Heeft niets met angst te maken maar met gezond verstandquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja gepushed door Ashley waar hij bang voor is net zoals Glenn
Zit jij ook in BB dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je hebt liegen en iemand over de hekel halen
In mijn woordenboek is je woord je woord, wijk je van dat woord af steek je me ren mes in me rug
En ben je mijn woord en mijn vriendschap niet waardig
Nu wel maar toen was er nog genoeg andere keuze. Het erge vond ik nog dat hij daarna met krokodillentranen rondliep.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Zulke afspraken kun je eigenlijk niet maken, De groep wordt op een gegeven moment zo klein dat je wel zult moeten nomineren.
Ja maar ze is behoorlijk gezakt in de lijstenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helaas weer tegenover zwakkere broeders.
Perfect. Ze zou zelfs goed DGK-materiaal zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft speelt Ash het spel goed.
Hier moest ik wel even hardop om lachen, ik vind hem leuk bedachtquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vaders kunnen ook strenge beslissingen nemen, vooral als kinderen te lang in huis blijven hangen.
Nu al die troep nog uit dat gezicht en misschien wordt het nog wat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Ash ziet er zonder lippenstift en make- up frisser en leuker uit
Tom stelde al voor om mee te doen met zijn stoombadje. Maar dat wou ze niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan toch ook niet anders dat ze daar last van heeft. Ze plamuurt letterlijk haar hele poriën dicht. Dan kun je nog zo’n goede producten hebben maar dit gaat nergens over.
Vergeleken bij de Generaal zijn het allemaal zwakke broeders en zusters.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Helaas weer tegenover zwakkere broeders.
precies hij zei, je bent als een dochter voor me en ik zal je nooit nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toen danny en alice duo waren heeft hij gezegd haar nooit te nomineren
Vervolgens doet hij het wel onder dwang van
Dat is in mijn ogen iemand voor de bus gooien
Op de dag dat Danny moest nomineren met Glenn heeft hij uitgesproken niet op haar te gaan maar wel gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: Danny heeft haar niet voor de bus gegooid, maar genomineerd. Alice heeft nooit deel uitgemaakt van Danny's team, dus is er geen sprake van "voor de bus gooien" of "backstabbing".
Of bondgenotenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Perfect. Ze zou zelfs goed DGK-materiaal zijn
Nee maar daarmee mag ik wel mijn visie geven hoe ik kijk naar hun normen en waarden in het huis tegen over mijn normen en waardenquote:
Waarschijnlijk is ze bang dat na het stoombadje er helemaal het vuil uitkomt en nog meer puistjes krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom stelde al voor om mee te doen met zijn stoombadje. Maar dat wou ze niet.
Liegen is een essentieel wapen in een RLSquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de dag dat Danny moest nomineren met Glenn heeft hij uitgesproken niet op haar te gaan maar wel gedaan.
Ze zitten in een spel!!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee maar daarmee mag ik wel mijn visie geven hoe ik kijk naar hun normen en waarden in het huis tegen over mijn normen en waarden
Bedoel als ik zelf ook in dagelijks len met mijn vrienden en kennisen kring omgaat zoals ashley dat daar doet, zal ik haar manier van spelen waarschijnlijk eerder waarderen
ze zat ( en dat is vaker) best nog lang aan tafel mee te doen met spel na het afschminkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je ziet haar inderdaad nooit zonder make up. Alleen het moment dat ze aan het smeren is
Haar gezicht 's avonds schoon maken zie je ook nooit.
Als het Alice is die nog in haar bed ligt om 9 uur en ze is naar bed gegaan om 21 uur dan ligt die al 12 uur in haar bed en slaapt een uurtje of 11 achter elkaar![]()
Ik weet wel dat pubers heel veel slaap nodig hebben maar 20 jaar is geen puber
Of dat het vurig rood word en niet meer te camoufleren isquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze bang dat na het stoombadje er helemaal het vuil uitkomt en nog meer puistjes krijgt
Ach ik hou er niet zo vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liegen is een essentieel wapen in een RLS
Als je in een RLS zit is er maar één ding belangrijk: winnen. By hook or by crook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee maar daarmee mag ik wel mijn visie geven hoe ik kijk naar hun normen en waarden in het huis tegen over mijn normen en waarden
Bedoel als ik zelf ook in dagelijks len met mijn vrienden en kennisen kring omgaat zoals ashley dat daar doet, zal ik haar manier van spelen waarschijnlijk eerder waarderen
Behalve Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeleken bij de Generaal zijn het allemaal zwakke broeders en zusters.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je in een RLS zit is er maar één ding belangrijk: winnen. By hook or by crook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |