Bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/91981quote:'Joker 2' officieel aangekondigd met opnieuw Joaquin Phoenix!
Het vervolg op de succesvolle DC-film Joker is officieel aangekondigd. Dat deed regisseur Todd Phillips zelf op Instagram. Ook is aangekondigd dat Joaquin Phoenix inderdaad zal terugkeren als de doorgedraaide komediant Arthur Fleck.
De werktitel van het project is op dit moment Folie à Deux; wat losjes vertaald 'gekkigheid voor twee' betekent. Deze term wordt in de psychiatrische wereld gebruikt om te verwijzen naar twee personen met dezelfde of een vergelijkbare psychische stoornis, meestal binnen dezelfde familie.
Bron: https://variety.com/2022/(...)d-zaslav-1235337927/quote:‘JOKER 2’ will have complicated musical sequences.
The film is described as more like ‘A Star Is Born’ than ‘In the Heights’.
Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb Joker nog niet gezien.
Geef me een reden.
De hoofrolspeler kan errug goed acteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Heerlijke feel good movie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Omdat je nog geen tijd hebt gehad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Ik vond hem wel goed in Walk the Line.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De hoofrolspeler kan errug goed acteren.
Ja als hij meespeelt is het meestal wel goed, vind ik dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed in Walk the Line.
Topfilm, die ongenadig met je gevoel fuckt. En hij heeft niks met batman te maken. Geen superheldengelul dus. Er komen wel dwergen in voor, maar dat is overigens serieus wel een reden om de film te gaan kijken. Ik zeg niet waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Overleven die dwergen het wel dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Topfilm, die ongenadig met je gevoel fuckt. En hij heeft niks met batman te maken. Geen superheldengelul dus. Er komen wel dwergen in voor, maar dat is overigens serieus wel een reden om de film te gaan kijken. Ik zeg niet waarom.
Als je wilt weten hoe psychisch totaal gestoorde mensen in elkaar zitten dan vind je dit een leuke film. Anders niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Ik denk dat ik eigenlijk precies dat wilde horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je wilt weten hoe psychisch totaal gestoorde mensen in elkaar zitten dan vind je dit een leuke film. Anders niet.
Dus eigenlijk wil je zeggen; zelfs de joker heeft er geen zin meer in. Laat maar?quote:
Nee dat was een, tijdens een nacht in de hittegolf. Joker stapte in de koelkast om af te koelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen; zelfs de joker heeft er geen zin meer in.
Laat maar.
En dit was een defining moment in de film?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee dat was een, tijdens een nacht in de hittegolf. Joker stapte in de koelkast om af te koelen.
Nee die is aan het eind, Joker zegt rake dingen tegen robertdeniro.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dit was een defining moment in de film?
Heb je nooit eerder een film gezien ofzo? Ga gewoon kijken, of je hem tof of niet vindt kunnen wij niet voorspellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:15 schreef marc0871 het volgende:
Dus dan moet ik de hele film doorkijken, voor een paar seconden op het eind, of wat?
Is het dat waard?
En hoe lang duurt die film?
Nou, ik heb dus een poging gedaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heb je nooit eerder een film gezien ofzo? Ga gewoon kijken, of je hem tof of niet vindt kunnen wij niet voorspellen.
Dat was ook een beetje mijn idee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet de Joker nog eens uitkijken maar het kon me maar matig boeien tnt.
https://www.instagram.com/p/CmAGaZcyNFP/quote:
Volgens mij heeft ze zich zowel als zangeres, actrice en als componist al bewezen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:11 schreef Rnie het volgende:
Daarnaast begint die Lady Gaga mij ook de keel uit te hangen...zogenaamde alleskunner.
Bewezen? Als zangeres zeer zeker. Als actrice komt ze net kijken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zich zowel als zangeres, actrice en als componist al bewezen.
Ik weet niet wat ze nog meer kan, maar bovenstaande kan ze naar behoren.
Ze komt zeker net kijken (binnen acteer scene), maar dat betekent niet dat je nog geen oordeel kunt hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bewezen? Als zangeres zeer zeker. Als actrice komt ze net kijken.
In 'A star is born' wist ze mij te verrassen met haar acteerprestatie. Hierbij kon ze in haar rol redelijk zichzelf zijn als artiest. Ik ben zeer benieuwd naar haar rol in Joker Folie a Deux.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Maar kan ze een beetje acteren? Vond haar in American Horror Story maar matig.
Bron: https://variety.com/2024/(...)l-tracks-1235949284/quote:‘JOKER 2’ will include 15 covers of “very well-known” songs.
One of the covers will be of “That’s Entertainment!”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |