Tenzij het de tuinman is natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dat dan iemand met een snoeiapparaat binnen!
Ja, die is natuurlijk altijd welkom binnen! Als de tuin klaar is, dat dan weer welquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tenzij het de tuinman is natuurlijk
Om jouw tuintje bij te houden?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk altijd welkom binnen! Als de tuin klaar is, dat dan weer wel
Alleen de voortuinquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om jouw tuintje bij te houden?
Ik had trouwens een prima houten constructie gebouwd om mijn vlinderstruik heen (die is nogal hoog en breed geworden), maar die is kapot gewaaid in weer zo'n ministormquote:
Als je vlinderstruik maar niet kapot gewaaid is!quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had trouwens een prima houten constructie gebouwd om mijn vlinderstruik heen (die is nogal hoog en breed geworden), maar die is kapot gewaaid in weer zo'n ministorm
Je kan er maar beter duidelijk over zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zie de dubbelzinnigheid in deze.
Ja, over dat 'prima' valt nog te discussiėren inderdaad, maar aan enthousiasme bij de bouw geen gebrek in ieder gevalquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je vlinderstruik maar niet kapot gewaaid is!
Tevens vraag ik me af of het wel echt een prima houten contstructie was als hij kapot gewaaid is in een ministorm
Enthousiasme maakt altijd veel goedquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, over dat 'prima' valt nog te discussiėren inderdaad, maar aan enthousiasme bij de bouw geen gebrek in ieder geval
Bij elk zonnestraaltje wil ik de tuin inrennen en helemaal los gaan en drie seconden later vallen de hagelstenen op je hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Enthousiasme maakt altijd veel goed
Zo is het leven, het spiegelt je iets moois voor, maar de werkelijkheid valt altijd tegenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Bij elk zonnestraaltje wil ik de tuin inrennen en helemaal los gaan en drie seconden later vallen de hagelstenen op je hoofd
Ook naar een gebroken spiegel moet je altijd teruglachenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo is het leven, het spiegelt je iets moois voor, maar de werkelijkheid valt altijd tegen
Waar komt dit positivisme opeens vandaan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ook naar een gebroken spiegel moet je altijd teruglachenKop op, nog even volhouden en dan word je wakker met dat gevoel van 'Kom maar op, leven. Gaan we doen'
Ik herken mezelf plots ook niet meer en verander per direct weer in een cynische grafdelverquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar komt dit positivisme opeens vandaan?
Griezelig hoor!
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik herken mezelf plots ook niet meer en verander per direct weer in een cynische grafdelver
Ik heb mijn auto (weer) naar de garage moeten brengen en vrijdag word ik gebeld door die onbehouwen klootzak die op snijdende toon gaat zeggen: "Nou meneer, dat is nogal een lijst met gebreken en dat kost u een miljoenmiljard euro,quote:
Oh bij mij zei de garagehouder een keer "nou mevrouwtje, die auto is al oud en de distributieriem moet vervangen worden. Ik denk dat u beter een andere kan kopen, toevallig heb ik hier nog een mooie staan." Was inderdaad een mooie auto, kostte alleen wel 15.000 euro. Toch maar de distributieriem laten vervangen voor zo'n 700 euro, dat was 6 jaar geleden en rijd nog steeds in mn oude barrelquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto (weer) naar de garage moeten brengen en vrijdag word ik gebeld door die onbehouwen klootzak die op snijdende toon gaat zeggen: "Nou meneer, dat is nogal een lijst met gebreken en dat kost u een miljoenmiljard euro,kaching!"
Als je daar niet cynisch van wordt dan weet ik het ook niet meer
15000 of 700, ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh bij mij zei de garagehouder een keer "nou mevrouwtje, die auto is al oud en de distributieriem moet vervangen worden. Ik denk dat u beter een andere kan kopen, toevallig heb ik hier nog een mooie staan." Was inderdaad een mooie auto, kostte alleen wel 15.000 euro. Toch maar de distributieriem laten vervangen voor zo'n 700 euro, dat was 6 jaar geleden en rijd nog steeds in mn oude barrel
En ja, de goede man zei echt "mevrouwtje" zulke dingen onthoud ik, omdat ik het een beetje een denigrerende term vind in zo'n gesprek. Nu heb ik een andere garage
15.000 euro ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh bij mij zei de garagehouder een keer "nou mevrouwtje, die auto is al oud en de distributieriem moet vervangen worden. Ik denk dat u beter een andere kan kopen, toevallig heb ik hier nog een mooie staan." Was inderdaad een mooie auto, kostte alleen wel 15.000 euro. Toch maar de distributieriem laten vervangen voor zo'n 700 euro, dat was 6 jaar geleden en rijd nog steeds in mn oude barrel
En ja, de goede man zei echt "mevrouwtje" zulke dingen onthoud ik, omdat ik het een beetje een denigrerende term vind in zo'n gesprek. Nu heb ik een andere garage
Binnen een jaar is die 15.000 al afgeschreven naar minder dan 10.000 en nu een investering van 600 voor meer dan 5 jaar rijplezier. Amy pakt die winst gewoon keihardquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
15000 of 700, ik zou het wel weten
Ja, maar ik moet me dan wel inhouden, want zo'n mooie luxe auto lonkt wel. Scheelt wel dat ik toen ook het geld niet echt op de plank had liggen. Maar het leven met iets minder luxe is een mooie uitdagingquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Binnen een jaar is die 15.000 al afgeschreven naar minder dan 10.000 en nu een investering van 600 voor meer dan 5 jaar rijplezier. Amy pakt die winst gewoon keihard
Ik keek even op mijn plank, maar ik kwam niet verder dan een wieldopquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me dan wel inhouden, want zo'n mooie luxe auto lonkt wel. Scheelt wel dat ik toen ook het geld niet echt op de plank had liggen. Maar het leven met iets minder luxe is een mooie uitdaging
Oei, dan hoop ik dat de garage vriendelijk voor je gaat zijn vrijdag. Het is tenslotte goede vrijdagquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik keek even op mijn plank, maar ik kwam niet verder dan een wieldop
En wat je zegt, minder luxe is prima en leidt tot creativiteit en herwaardering.
Ik moet werken, ben wel in Limburgquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan hoop ik dat de garage vriendelijk voor je gaat zijn vrijdag. Het is tenslotte goede vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |