Idd.. het is een beetje omgedraaid nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Toch gek hoe een seizoen kan draaien....
Eerst zijn groepje die iedereen negatief bekeek; en zo de kijkers tegen hun in het harnas kregen. Groepje Ash die hier tegen in ging...
Terwijl groepje Ash nu net hetzelfde doen waar ze zo voor vochten dat het niet meer ging gebeuren.
LOL
Je kunt er letterlijk de klok op gelijk zetten. Zelden zo'n saai persoon gezien in een RLS. Snap niet dat die zo populair is.quote:
Daarom zijn Ty en Randy zo relaxt en vrolijkquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. het is een beetje omgedraaid nu
Nou idd.. het is een lief meisje maar wat is ze toch saaiquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je kunt er letterlijk de klok op gelijk zetten. Zelden zo'n saai persoon gezien in een RLS. Snap niet dat die zo populair is.
Geen idee of hij iets heeft gedeeld..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Daarom zijn Ty en Randy zo relaxt en vrolijk
Heeft Ty ook dropjes uitgedeeld of heeft hij wel permissie om ze allemaal samen met z’n maatje op te eten
Dit heb je gedroomdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:52 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat als de undercover betrapt waren dat ze dan hun stemrecht kwijt waren, en tevens genomineerd zouden zijn.
Das Rummikub....de kleinere pot zitten de dropjesquote:
Jep wel gedeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Daarom zijn Ty en Randy zo relaxt en vrolijk
Heeft Ty ook dropjes uitgedeeld of heeft hij wel permissie om ze allemaal samen met z’n maatje op te eten
Dan word je toch ook niet blij als je als bewoner gekozen wordt als undercoverquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Die 5000 boete komt niet uit de lucht gevallen. Dit is in de dagboekkamer aan de undercovers verteld
[ afbeelding ]
ontmanteld.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Die 5000 boete komt niet uit de lucht gevallen. Dit is in de dagboekkamer aan de undercovers verteld
[ afbeelding ]
Er ging een vrouw al om 8 uur naar bed toe. Die doet dat ook regelmatig. Sommige hebben dat nodigquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou idd.. het is een lief meisje maar wat is ze toch saaiik begrijp ook echt niet waarom zij zo populair is
Ashley ligt idd ook heel vaak al vroeg op bed maar die maakt nog wel tv maar Alice voegt heel weinig toe. Ik weet dat je haar onvoorwaardelijk steunt maar ik vind haar gewoon een saai kind.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er ging een vrouw al om 8 uur naar bed toe. Die doet dat ook regelmatig. Sommige hebben dat nodig
Niet onvoorwaardelijk maar vind haar een van de normaalste bewoners daar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley ligt idd ook heel vaak al vroeg op bed maar die maakt nog wel tv maar Alice voegt heel weinig toe. Ik weet dat je haar onvoorwaardelijk steunt maar ik vind haar gewoon een saai kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |