De grote Numan en Bogarde ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Numan en Bogarde in de halve finale anders waren we Wereldkampioen geworden!
GGMM ik ben groot fan van je posts maar deze is slecht getimed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ik m'n Joker 2 topic even ga kicken.
Er is wat klein nieuws uitgekomen en ik laat geen mogelijkheid voorbij gaan m'n eigen topics nieuw leven in te blazen.
Als jullie allemaal even zouden willen reageren GGMM in F&S / Joker: Folie A Deux (2024) met Joaquin Phoenix & Lady Gaga zou je mij in ieder geval een heel groot plezier mee doen.
Eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008![]()
Teringwijf van die Boulahrouz
Oke sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
GGMM ik ben groot fan van je posts maar deze is slecht getimed.
Wat een aandachtshoer he. Verpeste alles.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
EK 2008![]()
Teringwijf van die Boulahrouz
Beker wordt over 10 minuten uitgereikt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het kampioenschap nu voor ons?
Eens, dit mag wachten tot na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
GGMM ik ben groot fan van je posts maar deze is slecht getimed.
Gaat binnenkort Kale vervangen bij Ajax-tv.quote:
Ja goedquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Die tijd ligt al een aantal jaren achter me hoor. Hoe is het daar?
Numan geschorstquote:
Musiala onschadelijk maken en er blijft niks over.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dinsdag die Duitsers maar weer eens oprollen.
Veerman en Reijnders lijken mij wel de enige spelers die altijd wel goed spelen. De rest heel slecht of heel goed. Start altijd met hun en je wint gewoon de groep.quote:
Zo goed vond ik Bogarde en Numan ook niet wilde ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Numan geschorst
Invaller Bogarde breekt z'n enkel in de training
Dus geen linksback tegen Brazilië mag je nog blij zijn dat je de penalties haalt met 3-4-3 systeem.
Aaron Wintergod
Dit ja, maar voor de rest wat een aanvallende onkunde. Koopmeiners die niet de awareness heeft om de bal terug te leggen op een vrijstaande Maalen. Simons die maar schuivertjes blijft afvuren. Wieffer die grossiert in balverlies en vaak handelingssnelheid tekort komt. En Frimpong heeft laten zien waarom hij mag banken.quote:
Dit zijn teksten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:43 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit ja, maar voor de rest wat een aanvallende onkunde. Koopmeiners die niet de awareness heeft om de bal terug te leggen op een vrijstaande Maalen. Simons die maar schuivertjes blijft afvuren. Wieffer die grossiert in balverlies en vaak handelingssnelheid tekort komt. En Frimpong heeft laten zien waarom hij mag banken.
Moet je zelf weten.quote:
Die blunder van Wieffer, waardoor het bijna 1-1 werd, is reden om hem niet mee te nemen naar het WK, wat was dat slecht zeg, alsof hij solliciteerde om bij Ajax te spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
WIEFFER: MIN MIN;
GEERTRUIDA: MIN MIN.
Veerman-Reijnders horen altijd te spelen. Wieffer lekker thuislaten van de zomer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Veerman en Reijnders lijken mij wel de enige spelers die altijd wel goed spelen. De rest heel slecht of heel goed. Start altijd met hun en je wint gewoon de groep.
Misschien gelijkspelletje tegen Frankrijk als Embappe een offday heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |