Beaglehondje is onderdeel van mijn ziel geworden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die laatste had ik ook wel verwacht ja, die zit bij jou onder de Ctrl-V
quote:
Logisch welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beaglehondje is onderdeel van mijn ziel geworden.
Ieder mens verdiend een klein, lief Beaglehondje in hun hart en ziel.quote:
Oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!quote:
Nee, de knientjes met Lenny voor en Lenny na.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
in de OP werkt niet (meer).....
Daar was ik dan wel nieuwsgierig naarWas dat dan de Bunny waar Amy op doelde?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, de knientjes met Lenny voor en Lenny na.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, de knientjes met Lenny voor en Lenny na.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lenny natuurlijk!quote:
Is dat haar hand?!quote:
Die heeft wel reuzenhanden ja.quote:
Of het zijn mini-nijnen!quote:
De ene wel, de andere is geen konijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of het zijn mini-nijnen!
Nee... dat is... MONSTERNIJN...!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De ene wel, de andere is geen konijn.
Ja, kniene from Hell!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee... dat is... MONSTERNIJN...!
Ahwquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, kniene from Hell!Maar die is verder wel lief hoor.
Bunny zit vast.quote:
Amykequote:
LoLkequote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bunny zit vast.
Morning mensen!
Het is al bijna middag werd tijdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
Holalekker wakker geworden door iemand met een snoeiapparaat buiten:r
Dat was rond 09:30quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is al bijna middag werd tijd
Beter dat dan iemand met een snoeiapparaat binnen!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
Holalekker wakker geworden door iemand met een snoeiapparaat buiten:r
Respect. Het weekend is voor mij hét moment om eens meer dan 5 uur te slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toen was ik ook al uren in de weer
Ben je zo’n drukke jongen in de nachtelijke uurtjes?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Respect. Het weekend is voor mij hét moment om eens meer dan 5 uur te slapen
Ik kan nooit slapen voor 00:30 of zo en de wekker gaat doordeweeks om 06:30quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben je zo’n drukke jongen in de nachtelijke uurtjes?
Dat zijn korte nachten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen voor 00:30 of zo en de wekker gaat doordeweeks om 06:30
Ja, niet fijn maar is ook echt m'n ritme. Als ik om 22:30 in bed lig heb ik nog twee uur nodig voor ik slaapquote:
Ga Lego bouwen in bed.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, niet fijn maar is ook echt m'n ritme. Als ik om 22:30 in bed lig heb ik nog twee uur nodig voor ik slaap
Ah ja, dat is wel pure hel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
En dan 's nachts op een lego blokje staan.![]()
Nee, al zijn het die kleinste steentjes. Die moeten wel uit het hellevuur komen.quote:
Ben jij een lego bouwer ja?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
En dan 's nachts op een lego blokje staan.![]()
Gelukkig je viel al bijna van je voetstukquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat mijn laatste Lego van 20 jaar geleden of zo is.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig je viel al bijna van je voetstuk
Ik heb maar saaie hobby's geloof ik, fitness, tekenen, spelletjes (bordspellen of gewoon een spel op de switch/pc of zo) en dan ben je er wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja sorrymaar is niet gebeurt
Tekenen? Wat teken je?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb maar saaie hobby's geloof ik, fitness, tekenen, spelletjes (bordspellen of gewoon een spel op de switch/pc of zo) en dan ben je er wel zo'n beetje
Van alles, maar een laag niveauquote:
Nah ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Van alles, maar een laag niveau
https://imgur.com/a/xptdGRk
https://imgur.com/a/EsdNV8M
https://imgur.com/a/R1V1K8i
Ik heb de motoriek van een aardappel (en linkshandig) dus ik denk dat je het wel beter zou kunnenquote:
Nah blijf dit maar denken ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb de motoriek van een aardappel (en linkshandig) dus ik denk dat je het wel beter zou kunnen
Gruwelijk nat buiten, dus binnen blijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij nog wilde plannen deze zaterdag?
Bank hangenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij nog wilde plannen deze zaterdag?
Die Spaanse?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gruwelijk nat buiten, dus binnen blijven
Net getraind, verder beetje laptoppen/muziek luisteren/tekenen en straks koken. Weinig spannends.quote:
We kunnen het wel spannend maken hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net getraind, verder beetje laptoppen/muziek luisteren/tekenen en straks koken. Weinig spannends.
Deze SC heeft al spanning genoeg, alleen al door de Bromance van Stigs en LoLquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
We kunnen het wel spannend maken he
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze SC heeft al spanning genoeg, alleen al door de Bromance van Stigs en LoL
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik zit Koekje te begluren
Op haar Streamquote:
KoekieFans natuurlijk!quote:
Dat dachten wij ookquote:
Ja, ik ook zoietsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, niet fijn maar is ook echt m'n ritme. Als ik om 22:30 in bed lig heb ik nog twee uur nodig voor ik slaap
Ellendig als de pest héquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets![]()
Als ik vroeg ga slapen, kom ik gewoon niet in slaap...![]()
Even moe makenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets![]()
Als ik vroeg ga slapen, kom ik gewoon niet in slaap...![]()
Zeer.quote:
Laat me 1x raden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat me 1x raden.
Nee, ik hoef niet te raden.
SallyFans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie wie het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie wie het zegt
Onze FOK!flirt himself![]()
Moet jij jezelf niet knopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Neu, dit weekend nietquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie wie het zegt
Onze FOK!flirt himself![]()
Is Stig zo'n flirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet gemerkt dan...?quote:
Oh ja, 1 van zijn standaard zinnetjes is: beginnen metquote:
Ho ho, @LordofLeaves is mijn Fok!-bromancequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt dan...?![]()
Oh nee, jij bent een man, dan valt het minder op. Maar op veel plekken op FOK! is hij wel erg aardig naar vrouwen![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, 1 van zijn standaard zinnetjes is: beginnen met
"Zal [ik] jou eens....."
(en dan wat meer sensueel of erotisch getint)
Zal jou eens humorvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar da's een man, die telt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, @:Lordofleaves is mijn Fok!-bromance
hi-hi.quote:
Ja, Stigs is mijn Fok billenmaat!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, @:Lordofleaves is mijn Fok!-bromance
Ja, en jij bent nog lang niet vol zo te horenquote:
Daar ben jij niet vies van eh?quote:
Nou... zó ver wou ik ook weer niet gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, Stigs is mijn Fok billenmaat!
Ohhww neequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nog lang niet vol zo te horen
Watquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik zit Koekje te begluren
Kom er zo aan om je even te vullen danquote:
Kom maar op danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom er zo aan om je even te vullen dan
Prima, enjoy!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot zo
@:Lordofleaves, ben zo terug!
Pak hem niet al te hard aan eh?quote:
Hm, wie pakt wie nou....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pak hem niet al te hard aan eh?
Zal haar niet te hard aanpakken, tenzij ze erom vraagtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pak hem niet al te hard aan eh?
Goeie vraag...quote:
Volkitten die meid!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal haar niet te hard aanpakken, tenzij ze erom vraagt
Ik merk sowieso niet veel op.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt dan...?![]()
Oh nee, jij bent een man, dan valt het minder op. Maar op veel plekken op FOK! is hij wel érg aardig naar vrouwen![]()
Als je Stiggys opmerkingen zelfs over het hoofd ziet, dan klopt dat welquote:
Ze komen aan bij wie ze moeten landenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je Stiggys opmerkingen zelfs over het hoofd ziet, dan klopt dat wel
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik had de minumagnum euphorua gehaald witte chocolade met knettersuiker en citroenijs en in t midden core met framboosijs
Helm!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je Stiggys opmerkingen zelfs over het hoofd ziet, dan klopt dat wel
quote:
Heeft die ook internetaansluitingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik had de minumagnum euphorua gehaald witte chocolade met knettersuiker en citroenijs en in t midden core met framboosijs
Geen idee. Ik ben al een uur aan het zoeken naar de laadkabel van mijn scheerapparaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Heeft die ook internetaansluiting
O help, laadkabels. Daarvan zwerven er hier duizenden van door het huis en niemand weet welke van wie is en waar bij welk apparaat die dan hoortquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben al een uur aan het zoeken naar de laadkabel van mijn scheerapparaat
Dat dus.. en dit is er zo een die ik lang niet nodig heb gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
O help, laadkabels. Daarvan zwerven er hier duizenden van door het huis en niemand weet welke van wie is en waar bij welk apparaat die dan hoort
Is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben al een uur aan het zoeken naar de laadkabel van mijn scheerapparaat
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haren groeien stig. Welkom in de wonderlijke wereld. Vrouwen poepen ook.
Dat doe ik ook maar dat zegt toch niks over het kwijt zijn van een kabel? Normaal doe ik harsen maar dat kon nu nog niet dus moet ik scheren maar die is dus nu leegquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als een type dat alles netjes bijhoudt
Ik zit je maar te plagenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar dat zegt toch niks over het kwijt zijn van een kabel? Normaal doe ik harsen maar dat kon nu nog niet dus moet ik scheren maar die is dus nu leeg
Meisjes plagen...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit je maar te plagen
bekend probleem, zelfs al woon ik alleen! Vroeger toen alles nog gewoon op batterijen ging was het leven zoveel eenvoudigerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
O help, laadkabels. Daarvan zwerven er hier duizenden van door het huis en niemand weet welke van wie is en waar bij welk apparaat die dan hoort
Hier nog een voorbeeld van mijn prachtige *ahum* tekenskillz, bonuspunten als je hem herkentquote:
Einstein?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier nog een voorbeeld van mijn prachtige *ahum* tekenskillz, bonuspunten als je hem herkent
https://imgur.com/a/zfKyOOc
Ohquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Harry Styles moet het voorstellen, maar dan een klein beetje cartoonachtig
Ja, precies, alleen vond ik het altijd heel kut als de batterijen van mijn radiografisch bestuurbare auto op waren en er waren geen nieuwe in huis, radeloos was ik toenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
bekend probleem, zelfs al woon ik alleen! Vroeger toen alles nog gewoon op batterijen ging was het leven zoveel eenvoudiger
Ik dacht Obama met uitgroeiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Harry Styles moet het voorstellen, maar dan een klein beetje cartoonachtig
Amykequote:
LoLkequote:
Vroeg opgestaan voor de F1, interessante race gezienquote:
Kuukskequote:
Sallykequote:Op zondag 24 maart 2024 10:38 schreef Sally het volgende:
Moggel.
Nu race kijken, maar ik vrees dat ik in het KPD topic al wat gezien had![]()
Dus ik kom maar niet verder dan hier...
Helleuquote:
Ik moest er vanochtend bij het wakker worden wel om gniffelen. Maar vooral omdat ik de avond ervoor in het theater hoorde hoe een jongeman met zijn vader online aan het wedden was op die race. De jongeman was ervan overtuigd dat je het systeem kunt verslaan. Want dan Max met 4 tot 20 seconden voorsprong op de nummer 2 zou gaan winnen, dat was evident. Z'n vader probeerde nog in te brengen dat er ook andere variabelen meespelen. Maar nee, de jongeman was onvermurwbaar. Daar ging ¤5,-.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:57 schreef Sally het volgende:
Race gezien nuWel een beetje bummer. Maar niets aan te doen, het zat er een keer aan te komen natuurlijk!
Oeps, dacht dat iedereen (muv rival en Gianni) voor de race de wekker zou zetten. Mja, volgende keer dan maar weer de wekker zettenquote:Op zondag 24 maart 2024 10:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Helleu![]()
Jij was het iig niet in KPD die wat zei(in het begin na gisteravond, want ik heb maar niet verder gelezen)
Nee hoor, ik had gewoon helemaal niet op FOK! moeten komenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeps, dacht dat iedereen (muv rival en Gianni) voor de race de wekker zou zetten. Mja, volgende keer dan maar weer de wekker zetten
Ja, je loopt overal het risico om iets over de F1 te lezen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gewoon helemaal niet op FOK! moeten komen
Les voor mij de volgende keer.
Ik ging dit keer echt niet zo vroeg wakker worden (nooit echt gedaan eigenlijk, zelfs niet bij de ex via wie ik F1 echt leerde kennen in 1999hij wel uit bed, ik lekker blijven liggen
)
Bijna alle remmen los voor Max.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeg opgestaan voor de F1, interessante race gezien
Hai! Hoe is het met de wasdroger?quote:
Heb al een fancy nieuwe. Vanavond gaan mijn date en ik een afscheidsceremonie houdenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijna alle remmen los voor Max.
[..]
Hai! Hoe is het met de wasdroger?
Whehehe, ik zeg niks.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vanavond gaan mijn date en ik een afscheidsceremonie houden
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb al een fancy nieuwe. Vanavond gaan mijn date en ik een afscheidsceremonie houden
Dusss... je laat je vanavond uitwonen in de nieuwe of oude droger?quote:
Ligt aan het centrifuge programmaquote:Op zondag 24 maart 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dusss... je laat je vanavond uitwonen in de nieuwe of oude droger?
Klinkt als iemand die net leert tongzoenen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt aan het centrifuge programma
Klinkt goed.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt aan het centrifuge programma
Whehe, gadver.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die net leert tongzoenen.
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die net leert tongzoenen.
Jakkie.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo vies is tongzoenen toch niet? Lekker bacteriën uitwisselen
Zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is correct.quote:
MizzezRandomquote:Op zondag 24 maart 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is correct.
Het is gewoon een willekeurige vraag van mij
Tongzoenen is een van de heerlijkste dingen die er is, dan maar viesquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
En zo zijn er wel meer dingenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Tongzoenen is een van de heerlijkste dingen die er is, dan maar vies
Bah, seksquote:
Bah, nooit aan beginnen!quote:
Amykequote:
Hmmmmm, french kissingquote:Op zondag 24 maart 2024 21:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Tongzoenen is een van de heerlijkste dingen die er is, dan maar vies
quote:
LoLkequote:
Sallykequote:
Gebruik je fantasie maarquote:
Fantaseren over Amyquote:
Is dat vies?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat vies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
[..]
Is dat vies?Sally toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Is dat vies?Vraag Amy en Lenny maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:
Vieze wichter. Bah.quote:
Wij zijn schone dames, dus dan is het niet viesquote:
Jajajajaja. Uhuh.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij zijn schone dames, dus dan is het niet vies
Kom dat wel even controleren!quote:Op maandag 25 maart 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij zijn schone dames, dus dan is het niet vies
Alweer? Dat is dagelijkse koek!quote:Op maandag 25 maart 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow @:Lenny77 ik denk dat jij eens een stevig woordje met LoL moet wisselen!
Ai, Stigs beruchte vaginale checks!quote:Op maandag 25 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dat wel even controleren!
Billenkoek?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alweer? Dat is dagelijkse koek!
Nee, helaas niet.quote:
Well don't look at me.quote:
Wil jij het doen?quote:
Wat zei ik nou netquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net
Misschien
Dat kan ik niet weigerenquote:
Nee, dat vinden stoute meisjes nooit leuk.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weigeren
Ehm, ja... ik weet niet helemaal wat ik ervan kan verwachten...? Billenboksen...?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weigeren
Het ging over Billenkoek, toch?quote:
Ja, niet over ontbijtkoek.quote:
Dat kan daarna nog.quote:
quote:
Hey jullie!quote:
Sallykequote:
LoLkequote:
Alles flex zonder Ronnie?quote:
Ik ken geen Ronnie dus ja?quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken geen Ronnie dus ja?
Of ja, ik ken er wel een maar die probeer ik te vergetenquote:
Zat hier ook in de sc zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ja, ik ken er wel een maar die probeer ik te vergeten
Onder een andere naam!quote:
Ow...?quote:
Dio?quote:
Jij was het!quote:
quote:
Hoe heette die kloon dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
* Sally heeft nooit een kloon gehad
(iig niet een mannelijke of waarmee ik echt actief gepost heb)
Weet niet eens de naam meerquote:
Wel gewonnen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet niet eens de naam meerWas voor een schrijfwedstrijd
Zallyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet niet eens de naam meerWas voor een schrijfwedstrijd
Neu.quote:
Nee, dat nietquote:
El_Stigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nooit een kloon gehad, wel nickchange
Tssss... wat stom zeg.quote:
Dus jij moet iets doen met een wasdroger?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gebeld met de klusjesman. Hij weet een manier om het op te lossen en daar hoeft niet voor in het beton gehakt te worden. Scheelt weer kosten
Nee, ook niet.quote:
Nee. Lekkage in de badkamer. Water druppelde door een spotje de hal in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus jij moet iets doen met een wasdroger?
Dat is niet handig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Lekkage in de badkamer. Water druppelde door een spotje de hal in.
Spot on.quote:
quote:
Gestopt met lezen en mn eigen verhaal er bij bedachtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gebeld met de klusjesman. ...
Het is geen klusjesvrouw neequote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gestopt met lezen en mn eigen verhaal er bij bedacht
Maakt voor mij niet uit!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen klusjesvrouw nee
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gestopt met lezen en mn eigen verhaal er bij bedacht
Stiiggggeyyyy...... dat jij die nou niet doorhad. Pff. Valt me tegenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen klusjesvrouw nee
Nee dat blijktquote:
Sallykequote:
LoLkequote:
Ik vind dat het vandaag Tettendag is!quote:
Het is altijd tettendag!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind dat het vandaag Tettendag is!
Daarom.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is altijd tettendag!
quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is altijd tettendag!
Je mag ze laten zien. Wees niet verlegen.quote:
Niet alles wat ik mag doe ik ook daadwerkelijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag ze laten zien. Wees niet verlegen.
* TheStigsDutchCousin kijkt afkeurend door zijn vizierquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alles wat ik mag doe ik ook daadwerkelijk
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alles wat ik mag doe ik ook daadwerkelijk
Tegenvaller dit.quote:
Ik zeg even niksquote:
Ik ga mijn tetten niet posten!quote:
Ik de mijne ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga mijn tetten niet posten!
Strak in het pak, zie je toch nietquote:
Zie bovenquote:
Tenzij het de tuinman is natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dat dan iemand met een snoeiapparaat binnen!
Ja, die is natuurlijk altijd welkom binnen! Als de tuin klaar is, dat dan weer welquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tenzij het de tuinman is natuurlijk
Om jouw tuintje bij te houden?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk altijd welkom binnen! Als de tuin klaar is, dat dan weer wel
Alleen de voortuinquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om jouw tuintje bij te houden?
Ik had trouwens een prima houten constructie gebouwd om mijn vlinderstruik heen (die is nogal hoog en breed geworden), maar die is kapot gewaaid in weer zo'n ministormquote:
Als je vlinderstruik maar niet kapot gewaaid is!quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had trouwens een prima houten constructie gebouwd om mijn vlinderstruik heen (die is nogal hoog en breed geworden), maar die is kapot gewaaid in weer zo'n ministorm
Je kan er maar beter duidelijk over zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zie de dubbelzinnigheid in deze.
Ja, over dat 'prima' valt nog te discussiëren inderdaad, maar aan enthousiasme bij de bouw geen gebrek in ieder gevalquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je vlinderstruik maar niet kapot gewaaid is!
Tevens vraag ik me af of het wel echt een prima houten contstructie was als hij kapot gewaaid is in een ministorm
Enthousiasme maakt altijd veel goedquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, over dat 'prima' valt nog te discussiëren inderdaad, maar aan enthousiasme bij de bouw geen gebrek in ieder geval
Bij elk zonnestraaltje wil ik de tuin inrennen en helemaal los gaan en drie seconden later vallen de hagelstenen op je hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Enthousiasme maakt altijd veel goed
Zo is het leven, het spiegelt je iets moois voor, maar de werkelijkheid valt altijd tegenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Bij elk zonnestraaltje wil ik de tuin inrennen en helemaal los gaan en drie seconden later vallen de hagelstenen op je hoofd
Ook naar een gebroken spiegel moet je altijd teruglachenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo is het leven, het spiegelt je iets moois voor, maar de werkelijkheid valt altijd tegen
Waar komt dit positivisme opeens vandaan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ook naar een gebroken spiegel moet je altijd teruglachenKop op, nog even volhouden en dan word je wakker met dat gevoel van 'Kom maar op, leven. Gaan we doen'
Ik herken mezelf plots ook niet meer en verander per direct weer in een cynische grafdelverquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar komt dit positivisme opeens vandaan?
Griezelig hoor!
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik herken mezelf plots ook niet meer en verander per direct weer in een cynische grafdelver
Ik heb mijn auto (weer) naar de garage moeten brengen en vrijdag word ik gebeld door die onbehouwen klootzak die op snijdende toon gaat zeggen: "Nou meneer, dat is nogal een lijst met gebreken en dat kost u een miljoenmiljard euro,quote:
Oh bij mij zei de garagehouder een keer "nou mevrouwtje, die auto is al oud en de distributieriem moet vervangen worden. Ik denk dat u beter een andere kan kopen, toevallig heb ik hier nog een mooie staan." Was inderdaad een mooie auto, kostte alleen wel 15.000 euro. Toch maar de distributieriem laten vervangen voor zo'n 700 euro, dat was 6 jaar geleden en rijd nog steeds in mn oude barrelquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto (weer) naar de garage moeten brengen en vrijdag word ik gebeld door die onbehouwen klootzak die op snijdende toon gaat zeggen: "Nou meneer, dat is nogal een lijst met gebreken en dat kost u een miljoenmiljard euro,kaching!"
Als je daar niet cynisch van wordt dan weet ik het ook niet meer
15000 of 700, ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh bij mij zei de garagehouder een keer "nou mevrouwtje, die auto is al oud en de distributieriem moet vervangen worden. Ik denk dat u beter een andere kan kopen, toevallig heb ik hier nog een mooie staan." Was inderdaad een mooie auto, kostte alleen wel 15.000 euro. Toch maar de distributieriem laten vervangen voor zo'n 700 euro, dat was 6 jaar geleden en rijd nog steeds in mn oude barrel
En ja, de goede man zei echt "mevrouwtje" zulke dingen onthoud ik, omdat ik het een beetje een denigrerende term vind in zo'n gesprek. Nu heb ik een andere garage
15.000 euro ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh bij mij zei de garagehouder een keer "nou mevrouwtje, die auto is al oud en de distributieriem moet vervangen worden. Ik denk dat u beter een andere kan kopen, toevallig heb ik hier nog een mooie staan." Was inderdaad een mooie auto, kostte alleen wel 15.000 euro. Toch maar de distributieriem laten vervangen voor zo'n 700 euro, dat was 6 jaar geleden en rijd nog steeds in mn oude barrel
En ja, de goede man zei echt "mevrouwtje" zulke dingen onthoud ik, omdat ik het een beetje een denigrerende term vind in zo'n gesprek. Nu heb ik een andere garage
Binnen een jaar is die 15.000 al afgeschreven naar minder dan 10.000 en nu een investering van 600 voor meer dan 5 jaar rijplezier. Amy pakt die winst gewoon keihardquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
15000 of 700, ik zou het wel weten
Ja, maar ik moet me dan wel inhouden, want zo'n mooie luxe auto lonkt wel. Scheelt wel dat ik toen ook het geld niet echt op de plank had liggen. Maar het leven met iets minder luxe is een mooie uitdagingquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Binnen een jaar is die 15.000 al afgeschreven naar minder dan 10.000 en nu een investering van 600 voor meer dan 5 jaar rijplezier. Amy pakt die winst gewoon keihard
Ik keek even op mijn plank, maar ik kwam niet verder dan een wieldopquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me dan wel inhouden, want zo'n mooie luxe auto lonkt wel. Scheelt wel dat ik toen ook het geld niet echt op de plank had liggen. Maar het leven met iets minder luxe is een mooie uitdaging
Oei, dan hoop ik dat de garage vriendelijk voor je gaat zijn vrijdag. Het is tenslotte goede vrijdagquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik keek even op mijn plank, maar ik kwam niet verder dan een wieldop
En wat je zegt, minder luxe is prima en leidt tot creativiteit en herwaardering.
Ik moet werken, ben wel in Limburgquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan hoop ik dat de garage vriendelijk voor je gaat zijn vrijdag. Het is tenslotte goede vrijdag
Oh, ik weet niet of ik dat een goede vrijdag zou noemen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik moet werken, ben wel in Limburgbij SnowWorld Landgraaf met 300 leerlingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |