quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:20 schreef Snoozey het volgende:
straks net zo'n kont als alice. kan hij een broekje lenen
Eentje die ze alleen met haar vingertop aanraakte aan de bovenkant. Maar toen was het spel nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er is hier een post geweest gisteravond waarop duidelijk te zijn was dat ze de ballen aanraakte
Spel ging gelijk in vanaf dat de ballenbakken stonden. Die was gemaakt toen zij met Tom aan het bewaken was terwijl ze heel hard naar buiten rende toen Ty het probeerdequote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eentje die ze alleen met haar vingertop aanraakte aan de bovenkant. Maar toen was het spel nog niet begonnen.
Hier raakt ze hem aan met vingertoppenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eentje die ze alleen met haar vingertop aanraakte aan de bovenkant. Maar toen was het spel nog niet begonnen.
Ze heeft best wat vet rond haar buik zitten wat ook steeds meer wordt. Ze weet het alleen goed te verbergen. Niks mis mee verder maar zo indrukwekkend is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze heeft zo een lichaam gekregen met niets doen. Helemaal geen 2 uur werken in de sportschool 5 dagen per week. Komt zo aanvliegen
Vet rond haar buik, zie je weinig van in haar topjesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft best wat vet rond haar buik zitten wat ook steeds meer wordt. Ze weet het alleen goed te verbergen. Niks mis mee verder maar zo indrukwekkend is het allemaal niet.
Echt wel. Zodra de bakken buiten stonden en ze de uitleg hadden gehoord begon het spel. Want pas ná de uitleg probeerde Alice het.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch een heerlijk lichaaam??quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft best wat vet rond haar buik zitten wat ook steeds meer wordt. Ze weet het alleen goed te verbergen. Niks mis mee verder maar zo indrukwekkend is het allemaal niet.
Vetjes zie ik ook niet, wel aardige heupen qua breedte, maar dan is ze zelf ook wel lang.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vet rond haar buik, zie je weinig van in haar topjes
applaus voor jou, maar wat wil je daarmee zeggen....heb jij ook zulke bil en dijspieren....?? Of dat je veel later naar bed gaat als haar....zij zit daar en thuis zal haar schema ook heel anders zijn dan nu....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Beetje bil en dijspieren trainen is haar definitie van sporten. Man ik fiets 50 kilometer per dag, wat zij doet kun je toch amper sporten noemen.En dan rond 21:00 alweer in haar nest liggen om de volgende dag precies hetzelfde ritueel te volgen.
Moet je eens opletten als ze geen strakke broek aan heeft over haar buik en op de bank of eettafel zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vet rond haar buik, zie je weinig van in haar topjes
is dat niet mijn foto?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is toch een heerlijk lichaaam??
[ link | afbeelding ]
Helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja maar is weer de schuld van tom.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
Dus Tom werd aangevallen door Jim omdat er gisteren voor de grap is gezegd dat ze de deur zouden sluiten??
Ik zie het niet eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als ze geen strakke broek aan heeft over haar buik en op de bank of eettafel zit.
Ja, zag het nu....lette ook niet op Tom....dan had ik het kunnen weten die zit daar niet voor niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echt wel. Zodra de bakken buiten stonden en ze de uitleg hadden gehoord begon het spel. Want pas ná de uitleg probeerde Alice het.
Die moet ook met een peer in haar muil vastgeplakt worden..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:31 schreef engine het volgende:
Karen Tom weer op de plek zetten
"en het gedrag van u...hoe gij doet.."
Ik constateer wat ik op de streams zie en geef mijn mening als deskundige inderdaad. Probleem mee?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
applaus voor jou, maar wat wil je daarmee zeggen....heb jij ook zulke bil en dijspieren....?? Of dat je veel later naar bed gaat als haar....zij zit daar en thuis zal haar schema ook heel anders zijn dan nu....
Dan ben ik modder vet en obese als je dat al vet vindquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als ze geen strakke broek aan heeft over haar buik en op de bank of eettafel zit.
Ben een vrouw maar zij heeft een mooi vrouwen lichaam. En ze is ook groot.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jezus Mario, das gewoon schaduwquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:32 schreef mario390 het volgende:
betje is te zien dat zij vochtig is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |