die zouden ze een boete moeten geven uit de pot voor iedere keer dat ze d'r vogelbek opent over nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer Glenn voorleggen wat hij moet gaan doen.
Dat dus, maar Tom zet haar er keihard op .....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nu dus dat mee naar buiten moet om te praten. Ze zegt ik ga niet op jou.
Tom zegt ik doe mijn eigen ding. Kijk en dit is zo giga vals van haar.
Lijkt wel een tekst uit een smartlapquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef danilel het volgende:
hoppa en ashley weer tegen tom
"ik ga niet op jou, ik blijf trouw aan je"
met zo'n zuchtend zalvend stemmetjequote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley nu dus dat mee naar buiten moet om te praten. Ze zegt ik ga niet op jou. Tom zegt ik doe mijn eigen ding. Kijk en dit is zo giga vals van haar.
ik gun d'r een vreselijke k*tbankquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
omg die vrouw is echt wanhopig na alles wat er gebeurd is. ze zegt tom ik ga niet op je, blijf trouw aan je
Dat mensen met elkaar pratenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:06 schreef Luna68 het volgende:
Zei Tom nou dat hij zijn eigen ding ging doen bij de nominatie? Las dat hij met groep Alice heeft overlegd vanmiddag
Bij Glenn inderdaad. Dat was letterlijk smeken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:04 schreef zodeju het volgende:
Ja, ze smeekt hem zowat....laat aub .........niet vallen
Het is bijna zielig aan het worden.. zou ze een beetje bang zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:05 schreef kiki2024 het volgende:
omg die vrouw is echt wanhopig na alles wat er gebeurd is. ze zegt tom ik ga niet op je, blijf trouw aan je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |