Nee dat blijktquote:
Sallykequote:
LoLkequote:
Ik vind dat het vandaag Tettendag is!quote:
Het is altijd tettendag!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind dat het vandaag Tettendag is!
Daarom.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is altijd tettendag!
quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is altijd tettendag!
Je mag ze laten zien. Wees niet verlegen.quote:
Niet alles wat ik mag doe ik ook daadwerkelijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag ze laten zien. Wees niet verlegen.
* TheStigsDutchCousin kijkt afkeurend door zijn vizierquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alles wat ik mag doe ik ook daadwerkelijk
quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alles wat ik mag doe ik ook daadwerkelijk
Tegenvaller dit.quote:
Ik zeg even niksquote:
Ik ga mijn tetten niet posten!quote:
Ik de mijne ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga mijn tetten niet posten!
Strak in het pak, zie je toch nietquote:
Zie bovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop