Denk dat Jimmy de eerste is de gaat kotsen straksquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En zometeen weer zeuren dat ze buikpijn heeft van al dat eten![]()
(Alice)
Dat is idd andere koekquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ahhh gemist…..ik zat butt lifts te kijken 😂
Heb een nieuw woord daar verzonnen zie ik: Frezzequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
kijk filmpje https://streamable.com/hfm58o
Ik heb een tijdje in Roeselare doorgebracht en daar noemden we de balletjes boulettekes.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In België noemen we stoofvlees gewoon stoofvlees, en balletjes in tomatensaus blijft dus ook gewoon balletjes in tomatensaus.
PS I : Denk dat ze beide bij had om ze te laten kiezen (ik zag precies 2 bakken, verschillend van kleur)
PS II : Jupiler is lekkerder dan Stella (mijn opinie); die laatste kreeg ik altijd hoofdpijn van
PS III : Feli Jockari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Daarom zal zij ook altijd met mensen ruzie of woorden hebben. Je kunt nu eenmaal niet altijd zeggen wat je denkt. Soms moet je het alleen denken en je mond houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens.......
Eerlijk zijn en dat vergoed alles?? Ook ongevraagd.??
En Ashley..quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En zometeen weer zeuren dat ze buikpijn heeft van al dat eten![]()
(Alice)
Als dat de afspraak was waarom niet....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
het zou toch wel eens netjes wezen als Randy en Tyron even gaan afwassen vanavond samen met Alice ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |