Ik snap waarom ze er nog in zit...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is toch een heerlijk lichaaam??
[ link | afbeelding ]
Ze komt meer los in een kleiner gezelschap net zoals Tyronquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen maar praat ineens, roddel ineens, is niet Zwitserland meer, laat meer huid zien….bang dat ze niet meer de populairste is ?
Hij was echt heel humeurig niet normaal meer tegen een beduusde Tomquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
Dus Tom werd aangevallen door Jim omdat er gisteren voor de grap is gezegd dat ze de deur zouden sluiten??
woooww zou niet graag jou vriendin zijn, jeetje wat een levenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Beetje bil en dijspieren trainen is haar definitie van sporten. Man ik fiets 50 kilometer per dag, wat zij doet kun je toch amper sporten noemen.En dan rond 21:00 alweer in haar nest liggen om de volgende dag precies hetzelfde ritueel te volgen.
Ja hij praat steeds slecht over tom. Jimmy kan echt niet hebben als tom met meer mensen goed contact heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:34 schreef Ptr67 het volgende:
Ja Jim je voelt je in de steek gelaten en ook door Tom.
Toch raar dat Tom dat niet goed kan slikken dat je hem zit te bashen achter zijn rug.
claimerig naar ventje..ook elke keer dat getrek aan Dilano en dat voor een man van 40 plusquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij praat steeds slecht over tom. Jimmy kan echt niet hebben als tom met meer mensen goed contact heeft
Vraag mij nog steeds af waardoor die 2 in bb zijn gekomen ( ik ben nogal nieuwsgierig 🙈)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze komt meer los in een kleiner gezelschap net zoals Tyron
Wat hij van de week bij dilano deed was zo intens gemeen van hem. En dilano ging daar heel goed mee om. Bleef heel netjes naar hem toe.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
claimerig naar ventje..ook elke keer dat getrek aan Dilano en dat voor een man van 40 plus
quote:
ja hij is echt door de mand gevallen bij mijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat hij van de week bij dilano deed was zo intens gemeen van hem. En dilano ging daar heel goed mee om. Bleef heel netjes naar hem toe.
shity te laatquote:
Juist , en gewoon uit de grap gezegd. Ze weten heus wel dat dat niet kan maar hoe ze het beste hun baan konden beschermen....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Straks helemaal leeglopen over tom tegen ashley. Beetje grote mannenbroek aan jimmy. En was niet tom alleen die dat had gezegd maar met 3 personen.
wat is de jimmy en misratene vent zoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:43 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: er is er 1 waarbij hij ( Tom ) het niet doet ( zich apart gedragen) die ( Alice) kan gewoon op zijn bord schijten en vreet het nog op ook.
Jimmy heeft echt issues..eerst was Sabeau helemaal zwart gemaakt ( kwam in de buurt van Dilano). toen ty ( kwam in de buurt van Dilano) en nu Alice. walgelijke claimende man die iedereen zwart maakt uit jaloezie omdat zijn vriendjes niet close mogen zijn met anderen. go home jankerd
Hou het maar bij de streamsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:37 schreef Tubbir het volgende:
[..]
Man, man, ik denk dat jij nog niet veel naakte vrouwen in het echt gezien hebt.
en jij ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ten eerste ken je me niet eens en daar kun jij alleen maar van dromen achter je pc'tje maat.
Hij praat zo lelijk over tom achter zijn rug. Hij druipt van de jaloezie. Misschien doet hij het niet bij Alice omdat die hem ook met respect behandeld en naar hem luistert en niet wil veranderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:43 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: er is er 1 waarbij hij ( Tom ) het niet doet ( zich apart gedragen) die ( Alice) kan gewoon op zijn bord schijten en vreet het nog op ook.
Jimmy heeft echt issues..eerst was Sabeau helemaal zwart gemaakt ( kwam in de buurt van Dilano). toen ty ( kwam in de buurt van Dilano) en nu Alice. walgelijke claimende man die iedereen zwart maakt uit jaloezie omdat zijn vriendjes niet close mogen zijn met anderen. go home jankerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |