Ik heb maar saaie hobby's geloof ik, fitness, tekenen, spelletjes (bordspellen of gewoon een spel op de switch/pc of zo) en dan ben je er wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja sorrymaar is niet gebeurt
Tekenen? Wat teken je?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb maar saaie hobby's geloof ik, fitness, tekenen, spelletjes (bordspellen of gewoon een spel op de switch/pc of zo) en dan ben je er wel zo'n beetje
Van alles, maar een laag niveauquote:
Nah ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Van alles, maar een laag niveau
https://imgur.com/a/xptdGRk
https://imgur.com/a/EsdNV8M
https://imgur.com/a/R1V1K8i
Ik heb de motoriek van een aardappel (en linkshandig) dus ik denk dat je het wel beter zou kunnenquote:
Nah blijf dit maar denken ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb de motoriek van een aardappel (en linkshandig) dus ik denk dat je het wel beter zou kunnen
Gruwelijk nat buiten, dus binnen blijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij nog wilde plannen deze zaterdag?
Bank hangenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij nog wilde plannen deze zaterdag?
Die Spaanse?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gruwelijk nat buiten, dus binnen blijven
Net getraind, verder beetje laptoppen/muziek luisteren/tekenen en straks koken. Weinig spannends.quote:
We kunnen het wel spannend maken hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net getraind, verder beetje laptoppen/muziek luisteren/tekenen en straks koken. Weinig spannends.
Deze SC heeft al spanning genoeg, alleen al door de Bromance van Stigs en LoLquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
We kunnen het wel spannend maken he
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze SC heeft al spanning genoeg, alleen al door de Bromance van Stigs en LoL
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik zit Koekje te begluren
Op haar Streamquote:
KoekieFans natuurlijk!quote:
Dat dachten wij ookquote:
Ja, ik ook zoietsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, niet fijn maar is ook echt m'n ritme. Als ik om 22:30 in bed lig heb ik nog twee uur nodig voor ik slaap
Ellendig als de pest héquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets![]()
Als ik vroeg ga slapen, kom ik gewoon niet in slaap...![]()
Even moe makenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik ook zoiets![]()
Als ik vroeg ga slapen, kom ik gewoon niet in slaap...![]()
Zeer.quote:
Laat me 1x raden.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SallyFans?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat me 1x raden.
Nee, ik hoef niet te raden.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie wie het zegtquote:
Moet jij jezelf niet knopen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie wie het zegt
Onze FOK!flirt himself![]()
Neu, dit weekend nietquote:
Is Stig zo'n flirt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie wie het zegt
Onze FOK!flirt himself![]()
Nog niet gemerkt dan...?quote:
Oh ja, 1 van zijn standaard zinnetjes is: beginnen metquote:
Ho ho, @LordofLeaves is mijn Fok!-bromancequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt dan...?![]()
Oh nee, jij bent een man, dan valt het minder op. Maar op veel plekken op FOK! is hij wel erg aardig naar vrouwen![]()
Zal jou eens humorvolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, 1 van zijn standaard zinnetjes is: beginnen met
"Zal [ik] jou eens....."
(en dan wat meer sensueel of erotisch getint)
Maar da's een man, die telt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, @:Lordofleaves is mijn Fok!-bromance
hi-hi.quote:
Ja, Stigs is mijn Fok billenmaat!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, @:Lordofleaves is mijn Fok!-bromance
Ja, en jij bent nog lang niet vol zo te horenquote:
Daar ben jij niet vies van eh?quote:
Nou... zó ver wou ik ook weer niet gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, Stigs is mijn Fok billenmaat!
Ohhww neequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nog lang niet vol zo te horen
Watquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik zit Koekje te begluren
Kom er zo aan om je even te vullen danquote:
Kom maar op danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom er zo aan om je even te vullen dan
Prima, enjoy!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot zo
@:Lordofleaves, ben zo terug!
Pak hem niet al te hard aan eh?quote:
Hm, wie pakt wie nou....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pak hem niet al te hard aan eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop