, het is een lastige, het podium zou deze race uit 4 plekken moeten bestaanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik deels, maar dan Alonso ipv Perez aub
Lando is liever dus die mag winnenquote:
Leclerc zag de bui al hangen en had nog even snel voor een paar jaar bijgetekendquote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze slaan zichzelf al voor de kop daar dat ze voor Lec hebben gekozen ipv Sai
Ware liefde, gaat absoluut om niet geld.quote:
Zijn ook altijd modellen en actrices die vriendinnen van topsporters.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je geld hebt, maakt het blijkbaar niet uit of je leuk en aardig bent
Perez moet wel pitten, heeft te veel zijn banden opgerookt.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, het is een lastige, het podium zou deze race uit 4 plekken moeten bestaan![]()
De nummer 4 dan de FL
Die bekijkt het volgend jaar mooi van een afstandje vanuit Mercedes of Red Bull, kan me haast geen ander team voorstellenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz lacht erom zo. Die rijdt zich lekker in de kijker.
Wat is er mis met Gasly volgens jou dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Behalve Bottasquote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn ook altijd modellen en actrices die vriendinnen van topsporters.
Volgens mij is die juist best aardig, idd.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gasly volgens jou dan?
Jawel. Hup Lando!quote:
Zeker voor een fransoosquote:Op zondag 24 maart 2024 05:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij is die juist best aardig, idd.
Fransmanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gasly volgens jou dan?
Hij doet een Max!quote:
Jij bent ook niet liefquote:
Mag ook wel eens voor een rookie dat ie een gelukje krijgtquote:
Dit uur is voorbij gevlogenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal wel weer een uur duren voor ze die auto weg hebben.
bijna wegquote:Op zondag 24 maart 2024 05:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal wel weer een uur duren voor ze die auto weg hebben.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die motoren zijn het niet gewend om zo vroeg te moeten racen.
Vergelding, het is de schuld van #TeamMV1/33quote:Op zondag 24 maart 2024 05:28 schreef Zwoerd het volgende:
Wat sneu voor teamLH, die zijn nog maar net bijgekomen van het orgasme na VER out
nja...de RB was eerder stukquote:
Leuk voor de manager, heb je wat grotere verschuivingenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:28 schreef Perox het volgende:
Dat zijn al 2 puntenplekken die nu vrijkomen voor de mindere teams, de spanning zit hem dus wie hem wint natuurlijk, maar zeker ook achterin het veld.
Plan Gquote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Tijn het volgende:
Nou, Ferrari 1-2. Hoe gaan ze dit weggooien?
Stay tuned.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Tijn het volgende:
We are checking.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Tijn het volgende:
LEC ervoor latenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Tijn het volgende:
We are checkingquote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Tijn het volgende:
Ik denk het niet, Sainz zou dat in ieder geval niet doen, hij gaat toch weg dus kan een grote bek opzetten nuquote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Jane het volgende:
Zou Ferrari het wagen Sainz een teamorder te geven?
NO!quote:Op zondag 24 maart 2024 05:29 schreef Jane het volgende:
Zou Ferrari het wagen Sainz een teamorder te geven?
Dat heeft echt niets met een aanlopende rem te makenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:30 schreef Tekaschi het volgende:
Max had toch ook al een nieuwe motor dit weekend? Lijken toch issues te zijn.
Was een rem.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:30 schreef Tekaschi het volgende:
Dit was de remschijf Hans.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:30 schreef Tekaschi het volgende:
Jawel, McLaren 1-2, Alonso 3, teken ik voorquote:Op zondag 24 maart 2024 05:30 schreef Perox het volgende:
De Ferrari's gaan toch niet elkaar eraf tetsen he? Dat kan ik niet hebben, hoor.
De oplossing noemen ze roll offsquote:Op zondag 24 maart 2024 05:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die tear offs moeten ze ook wat op verzinnen
Hij is deze race al meer in beeld geweest dan de vorige races bij elkaarquote:Op zondag 24 maart 2024 05:31 schreef Nizno het volgende:
Kan Max eindelijk weer eens in het vierkantje een interview geven. Ook wel weer eens leuk
Sai Pia Aloquote:Op zondag 24 maart 2024 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, McLaren 1-2, Alonso 3, teken ik voor
In hun broekzakquote:Op zondag 24 maart 2024 05:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die tear offs moeten ze ook wat op verzinnen
Al lang niet meerquote:Op zondag 24 maart 2024 05:31 schreef DX11 het volgende:
Die tearoffs moeten toch al een tijdje in de cabine gestopt worden?
Hoezo, Gasly is topperquote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
wat wil jij in de broekzak van een coureur??quote:
Ruitenwisser op de helm?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De oplossing noemen ze roll offs
Die kun je best gemakkelijk in plaats van met een touwtje, op een motortje maken.
En waarom niet? Is toch veel veiliger?quote:
Daar ging mijn koffiequote:
Weet ik niet meer. Maar is net zo snel weer afgeschafd als het is ingevoerdquote:
Misschien in de W Seriesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat wil jij in de broekzak van een coureur??
Doe mij er ook een, die van mij ging het over tafelquote:
ja Mer moet toch een excuus geven waarom ze de RBR niet voorbij komenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie
Ik ben een beelddenker.
Ik vond het anders best goed idee. Mijn Saab had vroeger ook een mini ruitenwisser op de koplampen, kan je zo overzetten op de helm.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doe mij er ook een, die van mij ging het over tafel
als hij echt de auto waard is moet hij echt wel minstens Alonso en 1 McL voorbij hoorquote:
Nep F1-fan gespotquote:Op zondag 24 maart 2024 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Deze Max succes supporter is uitgechecked . Oogjes dicht en snaveltjes toe. Kijk de samenvatting van de rest van de race morgen wel bij Ziggo nabeschouwing om 17:00 uur.
joh dat was bij zijn binnenkomst al duidelijkquote:
Alleen met een SC.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij echt de auto waard is moet hij echt wel minstens Alonso en 1 McL voorbij hoor
Max gaat toch wel weer het seizoen winnen, dit is tenminste een keer een interessante race om te kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Deze Max succes supporter is uitgechecked . Oogjes dicht en snaveltjes toe. Kijk de samenvatting van de rest van de race morgen wel bij Ziggo nabeschouwing om 17:00 uur.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk stuurt Max geen vieze appjes naar die meid
Laatste ronde was SAI een seconde sneller.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Tijn het volgende:
Sainz rijdt flink weg bij Leclerc. Eerder was het gat een seconde, nu al vier.
samequote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
Mensen hebben het over een interessante race, maar ik zie erg weinig inhaalacties, moet ik zeggen.
Het bestaat wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 05:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie
Ik ben een beelddenker.
Heeft hij snel gedaan!quote:
Is niet per definitie een vereiste voor een interessante race.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
Mensen hebben het over een interessante race, maar ik zie erg weinig inhaalacties, moet ik zeggen.
Qua race is het niks spannender gweorden zonder Verstappen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:33 schreef Rnie het volgende:
Na twee doodsaaie GP's is deze chaotische GP wel een verademing
Elke situatie waarin max niet p1 rijdt is in vergelijking met de andere races, zeer interessant.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
Bij plastic flessen blijft tegenwoordig ook de dop vastquote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Touwtje aan de tear off zodat ie blijft hangen
Het dagjesvolk is al tevreden met een nieuwe winnaar. Velen zagen het verder niet echt boeiende Singapore als de beste race van het seizoen. Vegas scoort om dezelfde reden hoog.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
je weet dat hij al vooraan had moeten rijden hequote:
Bandjes ALO waren eraan, PER 2 seconden sneller.quote:
Oh en dan alle tearoffs een kleurtje geven dan heeft iedereen een vrolijke slinger aan kleurtjes achter zich aan. Ik ben voor!quote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Touwtje aan de tear off zodat ie blijft hangen
Bloedirritant idd, ik trek ze altijd losquote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij plastic flessen blijft tegenwoordig ook de dop vast
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Nizno het volgende:
Nou Perez laat zien dat je het waard bent om in een RBR te rijden!!
Ja, en dat was ook wel gebeurd denk ik als die gridstraf er niet was geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat hij al vooraan had moeten rijden he
Ja echt hč, zelfs bij mijn 2l melkflessen. Denken ze nou echt dat ik die op straat leeg ga drinken?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hahaha..ik ook..anders lastig aan je mond te zettenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bloedirritant idd, ik trek ze altijd los
Daar heb je glazen voor hequote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hahaha..ik ook..anders lastig aan je mond te zetten
4 DRS zonesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri heeft de pace niet. Hoe langer ze niks doen, hoe meer ze Norris' race verneuken.
Juistquote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Is niet per definitie een vereiste voor een interessante race.
Die neem ik nooit mee naar de Efteling jij wel?quote:
Die moet je dan ook weer afwassenquote:
yupquote:Op zondag 24 maart 2024 05:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Die neem ik nooit mee naar de Efteling jij wel?
Bloed irritant, en zonder dop krijg je er toch geen statiegeld voor dus die dop die je er toch wel op.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die neem je ook mee naar de Efteling?quote:
swapp LAWquote:Op zondag 24 maart 2024 05:45 schreef Nizno het volgende:
Ric rijd met de rode lantaarn op zn vleugel
Mentaal niet fit.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
Wat is Leclerc aan het doen joh? Sainz rijdt bij 'm weg, Norris kruipt naar 'm toe.
I am so unlucky.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
Wat is Leclerc aan het doen joh? Sainz rijdt bij 'm weg, Norris kruipt naar 'm toe.
euh ik krijg gewoon statiegeld op mn flessen ondanks dat ik de doppen nog braaf spaar voor de blinde hondjesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bloed irritant, en zonder dop krijg je er toch geen statiegeld voor dus die dop die je er toch wel op.
jaquote:
Later in 2024 ook niet meer op deze manier.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ricciardo zien we niet terug in 2025.
Zolang Horner nog vuistdiep er bij hem inzit wel vrees ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ricciardo zien we niet terug in 2025.
tja, Kun je zien wie het waard is om het lange contract te hebben... domme fout van Ferquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
We are checkingquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
tis herfst in Ausquote:Op zondag 24 maart 2024 05:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ligt er toch een boel zooi op de baan.
wellicht troep van de F2, F3 of demonstratie-ronde voor de race.
Is nu mooi thuis, laat hem maar achter.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Later in 2024 ook niet meer op deze manier.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is nu mooi thuis, laat hem maar achter.
banden sneller opgerooktquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
Perez kan echt niet met de auto om gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Met oude mediums is ALO sneller dan PER
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is nu mooi thuis, laat hem maar achter.
Dan moet je er even op slaanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef DX11 het volgende:
Max zegt de rechter achter rem bleef er op hangen.
Checo moet even het pedaal wat dieper indrukken.quote:
Moet je er niet teveel aftrekken, zit ie alsnog bij de achterligger in de remmen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh en dan alle tearoffs een kleurtje geven dan heeft iedereen een vrolijke slinger aan kleurtjes achter zich aan. Ik ben voor!
Ik hoorde eerder dat Ricciardo een kans tot Miami zou hebben om iets te laten zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Later in 2024 ook niet meer op deze manier.
hele zooitje is geexplodeerd, het zal lastig zijn om te zoeken waardoor de rem is blijven hangen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef DX11 het volgende:
Max zegt de rechter achter rem bleef er op hangen.
Ik betwijfel het. Hij verliest zelfs tijd op de McLarens.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dat was ook wel gebeurd denk ik als die gridstraf er niet was geweest
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dat was ook wel gebeurd denk ik als die gridstraf er niet was geweest
zou in theorie zelfs software kunnen zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 05:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hele zooitje is geexplodeerd, het zal lastig zijn om te zoeken waardoor de rem is blijven hangen.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:52 schreef Tijn het volgende:
Tactische pitstop voor Leclerc zodat-ie niet op de baan wordt ingehaald.
waarom het is geen rookie ala de vriesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder dat Ricciardo een kans tot Miami zou hebben om iets te laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |