dacht te horen op tom? hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Oh oké Alice stemt dus op Jimmy en Ashley de derde denk ik karen
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Alice nu over Tom die heel blij deed
en Alice gezegd had tegen hem : ga zitten met je dikke kont
toen had ze jimmy en karen horen lachen
haar ogen zijn geopend nu
tyron ziet het ook
ze denkt dat ze dat gaat doen
Oh Alice gaat op Tom stemmen of ze heeft het over jimmy
Alice neemt sws wraak op Danny dat zei ze vorige week meteen al ''Ik weet genoeg''quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:32 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice stemt dus sowieso op Ashey en Danny of Jimmy als het goed begreep.
Heb haar aleen paar keer zonder make-up gezien in de vroege morgen.quote:
Danny lees ikquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen op tom? haha
val in de stream
Hij vertelt tenminste elke keer hetzelfde verhaal....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt.wat tom nu zegt dat heeft hij die woensdagavond ook precies zo gesproken met karen.
Jep dat begreep ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:32 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice stemt dus sowieso op Ashey en Danny of Jimmy als het goed begreep.
Goed dat Alice haar stempel begint te drukkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Je krijgt bij Alice geen kans om iets te zeggen he.
Die ratelt door en als Tyron iets wil zeggen dan hapert haar zin ff maar rateld dan weer door.
![]()
Ze is ook niet bereid zich aan te passen aan wat Tyron en Randy willen doen al is ze het er mee eens dat ze alle drie hetzelfde moeten stemmen omdat zij met z'n drieën er op staan. Alice doet wat zij wil, haar mening.
Doordrammer 1e klas.
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goed dat Alice haar stempel begint te drukken
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:38 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Alice, Ty en randy gaan op Ashley, Danny en Jimmy.
Ze begreep ik het .
Huh? serieus? dit doet iedereen toch vlak voor het nomineren, dit is een onderdeel van het spelquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:36 schreef Lrod01 het volgende:
Alice weer lekker aan het roddelen. Smerige schijnheil.
Alice is niet bepaald een mak timide lammetje..quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goed dat Alice haar stempel begint te drukken
Natuurlijk doet ze dat, Danny heeft haar twee keer voor de bus gegooid, Ashley gaat de tweede worden en Jimmy die kwaad over haar lult de derdequote:Op woensdag 20 maart 2024 09:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alice neemt sws wraak op Danny dat zei ze vorige week meteen al ''Ik weet genoeg''
Bewust.. ze heeft wel eens aangeven de groep te druk te vinden, te veel prikkels.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:42 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Alice ooit tegelijk met de anderen aan het ontbijt zit? Ze zit dan altijd nog steeds te plamuren in de badkamer.. vraag me af of ze dat niet bewust zo doet. Het lijkt wel of dat ze ook echt niet met allemaal wil ontbijten.
Klopt, veel mensen onderschatten Alice denk ik, ze is lief maar kan ook heel direct zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alice is niet bepaald een mak timide lammetje..
Ze is al een aantal keren tegen de generaal in gegaan, heeft ook al aangegeven zich daar erg in te houden voor de camera's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |