Toch niet al naar bed he hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:18 schreef lojanda het volgende:
En weer een sl.. nou ik ben er nu echt klaar mee voor vandaag![]()
Fijne avond nog Coss
Dat zeker idd.. het is een lief net meisje en er zit verder geen kwaad in.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet onvoorwaardelijk maar vind haar een van de normaalste bewoners daar.
Ja hoor...iedereen die langs komt of even komt kijken krijgen de dropjespot voor hun neus.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Daarom zijn Ty en Randy zo relaxt en vrolijk
Heeft Ty ook dropjes uitgedeeld of heeft hij wel permissie om ze allemaal samen met z’n maatje op te eten
Ik vind Alice leuk, ze komt nu wat meer los, is een goede en interessante gesprekspartner en kan zeker van zich afbijten of de leiding pakkenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley ligt idd ook heel vaak al vroeg op bed maar die maakt nog wel tv maar Alice voegt heel weinig toe. Ik weet dat je haar onvoorwaardelijk steunt maar ik vind haar gewoon een saai kind.
Nee ik lig er nooit zo vroeg inquote:
Ja maar eerst tom helemaal zwart gemaakt bij de blauwe kamerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:26 schreef zodeju het volgende:
Oh Jimm
jimmy gaat straks sorry zeggen het was niet goed wat hij gedaan heeft??
Maar hij kan niet tegen opgesloten worden ....en dat was gisteren en het was iedereen .....
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hoor...iedereen die langs komt of even komt kijken krijgen de dropjespot voor hun neus.....
Ze was leuk in de uitzending. Lachen samen met Tom.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley ligt idd ook heel vaak al vroeg op bed maar die maakt nog wel tv maar Alice voegt heel weinig toe. Ik weet dat je haar onvoorwaardelijk steunt maar ik vind haar gewoon een saai kind.
Zat op andere stream en heb dat niet gehoord maar kan me er wat bij voorstellen....en dan nu weer terug draaien met sorry.. Het gebeurt een beetje vaak bij hem......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar eerst tom helemaal zwart gemaakt bij de blauwe kamer
Tom is apart maar met jimmy is het echt van de kant van jimmy verkeerd. Vooral dat lelijke roddelen wat hij doet allemaal vanuit jaloeziequote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
Het is ook nooit Toms schuld als Tom weer eens met iemand overhoop ligt. Het ligt altijd bij de ander.
Precies. Heeft bonje met iedereen maar het ligt nooit aan hem zelf. Manchild.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
Het is ook nooit Toms schuld als Tom weer eens met iemand overhoop ligt. Het ligt altijd bij de ander.
100procent.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is apart maar met jimmy is het echt van de kant van jimmy verkeerd. Vooral dat lelijke roddelen wat hij doet allemaal vanuit jaloezie
In de geval viel Jim Tom aan om een grapje, 24 uur geleden gemaakt door 3 personen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |