Laatste ronde was SAI een seconde sneller.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Tijn het volgende:
Sainz rijdt flink weg bij Leclerc. Eerder was het gat een seconde, nu al vier.
samequote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
Mensen hebben het over een interessante race, maar ik zie erg weinig inhaalacties, moet ik zeggen.
Het bestaat wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 05:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie
Ik ben een beelddenker.
Heeft hij snel gedaan!quote:
Is niet per definitie een vereiste voor een interessante race.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
Mensen hebben het over een interessante race, maar ik zie erg weinig inhaalacties, moet ik zeggen.
Qua race is het niks spannender gweorden zonder Verstappen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:33 schreef Rnie het volgende:
Na twee doodsaaie GP's is deze chaotische GP wel een verademing
Elke situatie waarin max niet p1 rijdt is in vergelijking met de andere races, zeer interessant.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
Bij plastic flessen blijft tegenwoordig ook de dop vastquote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Touwtje aan de tear off zodat ie blijft hangen
Het dagjesvolk is al tevreden met een nieuwe winnaar. Velen zagen het verder niet echt boeiende Singapore als de beste race van het seizoen. Vegas scoort om dezelfde reden hoog.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:40 schreef Jane het volgende:
je weet dat hij al vooraan had moeten rijden hequote:
Bandjes ALO waren eraan, PER 2 seconden sneller.quote:
Oh en dan alle tearoffs een kleurtje geven dan heeft iedereen een vrolijke slinger aan kleurtjes achter zich aan. Ik ben voor!quote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Touwtje aan de tear off zodat ie blijft hangen
Bloedirritant idd, ik trek ze altijd losquote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij plastic flessen blijft tegenwoordig ook de dop vast
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Nizno het volgende:
Nou Perez laat zien dat je het waard bent om in een RBR te rijden!!
Ja, en dat was ook wel gebeurd denk ik als die gridstraf er niet was geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat hij al vooraan had moeten rijden he
Ja echt hè, zelfs bij mijn 2l melkflessen. Denken ze nou echt dat ik die op straat leeg ga drinken?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hahaha..ik ook..anders lastig aan je mond te zettenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bloedirritant idd, ik trek ze altijd los
Daar heb je glazen voor hequote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hahaha..ik ook..anders lastig aan je mond te zetten
4 DRS zonesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri heeft de pace niet. Hoe langer ze niks doen, hoe meer ze Norris' race verneuken.
Juistquote:Op zondag 24 maart 2024 05:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Is niet per definitie een vereiste voor een interessante race.
Die neem ik nooit mee naar de Efteling jij wel?quote:
Die moet je dan ook weer afwassenquote:
yupquote:Op zondag 24 maart 2024 05:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Die neem ik nooit mee naar de Efteling jij wel?
Bloed irritant, en zonder dop krijg je er toch geen statiegeld voor dus die dop die je er toch wel op.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die neem je ook mee naar de Efteling?quote:
swapp LAWquote:Op zondag 24 maart 2024 05:45 schreef Nizno het volgende:
Ric rijd met de rode lantaarn op zn vleugel
Mentaal niet fit.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
Wat is Leclerc aan het doen joh? Sainz rijdt bij 'm weg, Norris kruipt naar 'm toe.
I am so unlucky.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
Wat is Leclerc aan het doen joh? Sainz rijdt bij 'm weg, Norris kruipt naar 'm toe.
euh ik krijg gewoon statiegeld op mn flessen ondanks dat ik de doppen nog braaf spaar voor de blinde hondjesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bloed irritant, en zonder dop krijg je er toch geen statiegeld voor dus die dop die je er toch wel op.
jaquote:
Later in 2024 ook niet meer op deze manier.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ricciardo zien we niet terug in 2025.
Zolang Horner nog vuistdiep er bij hem inzit wel vrees ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ricciardo zien we niet terug in 2025.
tja, Kun je zien wie het waard is om het lange contract te hebben... domme fout van Ferquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
We are checkingquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
tis herfst in Ausquote:Op zondag 24 maart 2024 05:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat ligt er toch een boel zooi op de baan.
wellicht troep van de F2, F3 of demonstratie-ronde voor de race.
Is nu mooi thuis, laat hem maar achter.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Later in 2024 ook niet meer op deze manier.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is nu mooi thuis, laat hem maar achter.
banden sneller opgerooktquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef Tijn het volgende:
Perez kan echt niet met de auto om gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Met oude mediums is ALO sneller dan PER
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is nu mooi thuis, laat hem maar achter.
Dan moet je er even op slaanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef DX11 het volgende:
Max zegt de rechter achter rem bleef er op hangen.
Checo moet even het pedaal wat dieper indrukken.quote:
Moet je er niet teveel aftrekken, zit ie alsnog bij de achterligger in de remmen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh en dan alle tearoffs een kleurtje geven dan heeft iedereen een vrolijke slinger aan kleurtjes achter zich aan. Ik ben voor!
Ik hoorde eerder dat Ricciardo een kans tot Miami zou hebben om iets te laten zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Later in 2024 ook niet meer op deze manier.
hele zooitje is geexplodeerd, het zal lastig zijn om te zoeken waardoor de rem is blijven hangen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:46 schreef DX11 het volgende:
Max zegt de rechter achter rem bleef er op hangen.
Ik betwijfel het. Hij verliest zelfs tijd op de McLarens.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dat was ook wel gebeurd denk ik als die gridstraf er niet was geweest
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dat was ook wel gebeurd denk ik als die gridstraf er niet was geweest
zou in theorie zelfs software kunnen zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 05:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hele zooitje is geexplodeerd, het zal lastig zijn om te zoeken waardoor de rem is blijven hangen.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:52 schreef Tijn het volgende:
Tactische pitstop voor Leclerc zodat-ie niet op de baan wordt ingehaald.
waarom het is geen rookie ala de vriesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder dat Ricciardo een kans tot Miami zou hebben om iets te laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |