Meer aan het huilen dan zijn maatje ook met anderen omgaatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:38 schreef Snoozey het volgende:
volgens tom is jimmy nog steeds aan t rouwen om dilan
Vond hem idd ook wel ‘eng’ met Dillie, mss heeft Jimmy verlatingsangst en wordt hij daardoor bezitterig.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Meer aan het huilen dan zijn maatje ook met anderen omgaat
Ja rouwen om Dilano, rouwen om z'n faal-companen tijdens de undercover opdracht, rouwen om z'n kwark, rouwen omdat zijn vriendjes ook lol met anderen maken, rouwen om dat ie misschien nog wel op de bank komt te zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:38 schreef Snoozey het volgende:
volgens tom is jimmy nog steeds aan t rouwen om dilan
Maar hinnikende Belgen onder de douche liever ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:39 schreef engine het volgende:
Belgen in een hottub ga ik niet proberen te volgen
Mooie samenvattingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja rouwen om Dilano, rouwen om z'n faal-companen tijdens de undercover opdracht, rouwen om z'n kwark, rouwen omdat zijn vriendjes ook lol met anderen maken, rouwen om dat ie misschien nog wel op de bank komt te zitten.
Op dit punt zou ik er niet rouwig om zijn mocht ie vertrekken zaterdag. En ik had 'm voorheen nog best hoog zitten.
Moet ie nog heel even wachten tot Eslie weer op de bank zitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:53 schreef Luna68 het volgende:
Glenn heeft niet het gevoel (meer) dat er twee groepen zijn
sinds ze niet genomineerd wil wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef cat123 het volgende:
Karin die aan tafel met de randy en tyron kaart, sinds wanneer is dat?
Moet hij daar ook eens naar gaan handelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:53 schreef Luna68 het volgende:
Glenn heeft niet het gevoel (meer) dat er twee groepen zijn
Sinds Ashley heel erg moe en vroeg naar bed wil slapen dan verveelt Karen zich en dan gaat ze kaarten of een ander spel doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef cat123 het volgende:
Uhm toen ze met Ashley pizza mocht bakken en de lijsten kreeg te zien wat de bewoners van elkaar vonden was dat lieve meisje degene die Rohani even lekker wilde laten stressen. Dat heeft Ashley toen tegengehouden met als argument 'we gaan niet liegen want dat komt altijd uit'.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeker idd.. het is een lief net meisje en er zit verder geen kwaad in.
hoezo niet ?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
sinds ze niet genomineerd wil worden
Zie haar wel meer kaarten met anderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef cat123 het volgende:
Ja maar over het algemeen zie ik dr vaak kaarten met jimmy, ashley, danny, glenn, en eerder tom, dus vandaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar wel meer kaarten met anderen.
Ja, dat is waar maar wel kunnen we een ander woord gebruiken....dat is beter.......wat nog harder aankwam.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uhm toen ze met Ashley pizza mocht bakken en de lijsten kreeg te zien wat de bewoners van elkaar vonden was dat lieve meisje degene die Rohani even lekker wilde laten stressen. Dat heeft Ashley toen tegengehouden met als argument 'we gaan niet liegen want dat komt altijd uit'.
Als Ashley er niet is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt altijd gezegd dat Karen helemaal aan Ashley vastgekleefd zit, maar zij mengt zich best wel veel tussen de anderen.
Zonder Ashley een leukere Karen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt altijd gezegd dat Karen helemaal aan Ashley vastgekleefd zit, maar zij mengt zich best wel veel tussen de anderen.
Ze kan 's avonds ook gewoon naast Ashley in bed gaan liggen.quote:
de meeste mensen hebben niet zon grote tuin hoor, en zelfs als hij 4 bij 4 is noem je het een tuinquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig dat ze het steeds over de tuin hebben, terwijl het niet meer is dan een binnenplaats of als ze er nog enig cachet aan willen geven, een patio.
quote:
Alice was het er volkomen mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is waar maar wel kunnen we een ander woord gebruiken....dat is beter.......wat nog harder aankwam.....
En hij is best groot ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig dat ze het steeds over de tuin hebben, terwijl het niet meer is dan een binnenplaats of als ze er nog enig cachet aan willen geven, een patio.
Dat is al over en klaarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef odie22 het volgende:
dat domino gebeuren heeft toch geen nut meer
deze mogen zo de laatste week inquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:56 schreef zodeju het volgende:
Grote groep aan tafel aan het spelen....ziet er best wel gezellig uit.
O, die plattegrond had ik dus nooit gezien. ik dacht altijd dat ze een binnenplaats haddenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
En hij is best groot ook
[ link | afbeelding ]
Dat mag, ik hoop ook maar dan een ander persoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:58 schreef Snoozey het volgende:
dan mag ik toch hopen dat karen van die groep wint
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef odie22 het volgende:
dat domino gebeuren heeft toch geen nut meer
Dit was overigens niet in opdracht van BB ofzo @rinardoquote:
zou mogen, alice vs karen in de finalequote:Op woensdag 20 maart 2024 00:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ook, die komen het verst, ook altijd bij Expeditie Robinson
Ik was eerst voor Jimmy maar die pretendeerde zo eerlijk en puur te zijn maar die heulde met de vijand met zijn geroddelquote:Op woensdag 20 maart 2024 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
zou mogen, alice vs karen in de finale
vermoeiend stel iddquote:Op woensdag 20 maart 2024 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De preek is nog niet voorbij.
Wat is die vermoeiend zeg.
Luisteren. Dat zei hij niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 00:18 schreef Snoozey het volgende:
wooow hij genoot ervan hoe hij tegen haar deed. oa negeren
Voor de uitzending zal wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 00:30 schreef BB-King het volgende:
Die streams met die dominostenen zijn echt slaapverwekkend.
Niet doorheen te komen. Dan ben ik juist blij met een gesprek tussen Tom en Karen.
Maar opeens een streamlock.
Heeft Karen iets van hun gesprek opgevangen denk je?quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:32 schreef kater1 het volgende:
Tyron hoopt dat ze mogen nomineren. Opeens staat Karen naast ze. het is al half twee! Ze gaan meteen naar de slaapkamer.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooiste vond ik dat Ty zei: Ashley staat toch lager dan jou, tegen Randy.
ik zou zeggen: gok het erop en stem op Randy![]()
Klopt, dat is natuurlijk ook het spel. Ze willen nu zelfs met Tom gaan overleggen over het stemmen en eerder werd Tom compleet door hun afgemaakt met dat pannenkoek meppen op Sorbo.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:44 schreef Luna68 het volgende:
Was nu ook duidelijk dat deze twee relaxte bro’s het spel net zo hard spelen als de anderen.
Leuk en lachen en huggen, maar als ze er niet bij zijn ook dat mes in je rug steken.
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, dat is natuurlijk ook het spel. Ze willen nu zelfs met Tom gaan overleggen over het stemmen en eerder werd Tom compleet door hun afgemaakt met dat pannenkoek meppen op Sorbo.
Zo zie je maar dat iedereen er gewoon zit voor de poen.
ash heeft zichzelf target gemaakt door aan te geven dat ze het spel kwam spelen. Wel heel duidelijk, al kijk ik regelmatig met kromme tenen naar haar. Ty en Randy spelen meer sneaky en voelen zich slachtoffer van het spel van ash en de verandering van Alice vind ik echt te groot sinds ze voor team Ty heeft gekozen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verschil met Ashley en team Ty is dat team Ty doet alsof ze op kamp zijn en op woensdag moeten nomineren. Ashley speelt sinds dag 1 het spel., maar ze doen dat allemaal, alleen niet zo duidelijk als Ashley dat doet. Daardoor is zij meer zichtbaar en meer in beeld.
Alice maakt haar tijd vol met make-uppen, slapen, kont trainen en politiek correcte gesprekken voeren, zegt zelden wat ze echt denkt/ vindt, maar zegt wat je horen wil.
Ook ik heb geen echte voorkeur voor een winnaar, heb wel het meeste kijkplezier gehad met team Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 02:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
ash heeft zichzelf target gemaakt door aan te geven dat ze het spel kwam spelen. Wel heel duidelijk, al kijk ik regelmatig met kromme tenen naar haar. Ty en Randy spelen meer sneaky en voelen zich slachtoffer van het spel van ash en de verandering van Alice vind ik echt te groot sinds ze voor team Ty heeft gekozen.
Ben er ook nog niet uit wie ik het het meest zou gunnen, vind er niet echt een bewoner uitspringen die de winst zou moeten pakken maar neig een beetje naar Glenn
Lol, Ashley doet geen ene moer voor de spellen van BB. Respectloos naar het programma.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verschil met Ashley en team Ty is dat team Ty doet alsof ze op kamp zijn en op woensdag moeten nomineren. Ashley speelt sinds dag 1 het spel., maar ze doen dat allemaal, alleen niet zo duidelijk als Ashley dat doet. Daardoor is zij meer zichtbaar en meer in beeld.
Alice maakt haar tijd vol met make-uppen, slapen, kont trainen en politiek correcte gesprekken voeren, zegt zelden wat ze echt denkt/ vindt, maar zegt wat je horen wil.
Een mes in de rug van een ieder die al weken bezig zijn geweest hun eruit te werken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:44 schreef Luna68 het volgende:
Was nu ook duidelijk dat deze twee relaxte bro’s het spel net zo hard spelen als de anderen.
Leuk en lachen en huggen, maar als ze er niet bij zijn ook dat mes in je rug steken.
Deze hele BB is toxic geworden door de manier van spelen van de zelf gekroonde generaal. Zoals Ty gisteravond al zei er is altijd ruzie in dat clubje. Iedere week heeft mevrouw een nieuw soldaatje waar ze ruzie mee maakt. De ene week Glenn de andere week Danny en nu weer Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB mag best een beetje toxic zijn en wat betreft de ruzies in Team Generaal: in al die tien weken dat het programma nu draait is er nog nooit iemand van hen naar huis gegaan, dus zo slecht doen ze het nog niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 06:06 schreef marky het volgende:
Deze hele BB is toxic geworden door de manier van spelen van de zelf gekroonde generaal. Zoals Ty gisteravond al zei er is altijd ruzie in dat clubje.
Omdat ze dom zijn. Straks slachten die belgen elkaar af en Alice wint.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB mag best een beetje toxic zijn en wat betreft de ruzies in Team Generaal: in al die tien weken dat het programma nu draait is er nog nooit iemand van hen naar huis gegaan, dus zo slecht doen ze het nog niet.
Ashley was al thuis...quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB mag best een beetje toxic zijn en wat betreft de ruzies in Team Generaal: in al die tien weken dat het programma nu draait is er nog nooit iemand van hen naar huis gegaan, dus zo slecht doen ze het nog niet.
Nee, want dat weet Ashley al lang en dat heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:44 schreef Luna68 het volgende:
ik denk dat dat afhangt van het feit, of bb vind dat het goed gaat in de richting dat hij graag wil.bb kan natuurlijk nu inschatten wat de bank gaat worden, is dit anders dan de planning dan komt er nog een vrijstellings spel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Goeiemorgen.
Zou er alleen maar nominatie op de planning staan vandaag ? Of komt er nog een spel voor een vrijstelling.?
Lijkt mij niet. Normaliter zou vanmiddag bekend worden wie gewonnen hadden bewoners of undercovers. BB heeft het eerder gestopt omdat het mislukt was. Denk ook vanwege de oplopende spanningen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Goeiemorgen.
Zou er alleen maar nominatie op de planning staan vandaag ? Of komt er nog een spel voor een vrijstelling.?
Daar ziet het niet naar uit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ashley, Karen, Tom
Dan zijn een van die 2 vrouwen of allebei exit
Nee stemrecht=nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:17 schreef marky het volgende:
Het stemrecht kan ook zijn iemand een vrijstelling gunnen of een pon gunnen.
Maar wel weer teruggekomen. Bottomline is dat het hele groepje na 10 weken nog compleet is.quote:
De vorige keer ging het nominatiegeluid af en toen moesten ze nomineren voor een vrijstelling en die ging toen naar Karen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee stemrecht=nomineren
Duidelijk gezegd
ik hoorde ze hier gister ook over en de mannen wilden die dan aan Alice gevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef marky het volgende:
[..]
De vorige keer ging het nominatiegeluid af en toen moesten ze nomineren voor een vrijstelling en die ging toen naar Karen.
Als Tom daarin meegaat wordt het voor hem spannend denk ik de komende weken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoorde ze hier gister ook over en de mannen wilden die dan aan Alice geven
Ze hebben ook al eens genomineerd voor een vrijstelling. Je kan ook nomineren voor een pon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:25 schreef Harry het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: BB zei stemrecht = nomineren
Heeft die cavia al, daarmee houd hij/zij zich vast aan haar scalpquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Het hebben van 2 streams voegt ook niks meer toe
Benieuwd hoe lang het duurt tot de cavia van ash pootjes krijgt
Run cavia runquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Het hebben van 2 streams voegt ook niks meer toe
Benieuwd hoe lang het duurt tot de cavia van ash pootjes krijgt
Er werd gezegd stemrecht is in mijn huis nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:17 schreef marky het volgende:
Het stemrecht kan ook zijn iemand een vrijstelling gunnen of een pon gunnen.
Je kan iemand ook nomineren voor een vrijstelling zoals bij Karen gebeurde. Je kan ook ienand nomineren voor een pon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er werd gezegd stemrecht is in mijn huis nomineren.
Gisteren alles al uitgepraat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vraagt aan Tom of het weer oke is met Jimmie
Negeer modus is blijkbaar afgelopen
Het kleinejongetjesgedrag beperkt zich bij hem helaas niet tot lopen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ik vind hem heel vaak lopen als een klein jongetje.
Ze heeft nu denk ik niks op en poetst haar tandenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin van BB een vermoeden dat Alice een stilzwijgende afspraak heeft gemaakt met BB dat ze haar nooit in beeld mogen brengen zonder make up. echt het 1e wat ze doet is ZSM die make up aanbrengen smorgens , en wanneer het er savonds af is gaat ze meteen haar bed in en trekt dekbed over haar hoofd .
Je ziet haar inderdaad nooit zonder make up. Alleen het moment dat ze aan het smeren isquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin van BB een vermoeden dat Alice een stilzwijgende afspraak heeft gemaakt met BB dat ze haar nooit in beeld mogen brengen zonder make up. echt het 1e wat ze doet is ZSM die make up aanbrengen smorgens , en wanneer het er savonds af is gaat ze meteen haar bed in en trekt dekbed over haar hoofd .
Je ziet haar regelmatig haar make up eraf halenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je ziet haar inderdaad nooit zonder make up. Alleen het moment dat ze aan het smeren is
Haar gezicht 's avonds schoon maken zie je ook nooit.
Als het Alice is die nog in haar bed ligt om 9 uur en ze is naar bed gegaan om 21 uur dan ligt die al 12 uur in haar bed en slaapt een uurtje of 11 achter elkaar![]()
Ik weet wel dat pubers heel veel slaap nodig hebben maar 20 jaar is geen puber
Net zo onzinnig als dat gedoe met de douche, dat gesleep met bakken heet water om zich daarmee in de douche gaan staan te wassen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Er word nu slecht aangevuld aan spullen he, niemand heeft geloof nog deo. Tandpasta hoor ik ze ook al tijdje om vragen.
Snap niet waarom dar niet gegeven kan worden dan
woooow zeldaamquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ze een paar uur geslapen en nog geen tijd gehad om de zooi er weer op te smeren wat aan haar kussen was gaan kleven
Welnee, is al zo vaak in beeld geweest.quote:
Nee valt mee denk hoor. Ze vertelde gister in de badkamer dat erg last van acne heeft en daar ook speciale producten (en misschien medicijnen) voor gebruikt. Na BB wil ze naar een dermatoloog.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
dacht te horen op tom? hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Oh oké Alice stemt dus op Jimmy en Ashley de derde denk ik karen
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Alice nu over Tom die heel blij deed
en Alice gezegd had tegen hem : ga zitten met je dikke kont
toen had ze jimmy en karen horen lachen
haar ogen zijn geopend nu
tyron ziet het ook
ze denkt dat ze dat gaat doen
Oh Alice gaat op Tom stemmen of ze heeft het over jimmy
Alice neemt sws wraak op Danny dat zei ze vorige week meteen al ''Ik weet genoeg''quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:32 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice stemt dus sowieso op Ashey en Danny of Jimmy als het goed begreep.
Heb haar aleen paar keer zonder make-up gezien in de vroege morgen.quote:
Danny lees ikquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen op tom? haha
val in de stream
Hij vertelt tenminste elke keer hetzelfde verhaal....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt.wat tom nu zegt dat heeft hij die woensdagavond ook precies zo gesproken met karen.
Jep dat begreep ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:32 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice stemt dus sowieso op Ashey en Danny of Jimmy als het goed begreep.
Goed dat Alice haar stempel begint te drukkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Je krijgt bij Alice geen kans om iets te zeggen he.
Die ratelt door en als Tyron iets wil zeggen dan hapert haar zin ff maar rateld dan weer door.
![]()
Ze is ook niet bereid zich aan te passen aan wat Tyron en Randy willen doen al is ze het er mee eens dat ze alle drie hetzelfde moeten stemmen omdat zij met z'n drieën er op staan. Alice doet wat zij wil, haar mening.
Doordrammer 1e klas.
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goed dat Alice haar stempel begint te drukken
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:38 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Alice, Ty en randy gaan op Ashley, Danny en Jimmy.
Ze begreep ik het .
Huh? serieus? dit doet iedereen toch vlak voor het nomineren, dit is een onderdeel van het spelquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:36 schreef Lrod01 het volgende:
Alice weer lekker aan het roddelen. Smerige schijnheil.
Alice is niet bepaald een mak timide lammetje..quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goed dat Alice haar stempel begint te drukken
Natuurlijk doet ze dat, Danny heeft haar twee keer voor de bus gegooid, Ashley gaat de tweede worden en Jimmy die kwaad over haar lult de derdequote:Op woensdag 20 maart 2024 09:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alice neemt sws wraak op Danny dat zei ze vorige week meteen al ''Ik weet genoeg''
Bewust.. ze heeft wel eens aangeven de groep te druk te vinden, te veel prikkels.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:42 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Alice ooit tegelijk met de anderen aan het ontbijt zit? Ze zit dan altijd nog steeds te plamuren in de badkamer.. vraag me af of ze dat niet bewust zo doet. Het lijkt wel of dat ze ook echt niet met allemaal wil ontbijten.
Klopt, veel mensen onderschatten Alice denk ik, ze is lief maar kan ook heel direct zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alice is niet bepaald een mak timide lammetje..
Ze is al een aantal keren tegen de generaal in gegaan, heeft ook al aangegeven zich daar erg in te houden voor de camera's
Met dat verschil dat als het andere groepje het doet Ashley beschuldigt wordt dat ze iedereen dwingt te stemmen zoals zij. Dit groepje doet dus precies hetzelfde. Ze stemmen hun stemmen op elkaar af, of Alice dwingt de rest zoals zij te stemmen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? serieus? dit doet iedereen toch vlak voor het nomineren, dit is een onderdeel van het spel
ja echt wel. Die kan echt wel tegengas geven en zoals ik het zag, standvastig zijn en haar zin doordrijven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, veel mensen onderschatten Alice denk ik, ze is lief maar kan ook heel direct zijn
Zit toch duidelijk wel een verschil in. Alice blijft niet ellenlang drammen om met haar mee te stemmen zoals Ashley dat doet. Die begint op zondag al met iedereen te bespelen.. Alice geeft gewoon aan wat ze gaat doen en daar kun je dan in meegaan of niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dat verschil dat als het andere groepje het doet Ashley beschuldigt wordt dat ze iedereen dwingt te stemmen zoals zij. Dit groepje doet dus precies hetzelfde. Ze stemmen hun stemmen op elkaar af, of Alice dwingt de rest zoals zij te stemmen?
Nee het verschil is dat Trashley mensen manipuleerd met leugensquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dat verschil dat als het andere groepje het doet Ashley beschuldigt wordt dat ze iedereen dwingt te stemmen zoals zij. Dit groepje doet dus precies hetzelfde. Ze stemmen hun stemmen op elkaar af, of Alice dwingt de rest zoals zij te stemmen?
Correctie: Danny heeft haar niet voor de bus gegooid, maar genomineerd. Alice heeft nooit deel uitgemaakt van Danny's team, dus is er geen sprake van "voor de bus gooien" of "backstabbing".quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:41 schreef Cupfighter het volgende:
Danny heeft haar twee keer voor de bus gegooid
Precies. Maar ik zou Tyron en Randy wel eens willen zien als zij op een van die twee zou stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dit wordt niet als gekonkel en stemafspraken gezien, want Alice....
Dan ziet ze er echt een heel stuk beter uitquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Ash ziet er zonder lippenstift en make- up frisser en leuker uit
Toen danny en alice duo waren heeft hij gezegd haar nooit te nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: Danny heeft haar niet voor de bus gegooid, maar genomineerd. Alice heeft nooit deel uitgemaakt van Danny's team, dus is er geen sprake van "voor de bus gooien" of "backstabbing".
Vooral zonder die lippenstiftquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan ziet ze er echt een heel stuk beter uit
Je hebt gelijk al is het wel vreemd omdat in het begin van BB toen ze een team waren Danny iets in de trand zei van een soort vader dochter gevoelquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: Danny heeft haar niet voor de bus gegooid, maar genomineerd. Alice heeft nooit deel uitgemaakt van Danny's team, dus is er geen sprake van "voor de bus gooien" of "backstabbing".
Ze vertelde gisteren aan Tom dat ze veel last heeft van haar acné en ook niet alle producten verdraagt op haar huid.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ziet haar regelmatig haar make up eraf halen
Dus geen idee wat je nu bedoelt
Nee hoor, dat is het spel en daartoe hoort ook je tegenstander op het verkeerde been zetten, desnoods met liegen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toen danny en alice duo waren heeft hij gezegd haar nooit te nomineren
Vervolgens doet hij het wel onder dwang van
Dat is in mijn ogen iemand voor de bus gooien
Klopt en Ashley is net zoals Dilano er ook bijna constant mee bezig op een valse manierquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee het verschil is dat Trashley mensen manipuleerd met leugens
De andere stemmen vanuit hun eigen persoonlijk gevoel
Trashley probeerd door verhaaltjes mensen aan haar kant te krijgen om haarzelf en haarzelf alleen te saven
Doet ze ook bewustquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:42 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Alice ooit tegelijk met de anderen aan het ontbijt zit? Ze zit dan altijd nog steeds te plamuren in de badkamer.. vraag me af of ze dat niet bewust zo doet. Het lijkt wel of dat ze ook echt niet met allemaal wil ontbijten.
Je hebt liegen en iemand over de hekel halenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het spel en daartoe hoort ook je tegenstander op het verkeerde been zetten, desnoods met liegen.
Doe dit nu eens niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dit wordt niet als gekonkel en stemafspraken gezien, want Alice....
Maar dan nog zit zij bij zijn tegenstanders en moet ze weg om zijn spel veilig te stellen. Niet meer dan logischquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk al is het wel vreemd omdat in het begin van BB toen ze een team waren Danny iets in de trand zei van een soort vader dochter gevoel
Wat dat betreft speelt Ash het spel goed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het spel en daartoe hoort ook je tegenstander op het verkeerde been zetten, desnoods met liegen.
Kan toch ook niet anders dat ze daar last van heeft. Ze plamuurt letterlijk haar hele poriën dicht. Dan kun je nog zo’n goede producten hebben maar dit gaat nergens over.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren aan Tom dat ze veel last heeft van haar acné en ook niet alle producten verdraagt op haar huid.
Na BB gaat ze naar een dermatoloog.
Ja gepushed door Ashley waar hij bang voor is net zoals Glennquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog zit zij bij zijn tegenstanders en moet ze weg om zijn spel veilig te stellen. Niet meer dan logisch
Zulke afspraken kun je eigenlijk niet maken, De groep wordt op een gegeven moment zo klein dat je wel zult moeten nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zie dat andersquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog zit zij bij zijn tegenstanders en moet ze weg om zijn spel veilig te stellen. Niet meer dan logisch
Vaders kunnen ook strenge beslissingen nemen, vooral als kinderen te lang in huis blijven hangen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk al is het wel vreemd omdat in het begin van BB toen ze een team waren Danny iets in de trand zei van een soort vader dochter gevoel
Heeft niets met angst te maken maar met gezond verstandquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja gepushed door Ashley waar hij bang voor is net zoals Glenn
Zit jij ook in BB dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je hebt liegen en iemand over de hekel halen
In mijn woordenboek is je woord je woord, wijk je van dat woord af steek je me ren mes in me rug
En ben je mijn woord en mijn vriendschap niet waardig
Nu wel maar toen was er nog genoeg andere keuze. Het erge vond ik nog dat hij daarna met krokodillentranen rondliep.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Zulke afspraken kun je eigenlijk niet maken, De groep wordt op een gegeven moment zo klein dat je wel zult moeten nomineren.
Ja maar ze is behoorlijk gezakt in de lijstenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helaas weer tegenover zwakkere broeders.
Perfect. Ze zou zelfs goed DGK-materiaal zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft speelt Ash het spel goed.
Hier moest ik wel even hardop om lachen, ik vind hem leuk bedachtquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vaders kunnen ook strenge beslissingen nemen, vooral als kinderen te lang in huis blijven hangen.
Nu al die troep nog uit dat gezicht en misschien wordt het nog wat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Ash ziet er zonder lippenstift en make- up frisser en leuker uit
Tom stelde al voor om mee te doen met zijn stoombadje. Maar dat wou ze niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan toch ook niet anders dat ze daar last van heeft. Ze plamuurt letterlijk haar hele poriën dicht. Dan kun je nog zo’n goede producten hebben maar dit gaat nergens over.
Vergeleken bij de Generaal zijn het allemaal zwakke broeders en zusters.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helaas weer tegenover zwakkere broeders.
precies hij zei, je bent als een dochter voor me en ik zal je nooit nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op de dag dat Danny moest nomineren met Glenn heeft hij uitgesproken niet op haar te gaan maar wel gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of bondgenotenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Perfect. Ze zou zelfs goed DGK-materiaal zijn
Nee maar daarmee mag ik wel mijn visie geven hoe ik kijk naar hun normen en waarden in het huis tegen over mijn normen en waardenquote:
Waarschijnlijk is ze bang dat na het stoombadje er helemaal het vuil uitkomt en nog meer puistjes krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom stelde al voor om mee te doen met zijn stoombadje. Maar dat wou ze niet.
Liegen is een essentieel wapen in een RLSquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de dag dat Danny moest nomineren met Glenn heeft hij uitgesproken niet op haar te gaan maar wel gedaan.
Ze zitten in een spel!!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee maar daarmee mag ik wel mijn visie geven hoe ik kijk naar hun normen en waarden in het huis tegen over mijn normen en waarden
Bedoel als ik zelf ook in dagelijks len met mijn vrienden en kennisen kring omgaat zoals ashley dat daar doet, zal ik haar manier van spelen waarschijnlijk eerder waarderen
ze zat ( en dat is vaker) best nog lang aan tafel mee te doen met spel na het afschminkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je ziet haar inderdaad nooit zonder make up. Alleen het moment dat ze aan het smeren is
Haar gezicht 's avonds schoon maken zie je ook nooit.
Als het Alice is die nog in haar bed ligt om 9 uur en ze is naar bed gegaan om 21 uur dan ligt die al 12 uur in haar bed en slaapt een uurtje of 11 achter elkaar![]()
Ik weet wel dat pubers heel veel slaap nodig hebben maar 20 jaar is geen puber
Of dat het vurig rood word en niet meer te camoufleren isquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze bang dat na het stoombadje er helemaal het vuil uitkomt en nog meer puistjes krijgt
Ach ik hou er niet zo vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liegen is een essentieel wapen in een RLS
Als je in een RLS zit is er maar één ding belangrijk: winnen. By hook or by crook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee maar daarmee mag ik wel mijn visie geven hoe ik kijk naar hun normen en waarden in het huis tegen over mijn normen en waarden
Bedoel als ik zelf ook in dagelijks len met mijn vrienden en kennisen kring omgaat zoals ashley dat daar doet, zal ik haar manier van spelen waarschijnlijk eerder waarderen
Behalve Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeleken bij de Generaal zijn het allemaal zwakke broeders en zusters.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je in een RLS zit is er maar één ding belangrijk: winnen. By hook or by crook.
Kijk naar andere jaren was het bij lange niet zo vals als dit jaarquote:
en mag je dat terug doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je hebt liegen en iemand over de hekel halen
In mijn woordenboek is je woord je woord, wijk je van dat woord af steek je me ren mes in me rug
En ben je mijn woord en mijn vriendschap niet waardig
Je gaat altijd op safe, dat is logisch.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Behalve Tom.
Die durft nu niemand er op te zetten uit angst zelf te moeten vertrekken.
De hele week een grote mond en ik knal hem erop en op het moment dat ze beseft er zelf op te staan, ineens niet meer.
Ik zie dit liever dan die laffe, achterbakse manier van Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 10:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is een spel inderdaad maar dan kun je het nog niet mooi vinden hoe iemand het spel speelt
Eens, maar dat was vorige week nog niet het geval, er was ruim keusquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Zulke afspraken kun je eigenlijk niet maken, De groep wordt op een gegeven moment zo klein dat je wel zult moeten nomineren.
Het is altijd hard tegen hard geweest en er is altijd iemand de pispaalquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kijk naar andere jaren was het bij lange niet zo vals als dit jaar
Dus het spel word nu harder anders gespeeld, maar daarmee hoef ik dat niet beter of leuker te vinden
Dat mag, ik zie alleen niet wat er achterbaks is aan de manier van spelen van Alice, voor mijn gevoel vind ik Danny en Ashley veel achterbakser maar ik ben eerlijk misschien heb ik een blinde vlek bij Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 10:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie dit liever dan die laffe, achterbakse manier van Alice
Tom wou met haar op de bank.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je gaat altijd op safe, dat is logisch.
Gaat niet om de pispaal zijn, gaat om de manier hoe je iemand de pispaal maakt..quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is altijd hard tegen hard geweest en er is altijd iemand de pispaal
Ik heb zeker geen blinde vlek bij Ashley, want mijn favorieten zijn Danny en Glennquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat mag, ik zie alleen niet wat er achterbaks is aan de manier van spelen van Alice, voor mijn gevoel vind ik Danny en Ashley veel achterbakser maar ik ben eerlijk misschien heb ik een blinde vlek bij Alice
Oh dagboekkamer. LOL Ik dacht de Gouden Kooi. Ik moest je tekst twee keer lezenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
Danny dgk
Ash moest gister naar de dgk om te praten over haar nacht
Ty was naar de Dgk om te praten over de 5 k die uit de pot zijn
dat zijn 2 blinde vlekkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen blinde vlek bij Ashley, want mijn favorieten zijn Danny en Glenn
Danny?? Dat vind ik intresantquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen blinde vlek bij Ashley, want mijn favorieten zijn Danny en Glenn
En als je die opmerking hoort in spelmodus dan heeft ze 100% gelijk. Hij hoort niet bij je team, wij zijn je team.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gaat niet om de pispaal zijn, gaat om de manier hoe je iemand de pispaal maakt..
Ik noem maar een opmerking ..."hij is niet je vriend, wij zijn je vrienden"
En dan bij een ander diegene over de hekel halen
argh zie dat ik de letters had omgedraaidquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dagboekkamer. LOL Ik dacht de Gouden Kooi. Ik moest je tekst twee keer lezen
Ik vind het gewoon een lieve, rustige en vriendelijke man.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Danny?? Dat vind ik intresant
Waarom Danny zonder disrespectvol te zijn, want ik voel zie heb echt niks bij danny
Daarmee bedoel ik het is mij om het even of hij gaat of blijft
Maar er zijn geen teams waarom moet je in een teamquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als je die opmerking hoort in spelmodus dan heeft ze 100% gelijk. Hij hoort niet bij je team, wij zijn je team.
Er zijn geen teams??????quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar er zijn geen teams waarom moet je in een team
Als ik 1 persoon goed mag , waarom probeerd een ander dan die band stuk te maken en met welk recht
👍quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lieve, rustige en vriendelijke man.
Waar schrijf ik dat?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
👍
Dus eigenlijk juist door zijn niet op de voorgrond treden houding
Je wint niet als team je wint als individuquote:
Oke, er zijn geen teamsquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je wint niet als team je wint als individu
Bart heeft vorig jaar ook gewonnen omdat hij niet meeging in die clubjes groepen teams
Hij heeft gewonnen als individu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |