Als die op de bank zit is hij weg. En niemand die tegen hem in gaat maar hem nog meer triggert denk ikquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat hij van de week bij dilano deed was zo intens gemeen van hem. En dilano ging daar heel goed mee om. Bleef heel netjes naar hem toe.
Dilano had iets tegen tyron gezegd en daar was hij helemaal boos om. En zeggen je gaat gewoon op die bank zitten en trek je grote mannenbroek aan en ga daar zitten. Hij vernederde dilano echt.quote:
Kun je op Videoland toch ook kijken..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:34 schreef Ireth het volgende:
Fuck, zaterdag begint ook Make Up Your Mind weer! Ben ik van WIDM af tijdens de liveshow, komt deze weer
Ik dacht ook dat als de undercover betrapt waren dat ze dan hun stemrecht kwijt waren, en tevens genomineerd zouden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Polleke1234 het volgende:
En die 5000 gaat ook nergens over,de regels waren totaal onduidelijk.
Behalve dat er 1500 uit de pot ging als de bewoners aan de ballen zaten.
Er is verschillende keren gevraagd er gebeurde als er een undercover betrapt werd is nooit geen antwoord op gekomen.
En nu dan in ene keer 5000 uit de pot,zeg dan gewoon we vinden de pot te hoog er moet geld uit.
Het DNA hier in huis wil het live zienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kun je op Videoland toch ook kijken..
Ahh zo.. ik kijk het ook altijd op Videoland. Echt een leuk programmaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het DNA hier in huis wil het live zienKan ze mee twitteren
Dan gooi ik de live wel op de tablet met een oortje
Beetje reuring maakt het juist leuk vind ik. Liever dat dan de grote kumbaya show die we krijgen als Ashley weg is. Eens over de SL's.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:56 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het op dit moment echt geen leuke streams meer om te kijken.. de hele dag lange streamlocks en als je beeld hebt dan is het alleen maar gezeik onder elkaar.
Echt een naar seizoen dit jaar
Wel mooi om te zien dat Tyron zich weer heeft kunnen herpakken en dat hij zelfs weer geniet.. en dan met wat lekkers erbij maakt het helemaal goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:57 schreef marky het volgende:
Het hele leger implodeerd, het huis staat in de fik want de queen dreigt genomineerd te worden en Ty en Randy zitten lekker rustig hoekje te genieten. Drankje, dropje en lachen.
oh ben jij ook tegelijk twitteren hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het DNA hier in huis wil het live zienKan ze mee twitteren
Dan gooi ik de live wel op de tablet met een oortje
Beetje reuring is mooi natuurlijk maar hoe het nu gaat is het niet meer leuk.. voor mij dan iigquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Beetje reuring maakt het juist leuk vind ik. Liever dat dan de grote kumbaya show die we krijgen als Ashley weg is. Eens over de SL's.
Toch gek hoe een seizoen kan draaien....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat Tyron zich weer heeft kunnen herpakken en dat hij zelfs weer geniet.. en dan met wat lekkers erbij maakt het helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |