Ik zou het ook graag willen maar ben toch bang dat hij nooit meer een race gaat winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:16 schreef Nizno het volgende:
Had Ric het toch maar mooi gezien he... de rest komt hem mooi achterna voor zn bandenwissel
Bij een mechanische sport zeker.quote:
Deze vuist op deze vuist.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
Horner stress van invloed op de monteurs... Jos doe er wat aan
ja ze slaan zichzelf al voor de kop daar dat ze voor Lec hebben gekozen ipv Saiquote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz is doing a mega Job volgens Ferrari![]()
En volgens mij ook!
Je moet een zeer goed geheugen hebben om alle plannen te onthouden als Ferrari chauffeur.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:20 schreef Zorro het volgende:
Het is alweer Plan B.
Benieuwd hoe ver ze komen in het alfabet vandaag.
En dat voor Hamilton die ver over z'n top is. Ferrari tactics.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze slaan zichzelf al voor de kop daar dat ze voor Lec hebben gekozen ipv Sai
Ik deels, maar dan Alonso ipv Perez aubquote:Op zondag 24 maart 2024 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Perez Sainz en Norris, lijkt mij een leuk podium. Volgorde boeit me niet eens zo
Sainz lacht erom zo. Die rijdt zich lekker in de kijker.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef greysbones het volgende:
wat zullen ze zich bij Ferrari voor hun kop slaan
poetry in motionquote:Op zondag 24 maart 2024 05:21 schreef Nizno het volgende:
Perez kan zn banden niet laten luisteren. Hij moet gaan schreeuwen ipv fluisteren
Als je geld hebt, maakt het blijkbaar niet uit of je leuk en aardig bentquote:
Ja, het is een lastige, het podium zou deze race uit 4 plekken moeten bestaanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik deels, maar dan Alonso ipv Perez aub
Lando is liever dus die mag winnenquote:
Leclerc zag de bui al hangen en had nog even snel voor een paar jaar bijgetekendquote:Op zondag 24 maart 2024 05:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze slaan zichzelf al voor de kop daar dat ze voor Lec hebben gekozen ipv Sai
Ware liefde, gaat absoluut om niet geld.quote:
Zijn ook altijd modellen en actrices die vriendinnen van topsporters.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je geld hebt, maakt het blijkbaar niet uit of je leuk en aardig bent
Perez moet wel pitten, heeft te veel zijn banden opgerookt.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, het is een lastige, het podium zou deze race uit 4 plekken moeten bestaan![]()
De nummer 4 dan de FL
Die bekijkt het volgend jaar mooi van een afstandje vanuit Mercedes of Red Bull, kan me haast geen ander team voorstellenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz lacht erom zo. Die rijdt zich lekker in de kijker.
Wat is er mis met Gasly volgens jou dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je geld hebt, maakt het blijkbaar niet uit of je leuk en aardig bent
Behalve Bottasquote:Op zondag 24 maart 2024 05:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn ook altijd modellen en actrices die vriendinnen van topsporters.
Volgens mij is die juist best aardig, idd.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gasly volgens jou dan?
Jawel. Hup Lando!quote:
Zeker voor een fransoosquote:Op zondag 24 maart 2024 05:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij is die juist best aardig, idd.
Fransmanquote:Op zondag 24 maart 2024 05:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gasly volgens jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |