Een soort musical dus? Dat vind ik eigenlijk altijd kutfilms.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://variety.com/2024/(...)l-tracks-1235949284/
Dit wordt echt heel bijzonder of een totale mislukking.
Erg interessant.
Gaaf!quote:
Boy o boy ... Ik weet echt niet wat ik ervan moet maken.quote:
Zo geniaal!quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Dat shot waarin de lach van Phoenix perfect uitlijnt met de getekende lach van Gaga op het raam... WOW!
Ronduit kut, nu al. Wacht wel tot hij ooit op Netflix staat en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk nog gaan twijfelen om te kijken.quote:
Ik ben juist wel geïnteresseerd weer.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ronduit kut, nu al. Wacht wel tot hij ooit op Netflix staat en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk nog gaan twijfelen om te kijken.
Onduidelijke trailer nog niet warm of koud van.quote:
Ik denk dat het 'musical gedeelte' los staat van het oorspronkelijke verhaal. In zijn hoofd beleefde hij alles in kleur en muziek, terwijl de werkelijkheid grauw en hard is. Dit zal in de film weer door elkaar lopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Trailer gezien van het weekend in de bioscoop, ben normaal gesproken geen musical fan maar wil het wel een kans geven.
Ik ga er niet van uit dat het een musical is. Hier en daar zullen dingen zich wellicht in zijn hoofd afspelen, maar ik vermoed echt geen greatest showman/les miserables/la la land musical.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Trailer gezien van het weekend in de bioscoop, ben normaal gesproken geen musical fan maar wil het wel een kans geven.
Posters zijn wel dope.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:01 schreef GGMM het volgende:
Er zijn 2 nieuwe posters uit:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat vind jij van deze posters? Laat een berichtje achter in de comments en vergeet niet te liken en te abonneren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |