Hij luistert waarschijnlijk niet goed genoegquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
wat bedoelen ze dat JImmy zijn ogen moet openen?
en waarom zien we de andere niet
?
De nieuwe arianaquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef marky het volgende:
Pfff Karen draait haar kont continu naar Ty omdat hij met Alice ook leuk aan het spelen is. Nu zegt ze Ty speelt met mij...
Slappe hap die gozerquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn het loophondje moet de instructies volgen en zal dat wel doen. hij is alleen gekomen maar volgt Ashley in alles wat ze zegt. diep triest
Ik hoop echt dat hij Ashley nomineertquote:
over wie ging dit?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
Karen: hallo Jimmy doe je ogen eens open. Je hebt echt stront in je ogen!
Ik denk dat het riedeltje van ash alleen maar averechts werktquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij Ashley nomineert
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zonder zijn stem staat ze er toch wel opquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
ik denk het ook, hij gaf ook aan dat hij gewoon zijn ding wil doen en was kortaf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het riedeltje van ash alleen maar averechts werkt
Hij heeft al het geroddel wel
Gehoord van de week
Dat Tom naar de badkamer kant op liep achter Alice en randy na. Randy zat dus op toilet en denk Alice make-up op doen en tom tanden poetsen maar ashley maakte er een overleg vanquote:
Nopequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:15 schreef danilel het volgende:
Weet ashley trouwens dat Jimmy weet dat die feeks vorige keer hem genomineerd heeft?
En bij Ashley waren ze uiteraard niet aan het overleggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat Tom naar de badkamer kant op liep achter Alice en randy na. Randy zat dus op toilet en denk Alice make-up op doen en tom tanden poetsen maar ashley maakte er een overleg van
Bedankt ! Echt leuk !quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk filmpje https://streamable.com/hfm58o
Hij gaf eerder ook al aan dat hij niets gelooft van wat ze zegt en al helemaal niet vertrouwd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het riedeltje van ash alleen maar averechts werkt
Hij heeft al het geroddel wel
Gehoord van de week
is Wendy zijn vrouw? Ik denk niet dat ze opeens na 30 plus jaar samen zijn de jackpot als motivatie ziet om hem te willenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
Wel opvallend, den Danny heeft een draaideur overleeft, een stap dichter bij de jackpot en Wendy is ineens fier op hem
Thnx, want ik had dit gemist !quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Freeze van Danny staat online (30 minuten), maar je moet even DM-en voor de link, zet hem niet meer hier neer ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |