Hoezo, Gasly is topperquote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je geld hebt, maakt het blijkbaar niet uit of je leuk en aardig bent
wat wil jij in de broekzak van een coureur??quote:
Ruitenwisser op de helm?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De oplossing noemen ze roll offs
Die kun je best gemakkelijk in plaats van met een touwtje, op een motortje maken.
En waarom niet? Is toch veel veiliger?quote:
Daar ging mijn koffiequote:
Weet ik niet meer. Maar is net zo snel weer afgeschafd als het is ingevoerdquote:
Misschien in de W Seriesquote:Op zondag 24 maart 2024 05:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat wil jij in de broekzak van een coureur??
Doe mij er ook een, die van mij ging het over tafelquote:
ja Mer moet toch een excuus geven waarom ze de RBR niet voorbij komenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie
Ik ben een beelddenker.
Ik vond het anders best goed idee. Mijn Saab had vroeger ook een mini ruitenwisser op de koplampen, kan je zo overzetten op de helm.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doe mij er ook een, die van mij ging het over tafel
als hij echt de auto waard is moet hij echt wel minstens Alonso en 1 McL voorbij hoorquote:
Nep F1-fan gespotquote:Op zondag 24 maart 2024 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Deze Max succes supporter is uitgechecked . Oogjes dicht en snaveltjes toe. Kijk de samenvatting van de rest van de race morgen wel bij Ziggo nabeschouwing om 17:00 uur.
joh dat was bij zijn binnenkomst al duidelijkquote:
Alleen met een SC.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij echt de auto waard is moet hij echt wel minstens Alonso en 1 McL voorbij hoor
Max gaat toch wel weer het seizoen winnen, dit is tenminste een keer een interessante race om te kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Deze Max succes supporter is uitgechecked . Oogjes dicht en snaveltjes toe. Kijk de samenvatting van de rest van de race morgen wel bij Ziggo nabeschouwing om 17:00 uur.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk stuurt Max geen vieze appjes naar die meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |