Laat me 1x raden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat me 1x raden.
Nee, ik hoef niet te raden.
SallyFans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie wie het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie wie het zegt
Onze FOK!flirt himself![]()
Moet jij jezelf niet knopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Neu, dit weekend nietquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie wie het zegt
Onze FOK!flirt himself![]()
Is Stig zo'n flirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet gemerkt dan...?quote:
Oh ja, 1 van zijn standaard zinnetjes is: beginnen metquote:
Ho ho, @LordofLeaves is mijn Fok!-bromancequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt dan...?![]()
Oh nee, jij bent een man, dan valt het minder op. Maar op veel plekken op FOK! is hij wel erg aardig naar vrouwen![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, 1 van zijn standaard zinnetjes is: beginnen met
"Zal [ik] jou eens....."
(en dan wat meer sensueel of erotisch getint)
Zal jou eens humorvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar da's een man, die telt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, @:Lordofleaves is mijn Fok!-bromance
hi-hi.quote:
Ja, Stigs is mijn Fok billenmaat!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, @:Lordofleaves is mijn Fok!-bromance
Ja, en jij bent nog lang niet vol zo te horenquote:
Daar ben jij niet vies van eh?quote:
Nou... zó ver wou ik ook weer niet gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, Stigs is mijn Fok billenmaat!
Ohhww neequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nog lang niet vol zo te horen
Watquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik zit Koekje te begluren
Kom er zo aan om je even te vullen danquote:
Kom maar op danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom er zo aan om je even te vullen dan
Prima, enjoy!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot zo
@:Lordofleaves, ben zo terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |