Beaglehondje is onderdeel van mijn ziel geworden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die laatste had ik ook wel verwacht ja, die zit bij jou onder de Ctrl-V
quote:
Logisch welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beaglehondje is onderdeel van mijn ziel geworden.
Ieder mens verdiend een klein, lief Beaglehondje in hun hart en ziel.quote:
Oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo dan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, de knientjes met Lenny voor en Lenny na.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
in de OP werkt niet (meer).....
Daar was ik dan wel nieuwsgierig naarWas dat dan de Bunny waar Amy op doelde?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, de knientjes met Lenny voor en Lenny na.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, de knientjes met Lenny voor en Lenny na.![]()
[ afbeelding ]
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lenny natuurlijk!quote:
Is dat haar hand?!quote:
Die heeft wel reuzenhanden ja.quote:
Of het zijn mini-nijnen!quote:
De ene wel, de andere is geen konijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of het zijn mini-nijnen!
Nee... dat is... MONSTERNIJN...!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De ene wel, de andere is geen konijn.
Ja, kniene from Hell!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee... dat is... MONSTERNIJN...!
Ahwquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, kniene from Hell!Maar die is verder wel lief hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop