Nee hoor, ik had gewoon helemaal niet op FOK! moeten komenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeps, dacht dat iedereen (muv rival en Gianni) voor de race de wekker zou zetten. Mja, volgende keer dan maar weer de wekker zetten
Ja, je loopt overal het risico om iets over de F1 te lezen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gewoon helemaal niet op FOK! moeten komen
Les voor mij de volgende keer.
Ik ging dit keer echt niet zo vroeg wakker worden (nooit echt gedaan eigenlijk, zelfs niet bij de ex via wie ik F1 echt leerde kennen in 1999hij wel uit bed, ik lekker blijven liggen
)
Bijna alle remmen los voor Max.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeg opgestaan voor de F1, interessante race gezien
Hai! Hoe is het met de wasdroger?quote:
Heb al een fancy nieuwe. Vanavond gaan mijn date en ik een afscheidsceremonie houdenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijna alle remmen los voor Max.
[..]
Hai! Hoe is het met de wasdroger?
Whehehe, ik zeg niks.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vanavond gaan mijn date en ik een afscheidsceremonie houden
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb al een fancy nieuwe. Vanavond gaan mijn date en ik een afscheidsceremonie houden
Dusss... je laat je vanavond uitwonen in de nieuwe of oude droger?quote:
Ligt aan het centrifuge programmaquote:Op zondag 24 maart 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dusss... je laat je vanavond uitwonen in de nieuwe of oude droger?
Klinkt als iemand die net leert tongzoenen.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt aan het centrifuge programma
Klinkt goed.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt aan het centrifuge programma
Whehe, gadver.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die net leert tongzoenen.
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die net leert tongzoenen.
Jakkie.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo vies is tongzoenen toch niet? Lekker bacteriën uitwisselen
Zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is correct.quote:
MizzezRandomquote:Op zondag 24 maart 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is correct.
Het is gewoon een willekeurige vraag van mij
Tongzoenen is een van de heerlijkste dingen die er is, dan maar viesquote:Op zondag 24 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
En zo zijn er wel meer dingenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Tongzoenen is een van de heerlijkste dingen die er is, dan maar vies
Bah, seksquote:
Bah, nooit aan beginnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |