Mwah ligt aan de situatie en het moment . In deze situatie vind ik dat het prima kanquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb toch van mijn vader geleerd dat je oudere mensen niet zo bij naam aanspreekt zoals Alice net deed met Magda de moeder van danny ik vind het ook heel asociaal klinken! voor een 20 jarige z'n oudere aanspreken
ja ik niet dus hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah ligt aan de situatie en het moment . In deze situatie vind ik dat het prima kan
De generaal met kleuterschool mastermind.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Lekker makkelijk
Danny is een Belg
En ze weet echt wel dat ze er beter voor staat dan den Danny
Zo mee eens.......quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is niet altijd sociaal wenselijk zoals nu, je kan ook gewoon je mond houden
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg echt ejvjl flashbacks van de patat bakken
Die gedachte had ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor Jeff weer mopperenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Danny's familie kwam langsquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom hebben ze dit plus wijn en bier ?
Zei ze vanmiddag omdat Tom dichterbij staat kan ze niet op hem gaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef engine het volgende:
Ashley weet ook hier weer iets tactisch van te maken en bezig haar pionnen te bespelen.
Ze kan niet op Tom gaan
Durft ze gewoon nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zei ze vanmiddag omdat Tom dichterbij staat kan ze niet op hem gaan
En zometeen weer zeuren dat ze buikpijn heeft van al dat etenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef lojanda het volgende:
Ik zit weer met verbazing te kijken hoeveel ze weer naar binnen duwen
kijk filmpje https://streamable.com/hfm58oquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat het bij het vrijdagmaal van Danny past.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat Jimmy de eerste is de gaat kotsen straksquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En zometeen weer zeuren dat ze buikpijn heeft van al dat eten![]()
(Alice)
Dat is idd andere koekquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ahhh gemist…..ik zat butt lifts te kijken 😂
Heb een nieuw woord daar verzonnen zie ik: Frezzequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk filmpje https://streamable.com/hfm58o
Ik heb een tijdje in Roeselare doorgebracht en daar noemden we de balletjes boulettekes.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In België noemen we stoofvlees gewoon stoofvlees, en balletjes in tomatensaus blijft dus ook gewoon balletjes in tomatensaus.
PS I : Denk dat ze beide bij had om ze te laten kiezen (ik zag precies 2 bakken, verschillend van kleur)
PS II : Jupiler is lekkerder dan Stella (mijn opinie); die laatste kreeg ik altijd hoofdpijn van
PS III : Feli Jockari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Daarom zal zij ook altijd met mensen ruzie of woorden hebben. Je kunt nu eenmaal niet altijd zeggen wat je denkt. Soms moet je het alleen denken en je mond houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens.......
Eerlijk zijn en dat vergoed alles?? Ook ongevraagd.??
En Ashley..quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En zometeen weer zeuren dat ze buikpijn heeft van al dat eten![]()
(Alice)
Als dat de afspraak was waarom niet....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
het zou toch wel eens netjes wezen als Randy en Tyron even gaan afwassen vanavond samen met Alice ofzo
Alice doet vaak zat watquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
het zou toch wel eens netjes wezen als Randy en Tyron even gaan afwassen vanavond samen met Alice ofzo
Als hij met Danny op de bank komt maakt hij zeker kansquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy de enige die geen vliegtuigje krijgt en straks ook nog op de bank zit
ze spreken niet echt meer iets af in de ochtendquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dat de afspraak was waarom niet....
Lekker wakker worden dusquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schrok me kapot was aan in slaap vallen op de bank
Jawel hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze spreken niet echt meer iets af in de ochtend
Slimme fans van Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Ja man, echt heavy manquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Randy ontploft straks, overal stukjes tegen het plafond .....
quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
die zouden ze een boete moeten geven uit de pot voor iedere keer dat ze d'r vogelbek opent over nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer Glenn voorleggen wat hij moet gaan doen.
Dat dus, maar Tom zet haar er keihard op .....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nu dus dat mee naar buiten moet om te praten. Ze zegt ik ga niet op jou.
Tom zegt ik doe mijn eigen ding. Kijk en dit is zo giga vals van haar.
Lijkt wel een tekst uit een smartlapquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef danilel het volgende:
hoppa en ashley weer tegen tom
"ik ga niet op jou, ik blijf trouw aan je"
met zo'n zuchtend zalvend stemmetjequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nu dus dat mee naar buiten moet om te praten. Ze zegt ik ga niet op jou. Tom zegt ik doe mijn eigen ding. Kijk en dit is zo giga vals van haar.
ik gun d'r een vreselijke k*tbankquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
omg die vrouw is echt wanhopig na alles wat er gebeurd is. ze zegt tom ik ga niet op je, blijf trouw aan je
Dat mensen met elkaar pratenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:06 schreef Luna68 het volgende:
Zei Tom nou dat hij zijn eigen ding ging doen bij de nominatie? Las dat hij met groep Alice heeft overlegd vanmiddag
Bij Glenn inderdaad. Dat was letterlijk smeken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef zodeju het volgende:
Ja, ze smeekt hem zowat....laat aub .........niet vallen
Het is bijna zielig aan het worden.. zou ze een beetje bang zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
omg die vrouw is echt wanhopig na alles wat er gebeurd is. ze zegt tom ik ga niet op je, blijf trouw aan je
aan haar valt geen eer te behalenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Eer aan mezelf houden bla bla
[ afbeelding ]
Meidmeidmeid wat zet je je voor schut.........quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lijkt wel een tekst uit een smartlap
genieten ditquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef engine het volgende:
Maar het maakt Ashley geen donder uit
Ze wringt zich in allerlei bochten inclusief nare streken maar het maakt haar niet uit hoor.
Oh wat erg dit is echt voor ons kijkers om te beïnvloedenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is bijna zielig aan het worden.. zou ze een beetje bang zijn
geen gezichtsverlies geleden bij het weggaan??quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Eer aan mezelf houden bla bla
[ afbeelding ]
ik hoop hetquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is bijna zielig aan het worden.. zou ze een beetje bang zijn
koekoekquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
het is belangrijk voor de rest van haar leven dat ze trouw is gebleven aan haarzelf![]()
![]()
Trouw is haar tweede naam.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Ik ben altijd trouw geweest
Komop Jim
Trek je bek open dan
werkt bij mij precies averechtsquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat erg dit is echt voor ons kijkers om te beïnvloeden
😂quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
het is belangrijk voor de rest van haar leven dat ze trouw is gebleven aan haarzelf![]()
![]()
En Jimmy is toch best wel beïnvloedbaar. Goed dat hij niet mag nomineren vandaagquote:
Daar valt geen eer aan te behalenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Jezus ash
De eer aan jezelf houden
Wat triest om te zeggen
Die hele eer ben je al meer dan een week kwijt
en dan 15 trashlies bij elkaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
Ash wil niet de deur uit met gezichtsverlies![]()
Die zit er volgend seizoen dus nog![]()
Over wie zitten ze nu weer te zeiken?? Tom zeker weer??
Denk dat Jimmy het vooral aan hoortquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Jimmy is toch best wel beïnvloedbaar. Goed dat hij niet mag nomineren vandaag
Die kan weer er tegen aan rocken dusquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
Randy is terug van de wc
weer wat lichter en kan weer door
Kan hij weer verder gaan..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
Randy is terug van de wc
weer wat lichter en kan weer door
Dat ook..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Jimmy het vooral aan hoort
Maar tegen een groep durft hij niet in te gaan
Hij luistert waarschijnlijk niet goed genoegquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
wat bedoelen ze dat JImmy zijn ogen moet openen?
en waarom zien we de andere niet
?
De nieuwe arianaquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef marky het volgende:
Pfff Karen draait haar kont continu naar Ty omdat hij met Alice ook leuk aan het spelen is. Nu zegt ze Ty speelt met mij...
Slappe hap die gozerquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn het loophondje moet de instructies volgen en zal dat wel doen. hij is alleen gekomen maar volgt Ashley in alles wat ze zegt. diep triest
Ik hoop echt dat hij Ashley nomineertquote:
over wie ging dit?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Karen: hallo Jimmy doe je ogen eens open. Je hebt echt stront in je ogen!
Ik denk dat het riedeltje van ash alleen maar averechts werktquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij Ashley nomineert
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zonder zijn stem staat ze er toch wel opquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
ik denk het ook, hij gaf ook aan dat hij gewoon zijn ding wil doen en was kortaf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het riedeltje van ash alleen maar averechts werkt
Hij heeft al het geroddel wel
Gehoord van de week
Dat Tom naar de badkamer kant op liep achter Alice en randy na. Randy zat dus op toilet en denk Alice make-up op doen en tom tanden poetsen maar ashley maakte er een overleg vanquote:
Nopequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:15 schreef danilel het volgende:
Weet ashley trouwens dat Jimmy weet dat die feeks vorige keer hem genomineerd heeft?
En bij Ashley waren ze uiteraard niet aan het overleggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat Tom naar de badkamer kant op liep achter Alice en randy na. Randy zat dus op toilet en denk Alice make-up op doen en tom tanden poetsen maar ashley maakte er een overleg van
Bedankt ! Echt leuk !quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk filmpje https://streamable.com/hfm58o
Hij gaf eerder ook al aan dat hij niets gelooft van wat ze zegt en al helemaal niet vertrouwd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het riedeltje van ash alleen maar averechts werkt
Hij heeft al het geroddel wel
Gehoord van de week
is Wendy zijn vrouw? Ik denk niet dat ze opeens na 30 plus jaar samen zijn de jackpot als motivatie ziet om hem te willenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
Wel opvallend, den Danny heeft een draaideur overleeft, een stap dichter bij de jackpot en Wendy is ineens fier op hem
Thnx, want ik had dit gemist !quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Freeze van Danny staat online (30 minuten), maar je moet even DM-en voor de link, zet hem niet meer hier neer ...
en dan beweren dat zij zichzelf tenminste wel in de ogen kan kijken en de eer aan haar eigen houdtquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
Iemand de hele week zwart praten en op moment suprème zeggen
Ik stem niet op jou
Ik blijf je trouw
Hoe diep kun je zinken
Dat zou Ashley nooit doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En bij Ashley waren ze uiteraard niet aan het overleggen
Ja dat weet ik dus ook niet wie ze nu bedoelde..quote:
En ze had hem deze week ook al genomineerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
Iemand de hele week zwart praten en op moment suprème zeggen
Ik stem niet op jou
Ik blijf je trouw
Hoe diep kun je zinken
nou die gingen echt wel overleggen met z'n allen in enen waren ze allemaal naar achteren maar kan me niet voorstellen dat dit bedoeld werd over stront in z'n ogenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat Tom naar de badkamer kant op liep achter Alice en randy na. Randy zat dus op toilet en denk Alice make-up op doen en tom tanden poetsen maar ashley maakte er een overleg van
Ze was het niet eens met zijn deelname aan BB en ze was ookal allerlaatste op de hoogte en ze hebben ook nog woorden gehad er over vlak voor hij het huis in gingquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is Wendy zijn vrouw? Ik denk niet dat ze opeens na 30 plus jaar samen zijn de jackpot als motivatie ziet om hem te willen
Tomquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet wie ze nu bedoelde..
vermoed Tyron? zou ook nog Tom kunnen zijn bedenk ik me nu..
Wordt nog kibbelen als hij thuis komt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was het niet eens met zijn deelname aan BB en ze was ookal allerlaatste op de hoogte en ze hebben ook nog woorden gehad er over vlak voor hij het huis in ging
klopt heb ik allemaal meegekregen maar je gaat niet zomaar na 30 plus jaar scheiden om zoiets toch neem ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was het niet eens met zijn deelname aan BB en ze was ookal allerlaatste op de hoogte en ze hebben ook nog woorden gehad er over vlak voor hij het huis in ging
Geef mijn maar een frikandel speciaal met ketchup jammie 2 graagquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:55 schreef lojanda het volgende:
Hoeveel frikandellen met mayo zou Jimmy inmiddels op hebben![]()
Dit is echt zijn favoriet
Dus door de wc deur praten om te overleggen. En Alice zich niet bijwerken met make-up voor de dbk kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die gingen echt wel overleggen met z'n allen in enen waren ze allemaal naar achteren maar kan me niet voorstellen dat dit bedoeld werd over stront in z'n ogen
Maskers vallen af na zoveel weken. Karen had niet in de kont van Ash mogen kruipen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:15 schreef happyme28 het volgende:
Die Karen is echt vies, en Ashley is altijd trouw. Leuk ook voor Jimmy die weet dat ze wel op hem heeft gestemd
Misschien moet je mijn reactie met een dosis humor en sarcasme lezen en iets minder serieusquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt heb ik allemaal meegekregen maar je gaat niet zomaar na 30 plus jaar scheiden om zoiets toch neem ik aan.
Dat wijf moet WEG WEG WEG KSSSSST uit mijn beeld!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Ash: luister al gaat Tom iedere keer op mij
boeit me geen ene hol!
![]()
en daarom bij Tom slijmen net
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt heb ik allemaal meegekregen maar je gaat niet zomaar na 30 plus jaar scheiden om zoiets toch neem ik aan.
nee vermoed ik niet meer aangezien ze nu daar was ook denk om te laten zien dat ze er toch achter staatquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt nog kibbelen als hij thuis komt.
hoop het niet voor ze. maar ze was er vandaag en ze zag er vrolijk uit dus het zal wel in orde zijnquote:
Ik vond ze niet zo vrolijk, maar kan het verkeerd gezien hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoop het niet voor ze. maar ze was er vandaag en ze zag er vrolijk uit dus het zal wel in orde zijn
Gemiste kans, Lenie was van de week daar om de hoek, had mooi even moed kunnen komen inzingenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd of er nog een freeze komt vanavond, verwacht het eigenlijk wel ...![]()
Komen Sabeau en Dilano hand in hand zoenend binnen voor Jimmy ... ach keep dreaming ...
je had helemaal geen beeld van hun dus is allemaal aanname ja ook van mijn maar ook van jou dat de 1 naar de wc ging en 1 voor makeup. het is geloofwaardiger dat ze nog even snel overleg dedenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus door de wc deur praten om te overleggen. En Alice zich niet bijwerken met make-up voor de dbk kan ik me niet voorstellen.
Hebben ze ook op en dan niet met rauwe uitjes maar met van die krokante gebakken uitjes..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Geef mijn maar een frikandel speciaal met ketchup jammie 2 graag
Hadden ze al vanmiddag gedaan dus niet meer nodig.. waren randy tyron en Alice samen. Tom zat daar niet bij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je had helemaal geen beeld van hun dus is allemaal aanname ja ook van mijn maar ook van jou dat de 1 naar de wc ging en 1 voor makeup. het is geloofwaardiger dat ze nog even snel overleg deden
maar hij staat wel dichtbij haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:25 schreef engine het volgende:
En nou Tom weer zo snel mogelijk zwart maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt niet te geloven.
Ze heeft weinig in de melk te brokkelen nuquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een aannames en invullingen van Ash over Tom....
danny vrees ikquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:28 schreef cat123 het volgende:
Stel het word ashley, jimmy, danny,
wie gaat er dan weg?
Dannyquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:28 schreef cat123 het volgende:
wie gaat er dan weg?
Ja valt zo op he, net wat tom al verteld hebt van de week. En karen stelt zich zo aan. Laat ze eens naar zichzelf kijken ipv steeds wijzen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:27 schreef danilel het volgende:
dit is weer een toneelstukje voor de kijker
Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:28 schreef cat123 het volgende:
wie gaat er dan weg?
Ja echt een dom figuur. Kan niks zelf.quote:
Haar blinde vlek zijn die grote tetten van haar die in de weg zitten..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:26 schreef danilel het volgende:
Ahsley; "tom is mijn blinde vlek geweest"
quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:29 schreef mijntjexx het volgende:
Go Tom go Tom go Tom!!!!!!!![]()
pleaseeeeeee heb op Ashley gestemd pleaseeeeee!!! En haha Ash je hebt werkelijk waar geen idee hoe wij je uitkotsen en hoe Tom WEL BB gaat winnen!!
Die gaat zwaar moeten afkickenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
Zodra Ash weer thuis is gaat ze 's avonds naast Bart op de bank zitten en dan begint ze over welke buren ze gaan nomineren...
Die moet zwaar afkicken van deze gesprekken![]()
Tom is veranderd. Ja duh, die heeft haar door
Volgens mij is ze ook echt behoorlijk onnozelquote:
Ja.......tuurlijk niet te vertrouwen pas op Karen nooit meer hem vertrouwen deze jongen toont heel raar gedrag in zijn pakiek.....zit ze nu weer in een spiegel te kijken......quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
Ash wil niet de deur uit met gezichtsverlies![]()
Die zit er volgend seizoen dus nog![]()
Over wie zitten ze nu weer te zeiken?? Tom zeker weer??
Ja echt, na alles wat er is gebeurt het nogsteeds niet snappen? Dan ben je toch gewoon niet helemaal in orde, ze praten bij zichzelf alles recht wat ze krom doen,quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:27 schreef danilel het volgende:
dit is weer een toneelstukje voor de kijker
Vanmiddag jimmy nogquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja.......tuurlijk niet te vertrouwen pas op Karen nooit meer hem vertrouwen deze jongen toont heel raar gedrag in zijn pakiek.....zit ze nu weer in een spiegel te kijken......![]()
Nee ze is domquote:
Er wordt daar gezegd dat Danny lijkt op die engerd van Home Alone maar dat klopt niet helemaal. Dat zijn Ashley en haar domme narretje Karen..quote:
Die vindt het allemaal wel primaquote:
Ze doet naïef maar ze heeft zelf een groot aandeel in dat valse gedoe . Karen weet dondersgoed wat ze doetquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat van haar geen spel
nou was wel raar want ze hadden het uitgesproken dus kon hij toch wel even normaal luisterenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Hij wilde niet eens met me praten hè
Nee duh!!
Die einsame Hirte toevallig?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:32 schreef ledn81 het volgende:
Randy was een panfluitsolo aan het geven en wij zaten naar die 2 valse vruchten te kijken![]()
* ledn81 is sinds kort groot fan van panfluitsolo's
Net bedoelde zequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou was wel raar want ze hadden het uitgesproken dus kon hij toch wel even normaal luisteren
komt zo rechtstreeks van de toneelacademiequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze doet naïef maar ze heeft zelf een groot aandeel in dat valse gedoe . Karen weet dondersgoed wat ze doet
Dat was Jimmy ....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley naar de dagboekkamer
iemand? zei: 'die zit al binnen'
Neequote:
Heel lelijk, maar Jimmy, Ty en Randy maken ook dat soort zuigende opmerkingenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhhh Alice pas op met je houding het maakt je lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |