Ik vond het anders best goed idee. Mijn Saab had vroeger ook een mini ruitenwisser op de koplampen, kan je zo overzetten op de helm.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doe mij er ook een, die van mij ging het over tafel
als hij echt de auto waard is moet hij echt wel minstens Alonso en 1 McL voorbij hoorquote:
Nep F1-fan gespotquote:Op zondag 24 maart 2024 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Deze Max succes supporter is uitgechecked . Oogjes dicht en snaveltjes toe. Kijk de samenvatting van de rest van de race morgen wel bij Ziggo nabeschouwing om 17:00 uur.
joh dat was bij zijn binnenkomst al duidelijkquote:
Alleen met een SC.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij echt de auto waard is moet hij echt wel minstens Alonso en 1 McL voorbij hoor
Max gaat toch wel weer het seizoen winnen, dit is tenminste een keer een interessante race om te kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:37 schreef Eagles89 het volgende:
Deze Max succes supporter is uitgechecked . Oogjes dicht en snaveltjes toe. Kijk de samenvatting van de rest van de race morgen wel bij Ziggo nabeschouwing om 17:00 uur.
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk stuurt Max geen vieze appjes naar die meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |