Kwartfinale wordt nog lastig zat op deze manier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:wheeledwarrior , dit kan toch niet?
daarom speelt ie ook bij feyenoordquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Die Wieffer kan er ook echt helemaal niets van. Wat een overschatte speler.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fransen doen het al in de broek van dit Oranje.
Die hebben een geweldig team.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fransen doen het al in de broek van dit Oranje.
Ik word zo moe van die waterdragers. Zulke kleurloze spelers.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:09 schreef trein2000 het volgende:
Wieffer terecht gewisseld. Wachten op boze Feyenoorders…
Hier pas veel later, heel bijzonder.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
afbeelding verscheen bij mij ook niet
Hij speelt onsportief. Tegen een ander aanlopen en dan gaan liggen. Waarom doet hij het in de Bundesliga wel zo goed en hier presteert hij voor geen meter?quote:
Daar zijn die schotten ook weer te slecht voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
mokersaaie wedstrijd
maak die 1-1 nou maar dan hebben we dit gehad
Maar ik heb helemaal geen zin in een verlenging.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
mokersaaie wedstrijd
maak die 1-1 nou maar dan hebben we dit gehad
maar geen yeezys @Mortaxxquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:14 schreef Vincent_student het volgende:
Die Schotten hebben nog wel Adidas...
Koeman heeft vast van hem genoten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:16 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongelofelijk dat die Wijnaldum nog erop staat.
2-0.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
1-0 winst op het GROTE Schotland, we gaan ervoor.
Die serie wordt een succes van jewelste!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Kan echt niet wachten tot de review van @:ggmm over Shogundenk toch wel naast SS doomtrooper dat het een legendarische review gaat worden
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
1-0 winst op het GROTE Schotland, we gaan ervoor.
heeft wel potentie om een van de beste series ooit te wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Die serie wordt een succes van jewelste!
Sanadagod
Hij kan nog steeds scoren blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
God, nu komen we echt niet meer van Wijnaldum af.
niet mijn stijlquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van het kapsel van Gini en Mem?
Ik vind 28 goals toch nog best wel aardig eigenlijk. Meer dan Van Basten in Oranje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
God, nu komen we echt niet meer van Wijnaldum af.
Van Basten was al vroegtijdig kapot getrapt door al die verdedigers begin jaren 90.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind 28 goals toch nog best wel aardig eigenlijk. Meer dan Van Basten in Oranje.
Had ie z'n poten maar moeten optillen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Basten was al vroegtijdig kapot getrapt door al die verdedigers begin jaren 90.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:19 schreef Nober het volgende:
Bedankt Gini
Groetjes,
De Toeslagenschandaalslachtoffers
Dat klopt maar zijn rendement in Oranje was gek genoeg niet zo best.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Basten was al vroegtijdig kapot getrapt door al die verdedigers begin jaren 90.
rip wk 94quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, daar istie dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:21 schreef -XOR- het volgende:
Weghorst erin, morgen heel Schotland mazelen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van het kapsel van Gini en Mem?
Meer nutteloze wedstrijden tegenwoordig ook?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt maar zijn rendement in Oranje was gek genoeg niet zo best.
Naja ik weet niet waar ik naartoe wil met dit verhaal.![]()
Vooral dat Gini best aardig gepresteerd heeft in Oranje altijd.
Heb je gelijk de reden waarom Van Persie en Depay zo hoog staan op de topscorerslijst.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meer nutteloze wedstrijden tegenwoordig ook?
Maar 28 goals is wel aardig ja.
Ach Gini was best een aardige speler. Nu staat hij vooral nog af en toe op de goede plek.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meer nutteloze wedstrijden tegenwoordig ook?
Maar 28 goals is wel aardig ja.
Toch sloopte hij zijn enkel het eerst zelf, Grun-uit dacht ik, daarna is het altijd zwak gebleven.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan de nieuwe Messi worden zei Rafael.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:27 schreef Nober het volgende:
Stelling: Malen gaat de 28 doelpunten bij Nederland niet halen
Makkelijk , is de BEste aanvaller van Oranje. Moet ie wel spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:27 schreef Nober het volgende:
Helaas ook weer een mooie generatie zonder prijs.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Weten jullie nog die ene 6-0 tegen Schotland?
Dat was het begin van een prachtige generatie.
Wel 50 op de keeper.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:27 schreef Nober het volgende:
Hond in de studio?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan de nieuwe Messi worden zei Rafael.
Gaan we het nog meemaken in onze tijd?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas ook weer een mooie generatie zonder prijs.
Net zo slecht als Regilio.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:29 schreef Vincent_student het volgende:
Simons nog steeds geen doelpunt gemaakt.
Weten we in ieder geval van te voren dat ze de finale niet gaan halen. Scheelt een boel ergernis.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
lol mooie zomer
je speelt tegen facking Schotland en je speelt SLECHT
ga je schamen
Heb de hoop opgegeven.quote:
Dat zal pas ergens eind april begin mei wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Kan echt niet wachten tot de review van @:ggmm over Shogundenk toch wel naast SS doomtrooper dat het een legendarische review gaat worden
Eens, door dat toernooi had ik goede hoop voor het EK2000.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de hoop opgegeven.
WK ´98 was voor mij het mooiste toernooi, mooiste en beste team ook. Ook weer een generatie zonder prijs.
Ik ben benieuwd hoe @fetX dat gaat verklaren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Adames het volgende:
Loopt wel lekker sinds die wieffer eruit is gegaan
Moeten ze maar scoren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is wel zo'n potje dat je medelijden hebt met de tegenstander.
We kennen Reijnders nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
1 goal van een normale jongen en 2 van totaalidioten
Heerlijk, af en toe nog eens terugblikken op al die toernooien die we ternauwernood verneukt hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, door dat toernooi had ik goede hoop voor het EK2000.
Dan ben je nu mooi in de aap gelogeerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wou nog zeggen het is wachten op een kopgoal van Weghorst.
Ja dat had hem ook moeten worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, door dat toernooi had ik goede hoop voor het EK2000.
Dus dit. Je hebt een aantal spelers die gewoon mokerslecht zijn. als je hun wisselt dan zie je meteen het verschil en dan breng je Veerman nog erin. Dan is het al klaar voor Schotland.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Adames het volgende:
Loopt wel lekker sinds die wieffer eruit is gegaan
Mooie assist van zijn vervanger ook
HAAGSquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas ook weer een mooie generatie zonder prijs.
Tegen Italië en Frankrijk was topgenot. En dan de samenvattingen erna met muziek van One Night Only.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:31 schreef Haags het volgende:
[..]
EK 2008 groepsfase was briljant. Tegen Rusland was dramatisch.
Jij wilde geeneens kijken, dus lekker voor je.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat mijn voorspelling is verpest
EK 2008quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de hoop opgegeven.
WK ´98 was voor mij het mooiste toernooi, mooiste en beste team ook. Ook weer een generatie zonder prijs.
Ik denk dat je Wieffer vooral kunt gebruiken tegen RKC en Groningenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:fetx dat gaat verklaren.
Klopt, dan is hij echt ziek goedquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk dat je Wieffer vooral kunt gebruiken tegen RKC en Groningen
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008![]()
Teringwijf van die Boulahrouz
Geen Numan en Bogarde in de halve finale anders waren we Wereldkampioen geworden!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb de hoop opgegeven.
Stamquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis Nigel de Jong nog altijd, dat was echt een tank in Oranje.
Rosiequote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen Italië en Frankrijk was topgenot. En dan de samenvattingen erna met muziek van One Night Only.
De grote Numan en Bogarde ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Numan en Bogarde in de halve finale anders waren we Wereldkampioen geworden!
GGMM ik ben groot fan van je posts maar deze is slecht getimed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ik m'n Joker 2 topic even ga kicken.
Er is wat klein nieuws uitgekomen en ik laat geen mogelijkheid voorbij gaan m'n eigen topics nieuw leven in te blazen.
Als jullie allemaal even zouden willen reageren GGMM in F&S / Joker: Folie A Deux (2024) met Joaquin Phoenix & Lady Gaga zou je mij in ieder geval een heel groot plezier mee doen.
Eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008![]()
Oke sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
GGMM ik ben groot fan van je posts maar deze is slecht getimed.
Wat een aandachtshoer he. Verpeste alles.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008![]()
Beker wordt over 10 minuten uitgereikt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het kampioenschap nu voor ons?
Eens, dit mag wachten tot na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
GGMM ik ben groot fan van je posts maar deze is slecht getimed.
Gaat binnenkort Kale vervangen bij Ajax-tv.quote:
Ja goedquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Die tijd ligt al een aantal jaren achter me hoor. Hoe is het daar?
Numan geschorstquote:
Musiala onschadelijk maken en er blijft niks over.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dinsdag die Duitsers maar weer eens oprollen.
Veerman en Reijnders lijken mij wel de enige spelers die altijd wel goed spelen. De rest heel slecht of heel goed. Start altijd met hun en je wint gewoon de groep.quote:
Zo goed vond ik Bogarde en Numan ook niet wilde ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Numan geschorst
Invaller Bogarde breekt z'n enkel in de training
Dus geen linksback tegen Brazilië mag je nog blij zijn dat je de penalties haalt met 3-4-3 systeem.
Aaron Wintergod
Dit ja, maar voor de rest wat een aanvallende onkunde. Koopmeiners die niet de awareness heeft om de bal terug te leggen op een vrijstaande Maalen. Simons die maar schuivertjes blijft afvuren. Wieffer die grossiert in balverlies en vaak handelingssnelheid tekort komt. En Frimpong heeft laten zien waarom hij mag banken.quote:
Dit zijn teksten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:43 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit ja, maar voor de rest wat een aanvallende onkunde. Koopmeiners die niet de awareness heeft om de bal terug te leggen op een vrijstaande Maalen. Simons die maar schuivertjes blijft afvuren. Wieffer die grossiert in balverlies en vaak handelingssnelheid tekort komt. En Frimpong heeft laten zien waarom hij mag banken.
Moet je zelf weten.quote:
Die blunder van Wieffer, waardoor het bijna 1-1 werd, is reden om hem niet mee te nemen naar het WK, wat was dat slecht zeg, alsof hij solliciteerde om bij Ajax te spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
WIEFFER: MIN MIN;
GEERTRUIDA: MIN MIN.
Veerman-Reijnders horen altijd te spelen. Wieffer lekker thuislaten van de zomer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veerman en Reijnders lijken mij wel de enige spelers die altijd wel goed spelen. De rest heel slecht of heel goed. Start altijd met hun en je wint gewoon de groep.
Misschien gelijkspelletje tegen Frankrijk als Embappe een offday heeft.
Iedereen speelt lekker bij Xabi's Leverkusen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef KingRoland het volgende:
En dat zeg omdat ik af en toe een wedstrijdje kijk van Xabi's Leverkusen. Daar speelt ie wel heerlijk.
En z'n naam veranderen naar 'Jan Pieterse'.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Frimpong eerst Nederlands leren, tot die tijd nooit meer oproepen.
Juist.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En z'n naam veranderen naar 'Jan Pieterse'.
Of Jan Pipo de Clown.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En z'n naam veranderen naar 'Jan Pieterse'.
Daar heb je gelijk in. Wat een trainer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Iedereen speelt lekker bij Xabi's Leverkusen.
Maar die hoeven dan ook geen noppen op hun borstkas te incasseren hahahaha.
Ik las: Wat een neger.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wat een trainer.
De Feyenoorders hebben het topic weer gevonden, dan weet je dat je het beter kunt sluiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
Ja joh laten we een basisspeler van Barcelona slachtofferen voor Wieffer.
Gewoon.
Achterlijkheid kent geen tijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft die Frenkie de Jong eigenlijk een vaste plek in oranje volgens iedereen?
Die Reinders kan toch ook met Veerman Wieffer of Koopmijnders etc ? Zeker niet omdat De Jong ooit een goeie periode heeft gehad in Amsterdam?
Redelijk goede trollquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft die Frenkie de Jong eigenlijk een vaste plek in oranje volgens iedereen?
Ach, Frenkie is 1 van de grootste en beste spelers ter wereld. Die zal blind in de basis komen als hij fit is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:51 schreef TLC het volgende:
Als dit tegen een ploeg als Frankrijk was geweest had de score hoog kunnen oplopen
Is ook een beetje gelul natuurlijk. Het probleem met Frenkie is dat het weer ten koste zal gaan van een creatieve speler als Veerman. Veerman zorgde er gisteren het laatste kwartier voor dat er zoveel kansen kwamen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, Frenkie is 1 van de grootste en beste spelers ter wereld. Die zal blind in de basis komen als hij fit is.
Ze kunnen beter jou eruit gooien, supporter van hup die er wintquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Feyenoorders hebben het topic weer gevonden, dan weet je dat je het beter kunt sluiten.
De Jong is de beste middenvelder dus wel logisch dat je de rest aan hem aanpast als hij fit is om te spelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is ook een beetje gelul natuurlijk. Het probleem met Frenkie is dat het weer ten koste zal gaan van een creatieve speler als Veerman. Veerman zorgde er gisteren het laatste kwartier voor dat er zoveel kansen kwamen.
Nu moet je waarschijnlijk met Reijnders, Frenkie en een saaie breker (hopelijk niet Wieffer) spelen. Dat komt de creativiteit niet ten goede, al ben ik allang blij dat Reijnders voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens van afstand kan schieten bij Oranje.
Kijken naar oefeninterlands doe je alleen als je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij wilde geeneens kijken, dus lekker voor je.
Ik heb ook niet gekeken, dinsdag denk ik wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijken naar oefeninterlands doe je alleen als je niets te doen hebt.
Gisterenavond had ik dat wel.
wieffer was wel top hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie haalt al het voetbal uit zo'n elftal met zijn eindeloze gebrei en temporiseren.
Natuurlijk wel maar ik probeer ermee aan te geven dat zo'n keuze ook niet zonder nadelen is. Netto zul je er wel iets op vooruit gaan maar het is een lastig dilemma dat middenveld. Wieffer en De Roon breken alle creativiteit eruit maar andere spelers zoals Schouten of Veerman zijn fysiek dan weer te licht.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong is de beste middenvelder dus wel logisch dat je de rest aan hem aanpast als hij fit is om te spelen.
Met Schouten, Frenkie en Reijnders spelen. Veerman is de ideale vervanger voor Frenkie.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ik probeer ermee aan te geven dat zo'n keuze ook niet zonder nadelen is. Netto zul je er wel iets op vooruit gaan maar het is een lastig dilemma dat middenveld. Wieffer en De Roon breken alle creativiteit eruit maar andere spelers zoals Schouten of Veerman zijn fysiek dan weer te licht.
Ik ben een beetje bang voor een Frenkie/Reijnders/Wieffer ofzo. Dat is echt niet zoveel. Maar alternatieven zijn er ook niet echt.
Maar dat is toch ook een erg licht middenveld? Ik ken wel het Hollandse ideaal van lekker voetballend erdoorheen spelen maar tegen een fysiek elftal als Frankrijk wordt dat toch een ramp?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Schouten, Frenkie en Reijnders spelen. Veerman is de ideale vervanger voor Frenkie.
Je moet altijd met Frenkie spelen. Tenzij je een schoffel partij verwacht.
Wieffer sowieso thuislaten.
Zie in hem geen basisspeler maar Wieffer sowieso thuislaten is wel heel overdreven en opportuun. Iedereen kan een offday hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Schouten, Frenkie en Reijnders spelen. Veerman is de ideale vervanger voor Frenkie.
Je hebt ook gewoon een saaie breker als Wieffer nodig in je elftal en heel veel alternatieven zijn er niet. Hoop Di Rono ook nooit meer in Oranje te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zie in hem geen basisspeler maar Wieffer sowieso thuislaten is wel heel overdreven en opportuun. Iedereen kan een offday hebben.
Lekker op het bankje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die viel even genadeloos door de mand. Tegen fucking Schotland.
Tegen Frankrijk wordt sowieso een ramp. Wie zie jij het liefst als eerste tegenstander op het EK, Wales of Polen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een erg licht middenveld? Ik ken wel het Hollandse ideaal van lekker voetballend erdoorheen spelen maar tegen een fysiek elftal als Frankrijk wordt dat toch een ramp?
Wat betreft Wieffer ben ik het wel met je eens.
Polen denk ik, maar het zal niet veel verschillen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk wordt sowieso een ramp. Wie zie jij het liefst als eerste tegenstander op het EK, Wales of Polen?
Staat sowieso meteen druk op. Wedstrijd 2 tegen de Fransen en je wilt niet met maar 1 punt de laatste groepswedstrijd in. Ook al gaan de beste nummers 3 ook nog door.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Polen denk ik, maar het zal niet veel verschillen.
Wales speelt heel gesloten, kom je moeilijk doorheen. Polen is alleen Lewandowski.
Schouten en Frenkie zijn teveel dezelfde speler. Het is wat mij betreft Frenkie met Reijnders of Veerman en een aanvallende middenvelder ervoor in een 352. Die aanvallende middenvelder kan Simons, Wijnaldum, Gakpo of zelfs Stengs zijn, ook afhankelijk van de tegenstander.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerste pot is tegen Wales/Polen? Kutpotje wordt dat ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat sowieso meteen druk op. Wedstrijd 2 tegen de Fransen en je wilt niet met maar 1 punt de laatste groepswedstrijd in. Ook al gaan de beste nummers 3 ook nog door.
Ja, laatste duel tegen Oostenrijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste pot is tegen Wales/Polen? Kutpotje wordt dat ja.
Dan heb je dus nog steeds geen breker in je elftal. Er zal toch weer een Wieffer of De Roon worden ingepast, ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schouten en Frenkie zijn teveel dezelfde speler. Het is wat mij betreft Frenkie met Reijnders of Veerman en een aanvallende middenvelder ervoor in een 352. Die aanvallende middenvelder kan Simons, Wijnaldum, Gakpo of zelfs Stengs zijn, ook afhankelijk van de tegenstander.
Stengsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schouten en Frenkie zijn teveel dezelfde speler. Het is wat mij betreft Frenkie met Reijnders of Veerman en een aanvallende middenvelder ervoor in een 352. Die aanvallende middenvelder kan Simons, Wijnaldum, Gakpo of zelfs Stengs zijn, ook afhankelijk van de tegenstander.
Tja, ik denk dat we toch wel doorgaan. Maar vind het een niet zo complementair elftal vooral. Als je alles per positie afpelt is het best een aardig elftal maar er kloppen dingen niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, laatste duel tegen Oostenrijk.
Leuk elftal om de kwartfinales mee te halen als het een beetje mee zit en je spelers voorin zijn een paar potjes op rij scherp. Meer zal er normaal gesproken niet inzitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat we toch wel doorgaan. Maar vind het een niet zo complementair elftal vooral. Als je alles per positie afpelt is het best een aardig elftal maar er kloppen dingen niet.
Voorin opportunistische spelers zonder veel oog voor medespelers (met name Depay, Simons en Malen) en op het middenveld weer te weinig fysiek. En als je fysiek inbrengt dan gaat het weer zwaar ten koste van je creativiteit.
Je hebt die breker minder nodig als er 3 verdedigers achter staan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds geen breker in je elftal. Er zal toch weer een Wieffer of De Roon worden ingepast, ben ik van overtuigd.
Mikey kijk maar weer eens dom? Ja, ho maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Reinders kan toch ook met Veerman Wieffer of Koopmijnders etc ? Zeker niet omdat De Jong ooit een goeie periode heeft gehad in Amsterdam?
Die heeft van de hele selectie zo'n beetje het beste seizoen, maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Die Pomfring ofzo kan er ook geen kut van he. Is dat uberhaupt een NLer
Alleen om een extra tactische optie te hebben, ik zie geen andere speler die vanuit een positie dicht bij het doel zo veel kansen kan creëren. Tegen mindere tegenstanders zou ik hem best opstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Slapzak Stengs, nee doe dat aub niet zeg.
Schouten plekje terug in het centrum genot. Veerman/De Jong/Reijnders op t middenveld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Schouten-De Jong-Reijnders zou ik graag eens zien. Tegen Duitsland Schouten-Veerman-Reijnders dan maar.
Op dat niveau kan Stengs dat ook niet, tevens de eerste die altijd door de mand valt als het een beetje moeilijk wordt. Dat lijkt mij totaal niet het niveau wat we moeten nastreven, ondanks wat leuke wedstrijden in Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen om een extra tactische optie te hebben, ik zie geen andere speler die vanuit een positie dicht bij het doel zo veel kansen kan creëren.
Alle Feyenoorders verbannen!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op dat niveau kan Stengs dat ook niet, tevens de eerste die altijd door de mand valt als het een beetje moeilijk wordt. Dat lijkt mij totaal niet het niveau wat we moeten nastreven, ondanks wat leuke wedstrijden in Feyenoord.
Matsje Wieffer had het al lastig zat.
Nou nee dat lijkt mij onnodig maar alle Feyenoorders erin hoeft nou ook weer niet.quote:
Oké volledig eensquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee dat lijkt mij onnodig maar alle Feyenoorders erin hoeft nou ook weer niet.
Hartman mag blijven. En Geertruida. En Wieffer nu weer afschrijven is ook opportuun natuurlijk.(al vind ik dat geen basisspeler als iedereen fit is)
Maar Stengs gaat me even wat te ver, sorry.
Meer herstelbetalingen nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:26 schreef Zipportal het volgende:
1.4 miljoen kijkers voor het BLM feestje.
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meest creatieve speler die we hebben, deed het ook gewoon goed de vorige keer.
Spreekt geen Nederlands dus nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Die Pomfring ofzo kan er ook geen kut van he. Is dat uberhaupt een NLer
Doe niet zo achterlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spreekt geen Nederlands dus nee.
Dus ik ben wel een Nederlander omdat ik Nederlands praat?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spreekt geen Nederlands dus nee.
Klopt. Niet heel ingewikkeld toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus ik ben wel een Nederlander omdat ik Nederlands praat?
Ik neem pietje verder net zo min serieus als dat jij dat doet maar zo achterlijk is het niet dat bij het Nederlander-zijn toch op zn minst hoort dat er de moeite is gedaan om de taal te leren?quote:
Sommige spelers kunnen iets extra's in de nationale ploeg, anderen niet of juist niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb die hele Frimpong in Oranje hype nooit zo begrepen en gisteren heeft me ook niet overtuigd.
Gek, want ik heb geen Nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Niet heel ingewikkeld toch?
Je bent niet direct een Nederlander als je Nederlands kan, maar een Nederlander zou de taal wel moeten kunnen, uitzonderingen daargelaten zoals de wat minder begaafden (op het gebied van taal)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus ik ben wel een Nederlander omdat ik Nederlands praat?
Dit ja. Anders wordt het echt volledig identiteitsloos. Dat geldt overigens ook voor een witte speler die geen Nederlands kan, voor de racismekaart hier getrokken gaat worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Je bent niet direct een Nederlander als je Nederlands kan, maar een Nederlander zou de taal wel moeten kunnen, uitzonderingen daargelaten zoals de wat minder begaafden (op het gebied van taal)
Paspoort zegt toch helemaal niets. Gaat om je verwantschap met cultuur, taal en je Nederlander voelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gek, want ik heb geen Nederlands paspoort.
Wat een onzin. Ik spreek mijn paspoort taal ook niet. Engelstalig opgevoed en inmiddels redelijk foutloos in het Nederlands.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Je bent niet direct een Nederlander als je Nederlands kan, maar een Nederlander zou de taal wel moeten kunnen, uitzonderingen daargelaten zoals de wat minder begaafden (op het gebied van taal)
En je kunt je geen Nederlander voelen als je de taal niet goed beheerst?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Paspoort zegt toch helemaal niets. Gaat om je verwantschap met cultuur, taal en je Nederlander voelen.
Als je zou worden opgeroepen voor het land van je geboorte dan zou ik het realistisch vinden dat ze van jou verwachten die taal ook te leren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik spreek mijn paspoort taal ook niet. Engelstalig opgevoed en inmiddels redelijk foutloos in het Nederlands.
Ik voel me het meest Nederlander, maar ben het niet. Zou qua sporten uit moeten komen voor een land waar ik na mijn 1e jaar niet meer geweest ben. Als ik die kans had gekregen had ik het gedaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En je kunt je geen Nederlander voelen als je de taal niet goed beheerst?
Vind ik echt zo'n jaren '50 gedachte.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je zou worden opgeroepen voor het land van je geboorte dan zou ik het realistisch vinden dat ze van jou verwachten die taal ook te leren.
Denk dat je dan wel een bijzonder belangrijke kern van de Nederlandse identiteit mist ja. De taal is een van de meest essentiële fenomenen/uitingen van een cultuur.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En je kunt je geen Nederlander voelen als je de taal niet goed beheerst?
Hoe lang heeft die gozer überhaupt in Nederland gewoond?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel een bijzonder belangrijke kern van de Nederlandse identiteit mist ja. De taal is een van de meest essentiële fenomenen/uitingen van een cultuur.
De taal in een land/cultuur is niet toevallig ontstaan of enkel een handigheid, maar in het communiceren van die taal ligt het hele van wezen van de cultuur opgesloten.
Het wordt door racisten vooral gebruikt als argument. Sifan heeft zich bijvoorbeeld behoorlijk ingespannen om Nederlands te leren en is goed verstaanbaar, maar wordt door velen nog steeds niet als Nederlander gezien. En Max Verstappen wel, maar die is toevallig in Nederlandstalig buitenland opgegroeid.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel een bijzonder belangrijke kern van de Nederlandse identiteit mist ja. De taal is een van de meest essentiële fenomenen/uitingen van een cultuur.
De taal in een land/cultuur is niet toevallig ontstaan of enkel een handigheid, maar in het communiceren van die taal ligt het hele van wezen van de cultuur opgesloten.
Idem. Had zelfs nog nooit van m gehoord voordat hij bij het NL11tal kwam.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die gozer überhaupt in Nederland gewoond?
Vind het maar raar dat hij in het Nederlands Elftal speelt.
Exact dit ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Idem. Had zelfs nog nooit van m gehoord voordat hij bij het NL11tal kwam.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die gozer überhaupt in Nederland gewoond?
Vind het maar raar dat hij in het Nederlands Elftal speelt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:26 schreef Zipportal het volgende:
1.4 miljoen kijkers voor het BLM feestje.
Je verdraait de boel weer eens. Ze spreken Engels tegen hem, niet 'het hele elftal spreekt Engels'.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:behoorlijkkritisch Wat je nu krijgt is dat het hele elftal Engels gaat praten omdat er 1 jongen de taal niet beheerst. Ik vind dat lachwekkend.
https://www.espn.nl/voetb(...)ereen-spreekt-engels
Frenkie moet eerst eens een keer fit zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
feit is dat het nederlands elftal echt geen fuk voorstelt zonder onze donkere NEDERLANDERS....
met pisnicht frenkie de jong ga je echt nooit een toernooi winnen
ik hoop dat trutje frenkie de jong niet mee kan doen op het ek
hij moet een goede schop krijgen in spanje
dan zie ik hele grote kansen voor oranje om het toernooi te winnen
nee hij moet niet fit worden...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frenkie moet eerst eens een keer fit zijn.
We weten nu wel dat je Frenkie kritisch volgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hij moet niet fit worden...
Ze zouden jou eens een goede schop tegen je kanis moeten geven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
feit is dat het nederlands elftal echt geen fuk voorstelt zonder onze donkere NEDERLANDERS....
met pisnicht frenkie de jong ga je echt nooit een toernooi winnen
ik hoop dat trutje frenkie de jong niet mee kan doen op het ek
hij moet een goede schop krijgen in spanje
dan zie ik hele grote kansen voor oranje om het toernooi te winnen
Ik zie Frenkie en Veerman graag allebei spelen. En dan kan Reijnders of Koopje er toch bij?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is ook een beetje gelul natuurlijk. Het probleem met Frenkie is dat het weer ten koste zal gaan van een creatieve speler als Veerman. Veerman zorgde er gisteren het laatste kwartier voor dat er zoveel kansen kwamen.
Nu moet je waarschijnlijk met Reijnders, Frenkie en een saaie breker (hopelijk niet Wieffer) spelen. Dat komt de creativiteit niet ten goede, al ben ik allang blij dat Reijnders voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens van afstand kan schieten bij Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |