Ik vond ze niet zo vrolijk, maar kan het verkeerd gezien hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoop het niet voor ze. maar ze was er vandaag en ze zag er vrolijk uit dus het zal wel in orde zijn
Gemiste kans, Lenie was van de week daar om de hoek, had mooi even moed kunnen komen inzingenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd of er nog een freeze komt vanavond, verwacht het eigenlijk wel ...![]()
Komen Sabeau en Dilano hand in hand zoenend binnen voor Jimmy ... ach keep dreaming ...
je had helemaal geen beeld van hun dus is allemaal aanname ja ook van mijn maar ook van jou dat de 1 naar de wc ging en 1 voor makeup. het is geloofwaardiger dat ze nog even snel overleg dedenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus door de wc deur praten om te overleggen. En Alice zich niet bijwerken met make-up voor de dbk kan ik me niet voorstellen.
Hebben ze ook op en dan niet met rauwe uitjes maar met van die krokante gebakken uitjes..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Geef mijn maar een frikandel speciaal met ketchup jammie 2 graag
Hadden ze al vanmiddag gedaan dus niet meer nodig.. waren randy tyron en Alice samen. Tom zat daar niet bij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je had helemaal geen beeld van hun dus is allemaal aanname ja ook van mijn maar ook van jou dat de 1 naar de wc ging en 1 voor makeup. het is geloofwaardiger dat ze nog even snel overleg deden
maar hij staat wel dichtbij haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:25 schreef engine het volgende:
En nou Tom weer zo snel mogelijk zwart maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt niet te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|