quote:Op maandag 25 maart 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net
Misschien
Dat kan ik niet weigerenquote:
Nee, dat vinden stoute meisjes nooit leuk.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weigeren
Ehm, ja... ik weet niet helemaal wat ik ervan kan verwachten...? Billenboksen...?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weigeren
Het ging over Billenkoek, toch?quote:
Ja, niet over ontbijtkoek.quote:
Dat kan daarna nog.quote:
quote:
Hey jullie!quote:
Sallykequote:
LoLkequote:
Alles flex zonder Ronnie?quote:
Ik ken geen Ronnie dus ja?quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken geen Ronnie dus ja?
Of ja, ik ken er wel een maar die probeer ik te vergetenquote:
Zat hier ook in de sc zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ja, ik ken er wel een maar die probeer ik te vergeten
Onder een andere naam!quote:
Ow...?quote:
Dio?quote:
Jij was het!quote:
quote:
Hoe heette die kloon dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
* Sally heeft nooit een kloon gehad
(iig niet een mannelijke of waarmee ik echt actief gepost heb)
Weet niet eens de naam meerquote:
Wel gewonnen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet niet eens de naam meerWas voor een schrijfwedstrijd
Zallyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet niet eens de naam meerWas voor een schrijfwedstrijd
Neu.quote:
Nee, dat nietquote:
El_Stigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nooit een kloon gehad, wel nickchange
Tssss... wat stom zeg.quote:
Dus jij moet iets doen met een wasdroger?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gebeld met de klusjesman. Hij weet een manier om het op te lossen en daar hoeft niet voor in het beton gehakt te worden. Scheelt weer kosten
Nee, ook niet.quote:
Nee. Lekkage in de badkamer. Water druppelde door een spotje de hal in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus jij moet iets doen met een wasdroger?
Dat is niet handig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Lekkage in de badkamer. Water druppelde door een spotje de hal in.
Spot on.quote:
quote:
Gestopt met lezen en mn eigen verhaal er bij bedachtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gebeld met de klusjesman. ...
Het is geen klusjesvrouw neequote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gestopt met lezen en mn eigen verhaal er bij bedacht
Maakt voor mij niet uit!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen klusjesvrouw nee
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gestopt met lezen en mn eigen verhaal er bij bedacht
Stiiggggeyyyy...... dat jij die nou niet doorhad. Pff. Valt me tegenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen klusjesvrouw nee
Nee dat blijktquote:
Sallykequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop