Bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/91981quote:'Joker 2' officieel aangekondigd met opnieuw Joaquin Phoenix!
Het vervolg op de succesvolle DC-film Joker is officieel aangekondigd. Dat deed regisseur Todd Phillips zelf op Instagram. Ook is aangekondigd dat Joaquin Phoenix inderdaad zal terugkeren als de doorgedraaide komediant Arthur Fleck.
De werktitel van het project is op dit moment Folie à Deux; wat losjes vertaald 'gekkigheid voor twee' betekent. Deze term wordt in de psychiatrische wereld gebruikt om te verwijzen naar twee personen met dezelfde of een vergelijkbare psychische stoornis, meestal binnen dezelfde familie.
Bron: https://variety.com/2022/(...)d-zaslav-1235337927/quote:‘JOKER 2’ will have complicated musical sequences.
The film is described as more like ‘A Star Is Born’ than ‘In the Heights’.
Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb Joker nog niet gezien.
Geef me een reden.
De hoofrolspeler kan errug goed acteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Heerlijke feel good movie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Omdat je nog geen tijd hebt gehad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Ik vond hem wel goed in Walk the Line.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De hoofrolspeler kan errug goed acteren.
Ja als hij meespeelt is het meestal wel goed, vind ik dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed in Walk the Line.
Topfilm, die ongenadig met je gevoel fuckt. En hij heeft niks met batman te maken. Geen superheldengelul dus. Er komen wel dwergen in voor, maar dat is overigens serieus wel een reden om de film te gaan kijken. Ik zeg niet waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Overleven die dwergen het wel dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Topfilm, die ongenadig met je gevoel fuckt. En hij heeft niks met batman te maken. Geen superheldengelul dus. Er komen wel dwergen in voor, maar dat is overigens serieus wel een reden om de film te gaan kijken. Ik zeg niet waarom.
Als je wilt weten hoe psychisch totaal gestoorde mensen in elkaar zitten dan vind je dit een leuke film. Anders niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Geef me een reden.
Ik denk dat ik eigenlijk precies dat wilde horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je wilt weten hoe psychisch totaal gestoorde mensen in elkaar zitten dan vind je dit een leuke film. Anders niet.
Dus eigenlijk wil je zeggen; zelfs de joker heeft er geen zin meer in. Laat maar?quote:
Nee dat was een, tijdens een nacht in de hittegolf. Joker stapte in de koelkast om af te koelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen; zelfs de joker heeft er geen zin meer in.
Laat maar.
En dit was een defining moment in de film?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee dat was een, tijdens een nacht in de hittegolf. Joker stapte in de koelkast om af te koelen.
Nee die is aan het eind, Joker zegt rake dingen tegen robertdeniro.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dit was een defining moment in de film?
Heb je nooit eerder een film gezien ofzo? Ga gewoon kijken, of je hem tof of niet vindt kunnen wij niet voorspellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:15 schreef marc0871 het volgende:
Dus dan moet ik de hele film doorkijken, voor een paar seconden op het eind, of wat?
Is het dat waard?
En hoe lang duurt die film?
Nou, ik heb dus een poging gedaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heb je nooit eerder een film gezien ofzo? Ga gewoon kijken, of je hem tof of niet vindt kunnen wij niet voorspellen.
Dat was ook een beetje mijn idee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet de Joker nog eens uitkijken maar het kon me maar matig boeien tnt.
https://www.instagram.com/p/CmAGaZcyNFP/quote:
Volgens mij heeft ze zich zowel als zangeres, actrice en als componist al bewezen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:11 schreef Rnie het volgende:
Daarnaast begint die Lady Gaga mij ook de keel uit te hangen...zogenaamde alleskunner.
Bewezen? Als zangeres zeer zeker. Als actrice komt ze net kijken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zich zowel als zangeres, actrice en als componist al bewezen.
Ik weet niet wat ze nog meer kan, maar bovenstaande kan ze naar behoren.
Ze komt zeker net kijken (binnen acteer scene), maar dat betekent niet dat je nog geen oordeel kunt hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bewezen? Als zangeres zeer zeker. Als actrice komt ze net kijken.
In 'A star is born' wist ze mij te verrassen met haar acteerprestatie. Hierbij kon ze in haar rol redelijk zichzelf zijn als artiest. Ik ben zeer benieuwd naar haar rol in Joker Folie a Deux.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Maar kan ze een beetje acteren? Vond haar in American Horror Story maar matig.
Bron: https://variety.com/2024/(...)l-tracks-1235949284/quote:‘JOKER 2’ will include 15 covers of “very well-known” songs.
One of the covers will be of “That’s Entertainment!”
Een soort musical dus? Dat vind ik eigenlijk altijd kutfilms.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://variety.com/2024/(...)l-tracks-1235949284/
Dit wordt echt heel bijzonder of een totale mislukking.
Erg interessant.
Gaaf!quote:
Boy o boy ... Ik weet echt niet wat ik ervan moet maken.quote:
Zo geniaal!quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Dat shot waarin de lach van Phoenix perfect uitlijnt met de getekende lach van Gaga op het raam... WOW!
Ronduit kut, nu al. Wacht wel tot hij ooit op Netflix staat en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk nog gaan twijfelen om te kijken.quote:
Ik ben juist wel geïnteresseerd weer.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ronduit kut, nu al. Wacht wel tot hij ooit op Netflix staat en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk nog gaan twijfelen om te kijken.
Onduidelijke trailer nog niet warm of koud van.quote:
Ik denk dat het 'musical gedeelte' los staat van het oorspronkelijke verhaal. In zijn hoofd beleefde hij alles in kleur en muziek, terwijl de werkelijkheid grauw en hard is. Dit zal in de film weer door elkaar lopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Trailer gezien van het weekend in de bioscoop, ben normaal gesproken geen musical fan maar wil het wel een kans geven.
Ik ga er niet van uit dat het een musical is. Hier en daar zullen dingen zich wellicht in zijn hoofd afspelen, maar ik vermoed echt geen greatest showman/les miserables/la la land musical.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Trailer gezien van het weekend in de bioscoop, ben normaal gesproken geen musical fan maar wil het wel een kans geven.
Posters zijn wel dope.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:01 schreef GGMM het volgende:
Er zijn 2 nieuwe posters uit:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat vind jij van deze posters? Laat een berichtje achter in de comments en vergeet niet te liken en te abonneren!
Ik hoop het niet, want ik heb echt de pest aan musicals.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat het een musical is. Hier en daar zullen dingen zich wellicht in zijn hoofd afspelen, maar ik vermoed echt geen greatest showman/les miserables/la la land musical.
Ik werk doordeweeks gewoonquote:Op maandag 30 september 2024 13:54 schreef Aberkullie het volgende:
@:GGMM ik verwacht jou donderdag bij Pathe Joker Night met een verslag na afloop. Teaser in de pauze graag.
Dan ga ik bij m'n moeder eten dus ik kan helaas niet.quote:Op maandag 30 september 2024 13:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Draait vast wel na kantooruren
Rotten Tomatoes is ook meedogenloos. 63%.quote:Na twee uur en twintig minuten blijft vooral de vraag hangen: waarom hebben we hiernaar gekeken?
Ga je alleen naar de bios als een film goed wordt beoordeeld online?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, deze wordt helaas erg matig beoordeeld.
Ik wacht wel totdat hij op een streamingdienst staat.
Sorry @:Aberkullie
mwah Rotten Tomatoes kwam ook maar tot 69% voor Joker 1 dus dat zegt niet altijd wat. Die werd ook grotendeels neergesabeld door recensenten. Wat niet wil zeggen dat dit een goede film is, maar ik neem scores van recensenten altijd met een korrel zout.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:02 schreef Rnie het volgende:
Oei... 2 van de 5 sterren.
https://www.ad.nl/show/re(...)teertalent~add58daf/
[..]
Rotten Tomatoes is ook meedogenloos. 63%.
https://www.rottentomatoes.com/m/joker_folie_a_deux
Eigenlijk wel, ja. Anders vind ik het zonde geld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ga je alleen naar de bios als een film goed wordt beoordeeld online?
Ik keek er naar uit tot de naam Gaga viel.quote:Op maandag 30 september 2024 16:00 schreef Discombobulate het volgende:
De film gaat toch musical achtig zijn en totaal anders dan de vorige?
Ik kijk er niet echt naar uit meer.
Geen probleem, misschien kun je dan een review voor Inside Out 2 schrijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, deze wordt helaas erg matig beoordeeld.
Ik wacht wel totdat hij op een streamingdienst staat.
Sorry @:Aberkullie
ik ook, met de AH actie bij Pathé scheelt het toch weer de helft als je met z'n tweeën gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit tot de naam Gaga viel.![]()
Maar ik ga hem wel in de bios kijken.
Ik keek er naar uit tot ik las dat het een soort musical is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit tot de naam Gaga viel.![]()
Maar ik ga hem wel in de bios kijken.
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah Rotten Tomatoes kwam ook maar tot 69% voor Joker 1 dus dat zegt niet altijd wat. Die werd ook grotendeels neergesabeld door recensenten. Wat niet wil zeggen dat dit een goede film is, maar ik neem scores van recensenten altijd met een korrel zout.
Persoonlijk hou ik wel van liedjes dus ga sowieso kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds.
Ik denk dat het musical gedeelte totaal niet naar voren is gekomen in de marketing, waardoor ongeïnformeerde bezoekers een WTF momentje beleven.
Dat vond ik net een soapserie, die film.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb helemaal niks met Gaga maar vond haar wel goed in A Star Is Born.
Oh, dat wist ik ook nog niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit tot ik las dat het een soort musical is.
Ik haat musicals.
Moet zeggen dat ik het wel naar voren heb zien komen, en dat dat nou precies de enige reden is dat ik heel matig enthousiast ben. Echt, welke dronken maftoeter bedenkt dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er staan nu op IMDB ook user reviews. Wat je vaak ziet bij "topfilms'' is dat ze in het begin bij IMDB absurd hoog scoren, waarna het vaak daalt tot een 8.0 en ietsje hoger. De score is nu een 6.0 met 2K reviews ... Dat belooft niet veel goeds.
Ik denk dat het musical gedeelte totaal niet naar voren is gekomen in de marketing, waardoor ongeïnformeerde bezoekers een WTF momentje beleven.
Hoezoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:26 schreef Nielsch het volgende:
Vraag me nog wel af hoeveel mensen bij voorbaat al een 1 geven ivm de liedjes zonder de film te zien. Denk best veel
Het was geen onaardige film, maar hij kan niet in de schaduw staan van het eerste deel. Er zit geen opbouw in, het gaat nergens heen, je leert niets nieuws over hem, noch over Harley Quinn. Kortom, hooguit een zesje waard, vooral vanwege zijn toch ijzersterke acteerwerk, maar waar Joker een film is die ik nog vaker zal zien vind ik één keer voor deze wel genoeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:42 schreef Zipportal het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut film was dit zeg. @:Wereldgozer
Wat een onzin zeg.quote:
Is dit niet oke voor de eerste week? Geen verstand van Box Office projectories om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:02 schreef Zipportal het volgende:
Domestic Box Office $40,000,000
International Box Office $81,100,000
Worldwide Box Office $121,100,000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eerste ander half uur van de film was oké. Musical stukjes waren niet zo heel boeiend, fluisterend zingen, Joaquin Phoenix kan niet echt zingen. Het voegt eigenlijk niet zoveel toe.
Laatste half uur was echt ontzettend slecht, geen idee waarom ze dit zo zouden doen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar tevreden is met hoe de film is afgelopen. Ze bouwen ander half uur naar iets toe en breken dat in 1 keer af.In Walk The Line zong ie toch ook zelf? Dat vond ik wel goed op zich. Al is de manier van zingen van Johnny Cash misschien niet het moeilijkste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mij een verrassing toen ik hem zag zaterdag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik ook nog niet.Loop ik bij een film ook niet warm voor. Maar de eerste vond ik geweldig, dus ik moet hem zien.
En sowieso JoaquinGod.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eerste ander half uur van de film was oké. Musical stukjes waren niet zo heel boeiend, fluisterend zingen, Joaquin Phoenix kan niet echt zingen. Het voegt eigenlijk niet zoveel toe.
Laatste half uur was echt ontzettend slecht, geen idee waarom ze dit zo zouden doen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar tevreden is met hoe de film is afgelopen. Ze bouwen ander half uur naar iets toe en breken dat in 1 keer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Elke keer een "oh no" gevoel zodra er weer een liedje ingestart werdquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Walk The Line zong ie toch ook zelf? Dat vond ik wel goed op zich. Al is de manier van zingen van Johnny Cash misschien niet het moeilijkste.
Over de spoiler:Ik gok dat ze hier en daar wat autotune er in hebben gegooid, overall vond ik het niet zo. Lady Gaga kwam ook niet echt vaak goed naar voren terwijl ze wel gewoon goed kan zingen. Beetje rare keuzes terwijl ze het als musical willen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, gezien de box office sales gaat een Joker 3 er sowieso nooit meer komen
Tot de volgende reboot dan maar![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hier en daar wat autotune er in hebben gegooid, overall vond ik het niet zo. Lady Gaga kwam ook niet echt vaak goed naar voren terwijl ze wel gewoon goed kan zingen. Beetje rare keuzes terwijl ze het als musical willen brengen.Ik heb toch het gevoel dat je het karakter Joker niet begrijpt. Het is namelijk best canon dat de echte joker zijn inspiratie van iemand anders kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, gezien de box office sales gaat een Joker 3 er sowieso nooit meer komen
Tot de volgende reboot dan maar
Naar mijn weten is er geen origins story van de joker die echt opgenomen is als canon in het batman universum. Alleen maar verschillende verhalen. Ik geloof dat dit doelbewust zo bedacht is om het personage mysterieus en onvoorspelbaar te houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb toch het gevoel dat je het karakter Joker niet begrijpt. Het is namelijk best canon dat de echte joker zijn inspiratie van iemand anders kreeg.
Klop maar dat hij z’n inspiratie voor de joker ergens anders vandaan heeft is wel algemeen bekend. Ik heb zelf zo’n beetje alle belangrijke Batman comics wel thuis in de kast staan. Ik kan je de killing joke aanraden om eens te lezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er geen origins story van de joker die echt opgenomen is als canon in het batman universum. Alleen maar verschillende verhalen. Ik geloof dat dit doelbewust zo bedacht is om het personage mysterieus en onvoorspelbaar te houden.
Dat er een tweede gladiator film komt vind ik ook wat armoedig. Dat is echt weer typisch zo'n idee geboren uit marketingstrategie, niet per se uit de passie voor een script. Net zoals de tweede Joker-film, lijkt het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:04 schreef egelhond het volgende:
Vond de film niet heel slecht. Maar verre van goed. Deel 1 is natuurlijk niet te evenaren. Phoenix acteert weer geweldig.
Liepen wel mensen de zaal uit. Het vele zingen doet de film niet goed.
Ik geef de film 3*
Hou mn hart vast voor Gladiator 2. Hopelijk weten ze die niet te verkloten.
Gladiator 2 ga ik niet kijken, ik zag de trailer en dat lijkt me echt zo'n typisch nikszeggend uitmelk-vervolg dat niks aan deel 1 toevoegt. Itt deze film.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:04 schreef egelhond het volgende:
Vond de film niet heel slecht. Maar verre van goed. Deel 1 is natuurlijk niet te evenaren. Phoenix acteert weer geweldig.
Liepen wel mensen de zaal uit. Het vele zingen doet de film niet goed.
Ik geef de film 3*
Hou mn hart vast voor Gladiator 2. Hopelijk weten ze die niet te verkloten.
Same here.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet de Joker nog eens uitkijken maar het kon me maar matig boeien tnt.
Op zich wel tof dat ze iets nieuws en creatiefs geprobeerd hebben, alleen zit daar ook het risico in dat het faalt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat er een tweede gladiator film komt vind ik ook wat armoedig. Dat is echt weer typisch zo'n idee geboren uit marketingstrategie, niet per se uit de passie voor een script. Net zoals de tweede Joker-film, lijkt het.
Maar is ook boring as fuck. Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:29 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Op zich wel tof dat ze iets nieuws en creatiefs geprobeerd hebben, alleen zit daar ook het risico in dat het faalt.
Ze hadden ook op safe kunnen spelen natuurlijk. Arthur ontsnapt uit een instituut/gevangenis, gaat de strijd aan met schurk A of held B, romantisch subplot dat slecht afloopt, en het eindigt in een dramatische ontknoping. Zo’n film had ze wel meer geld opgeleverd waarschijnlijk.
Ik had liever gehad dat ze gewoon een goede film hadden gemaakt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Maar is ook boring as fuck. Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
Ik vond het een heel goede film.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ze gewoon een goede film hadden gemaakt.
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:02 schreef Farenji het volgende:
Mensen verlangen naar voorspelbare middelmatigheid, gelukkig zijn er nog mensen die durven om daar niet aan te voldoen.
Het is een beetje een filmhuisfilm, en dat kan de massa natuurlijk niet bekoren.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Musical had van mij wel de helft minder gemogen, maar idd het zit er soms ook goed in verwerkt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.![]()
Ik heb donderdag de eerste nog een keer gezien en gisteren deel twee. Ik vond het fantastisch, echt een trip. Ik wil niet teveel spoileren maar als je de eerste goed vind moet je deze eigenlijk ook wel zien. Dat musical gedeelte valt wel mee uiteindelijk en zit er goed in verwerkt.
Moet wel zeggen, ik was laatst in de Rembrandt bij een Hollywoodfilm, die zaal was nog niet eens halfvol, maar het Springhaver en Louis Hartlooper in Utrecht zitten steeds stampvol, wat er ook draait. Ik heb soms het gevoel dat de filmhuis-fanaat ook gewoon massa is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is een beetje een filmhuisfilm, en dat kan de massa natuurlijk niet bekoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |