Kijken naar oefeninterlands doe je alleen als je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij wilde geeneens kijken, dus lekker voor je.
Ik heb ook niet gekeken, dinsdag denk ik wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijken naar oefeninterlands doe je alleen als je niets te doen hebt.
Gisterenavond had ik dat wel.
wieffer was wel top hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie haalt al het voetbal uit zo'n elftal met zijn eindeloze gebrei en temporiseren.
Natuurlijk wel maar ik probeer ermee aan te geven dat zo'n keuze ook niet zonder nadelen is. Netto zul je er wel iets op vooruit gaan maar het is een lastig dilemma dat middenveld. Wieffer en De Roon breken alle creativiteit eruit maar andere spelers zoals Schouten of Veerman zijn fysiek dan weer te licht.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong is de beste middenvelder dus wel logisch dat je de rest aan hem aanpast als hij fit is om te spelen.
Met Schouten, Frenkie en Reijnders spelen. Veerman is de ideale vervanger voor Frenkie.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ik probeer ermee aan te geven dat zo'n keuze ook niet zonder nadelen is. Netto zul je er wel iets op vooruit gaan maar het is een lastig dilemma dat middenveld. Wieffer en De Roon breken alle creativiteit eruit maar andere spelers zoals Schouten of Veerman zijn fysiek dan weer te licht.
Ik ben een beetje bang voor een Frenkie/Reijnders/Wieffer ofzo. Dat is echt niet zoveel. Maar alternatieven zijn er ook niet echt.
Maar dat is toch ook een erg licht middenveld? Ik ken wel het Hollandse ideaal van lekker voetballend erdoorheen spelen maar tegen een fysiek elftal als Frankrijk wordt dat toch een ramp?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Schouten, Frenkie en Reijnders spelen. Veerman is de ideale vervanger voor Frenkie.
Je moet altijd met Frenkie spelen. Tenzij je een schoffel partij verwacht.
Wieffer sowieso thuislaten.
Zie in hem geen basisspeler maar Wieffer sowieso thuislaten is wel heel overdreven en opportuun. Iedereen kan een offday hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Schouten, Frenkie en Reijnders spelen. Veerman is de ideale vervanger voor Frenkie.
Je hebt ook gewoon een saaie breker als Wieffer nodig in je elftal en heel veel alternatieven zijn er niet. Hoop Di Rono ook nooit meer in Oranje te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zie in hem geen basisspeler maar Wieffer sowieso thuislaten is wel heel overdreven en opportuun. Iedereen kan een offday hebben.
Lekker op het bankje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die viel even genadeloos door de mand. Tegen fucking Schotland.
Tegen Frankrijk wordt sowieso een ramp. Wie zie jij het liefst als eerste tegenstander op het EK, Wales of Polen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een erg licht middenveld? Ik ken wel het Hollandse ideaal van lekker voetballend erdoorheen spelen maar tegen een fysiek elftal als Frankrijk wordt dat toch een ramp?
Wat betreft Wieffer ben ik het wel met je eens.
Polen denk ik, maar het zal niet veel verschillen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk wordt sowieso een ramp. Wie zie jij het liefst als eerste tegenstander op het EK, Wales of Polen?
Staat sowieso meteen druk op. Wedstrijd 2 tegen de Fransen en je wilt niet met maar 1 punt de laatste groepswedstrijd in. Ook al gaan de beste nummers 3 ook nog door.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Polen denk ik, maar het zal niet veel verschillen.
Wales speelt heel gesloten, kom je moeilijk doorheen. Polen is alleen Lewandowski.
Schouten en Frenkie zijn teveel dezelfde speler. Het is wat mij betreft Frenkie met Reijnders of Veerman en een aanvallende middenvelder ervoor in een 352. Die aanvallende middenvelder kan Simons, Wijnaldum, Gakpo of zelfs Stengs zijn, ook afhankelijk van de tegenstander.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerste pot is tegen Wales/Polen? Kutpotje wordt dat ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat sowieso meteen druk op. Wedstrijd 2 tegen de Fransen en je wilt niet met maar 1 punt de laatste groepswedstrijd in. Ook al gaan de beste nummers 3 ook nog door.
Ja, laatste duel tegen Oostenrijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste pot is tegen Wales/Polen? Kutpotje wordt dat ja.
Dan heb je dus nog steeds geen breker in je elftal. Er zal toch weer een Wieffer of De Roon worden ingepast, ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schouten en Frenkie zijn teveel dezelfde speler. Het is wat mij betreft Frenkie met Reijnders of Veerman en een aanvallende middenvelder ervoor in een 352. Die aanvallende middenvelder kan Simons, Wijnaldum, Gakpo of zelfs Stengs zijn, ook afhankelijk van de tegenstander.
Stengsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schouten en Frenkie zijn teveel dezelfde speler. Het is wat mij betreft Frenkie met Reijnders of Veerman en een aanvallende middenvelder ervoor in een 352. Die aanvallende middenvelder kan Simons, Wijnaldum, Gakpo of zelfs Stengs zijn, ook afhankelijk van de tegenstander.
Tja, ik denk dat we toch wel doorgaan. Maar vind het een niet zo complementair elftal vooral. Als je alles per positie afpelt is het best een aardig elftal maar er kloppen dingen niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, laatste duel tegen Oostenrijk.
Leuk elftal om de kwartfinales mee te halen als het een beetje mee zit en je spelers voorin zijn een paar potjes op rij scherp. Meer zal er normaal gesproken niet inzitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat we toch wel doorgaan. Maar vind het een niet zo complementair elftal vooral. Als je alles per positie afpelt is het best een aardig elftal maar er kloppen dingen niet.
Voorin opportunistische spelers zonder veel oog voor medespelers (met name Depay, Simons en Malen) en op het middenveld weer te weinig fysiek. En als je fysiek inbrengt dan gaat het weer zwaar ten koste van je creativiteit.
Je hebt die breker minder nodig als er 3 verdedigers achter staan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds geen breker in je elftal. Er zal toch weer een Wieffer of De Roon worden ingepast, ben ik van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |