Meer aan het huilen dan zijn maatje ook met anderen omgaatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:38 schreef Snoozey het volgende:
volgens tom is jimmy nog steeds aan t rouwen om dilan
Vond hem idd ook wel ‘eng’ met Dillie, mss heeft Jimmy verlatingsangst en wordt hij daardoor bezitterig.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Meer aan het huilen dan zijn maatje ook met anderen omgaat
Ja rouwen om Dilano, rouwen om z'n faal-companen tijdens de undercover opdracht, rouwen om z'n kwark, rouwen omdat zijn vriendjes ook lol met anderen maken, rouwen om dat ie misschien nog wel op de bank komt te zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:38 schreef Snoozey het volgende:
volgens tom is jimmy nog steeds aan t rouwen om dilan
Maar hinnikende Belgen onder de douche liever ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:39 schreef engine het volgende:
Belgen in een hottub ga ik niet proberen te volgen
Mooie samenvattingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja rouwen om Dilano, rouwen om z'n faal-companen tijdens de undercover opdracht, rouwen om z'n kwark, rouwen omdat zijn vriendjes ook lol met anderen maken, rouwen om dat ie misschien nog wel op de bank komt te zitten.
Op dit punt zou ik er niet rouwig om zijn mocht ie vertrekken zaterdag. En ik had 'm voorheen nog best hoog zitten.
Moet ie nog heel even wachten tot Eslie weer op de bank zitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:53 schreef Luna68 het volgende:
Glenn heeft niet het gevoel (meer) dat er twee groepen zijn
sinds ze niet genomineerd wil wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef cat123 het volgende:
Karin die aan tafel met de randy en tyron kaart, sinds wanneer is dat?
Moet hij daar ook eens naar gaan handelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:53 schreef Luna68 het volgende:
Glenn heeft niet het gevoel (meer) dat er twee groepen zijn
Sinds Ashley heel erg moe en vroeg naar bed wil slapen dan verveelt Karen zich en dan gaat ze kaarten of een ander spel doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef cat123 het volgende:
Uhm toen ze met Ashley pizza mocht bakken en de lijsten kreeg te zien wat de bewoners van elkaar vonden was dat lieve meisje degene die Rohani even lekker wilde laten stressen. Dat heeft Ashley toen tegengehouden met als argument 'we gaan niet liegen want dat komt altijd uit'.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeker idd.. het is een lief net meisje en er zit verder geen kwaad in.
hoezo niet ?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
sinds ze niet genomineerd wil worden
Zie haar wel meer kaarten met anderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:01 schreef cat123 het volgende:
Ja maar over het algemeen zie ik dr vaak kaarten met jimmy, ashley, danny, glenn, en eerder tom, dus vandaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar wel meer kaarten met anderen.
Ja, dat is waar maar wel kunnen we een ander woord gebruiken....dat is beter.......wat nog harder aankwam.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uhm toen ze met Ashley pizza mocht bakken en de lijsten kreeg te zien wat de bewoners van elkaar vonden was dat lieve meisje degene die Rohani even lekker wilde laten stressen. Dat heeft Ashley toen tegengehouden met als argument 'we gaan niet liegen want dat komt altijd uit'.
Als Ashley er niet is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt altijd gezegd dat Karen helemaal aan Ashley vastgekleefd zit, maar zij mengt zich best wel veel tussen de anderen.
Zonder Ashley een leukere Karen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt altijd gezegd dat Karen helemaal aan Ashley vastgekleefd zit, maar zij mengt zich best wel veel tussen de anderen.
Ze kan 's avonds ook gewoon naast Ashley in bed gaan liggen.quote:
de meeste mensen hebben niet zon grote tuin hoor, en zelfs als hij 4 bij 4 is noem je het een tuinquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig dat ze het steeds over de tuin hebben, terwijl het niet meer is dan een binnenplaats of als ze er nog enig cachet aan willen geven, een patio.
quote:
Alice was het er volkomen mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is waar maar wel kunnen we een ander woord gebruiken....dat is beter.......wat nog harder aankwam.....
En hij is best groot ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig dat ze het steeds over de tuin hebben, terwijl het niet meer is dan een binnenplaats of als ze er nog enig cachet aan willen geven, een patio.
Dat is al over en klaarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef odie22 het volgende:
dat domino gebeuren heeft toch geen nut meer
deze mogen zo de laatste week inquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:56 schreef zodeju het volgende:
Grote groep aan tafel aan het spelen....ziet er best wel gezellig uit.
O, die plattegrond had ik dus nooit gezien. ik dacht altijd dat ze een binnenplaats haddenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
En hij is best groot ook
[ link | afbeelding ]
Dat mag, ik hoop ook maar dan een ander persoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:58 schreef Snoozey het volgende:
dan mag ik toch hopen dat karen van die groep wint
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef odie22 het volgende:
dat domino gebeuren heeft toch geen nut meer
Dit was overigens niet in opdracht van BB ofzo @rinardoquote:
zou mogen, alice vs karen in de finalequote:Op woensdag 20 maart 2024 00:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ook, die komen het verst, ook altijd bij Expeditie Robinson
Ik was eerst voor Jimmy maar die pretendeerde zo eerlijk en puur te zijn maar die heulde met de vijand met zijn geroddelquote:Op woensdag 20 maart 2024 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
zou mogen, alice vs karen in de finale
vermoeiend stel iddquote:Op woensdag 20 maart 2024 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De preek is nog niet voorbij.
Wat is die vermoeiend zeg.
Luisteren. Dat zei hij niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 00:18 schreef Snoozey het volgende:
wooow hij genoot ervan hoe hij tegen haar deed. oa negeren
Voor de uitzending zal wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 00:30 schreef BB-King het volgende:
Die streams met die dominostenen zijn echt slaapverwekkend.
Niet doorheen te komen. Dan ben ik juist blij met een gesprek tussen Tom en Karen.
Maar opeens een streamlock.
Heeft Karen iets van hun gesprek opgevangen denk je?quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:32 schreef kater1 het volgende:
Tyron hoopt dat ze mogen nomineren. Opeens staat Karen naast ze. het is al half twee! Ze gaan meteen naar de slaapkamer.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooiste vond ik dat Ty zei: Ashley staat toch lager dan jou, tegen Randy.
ik zou zeggen: gok het erop en stem op Randy![]()
Klopt, dat is natuurlijk ook het spel. Ze willen nu zelfs met Tom gaan overleggen over het stemmen en eerder werd Tom compleet door hun afgemaakt met dat pannenkoek meppen op Sorbo.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:44 schreef Luna68 het volgende:
Was nu ook duidelijk dat deze twee relaxte bro’s het spel net zo hard spelen als de anderen.
Leuk en lachen en huggen, maar als ze er niet bij zijn ook dat mes in je rug steken.
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, dat is natuurlijk ook het spel. Ze willen nu zelfs met Tom gaan overleggen over het stemmen en eerder werd Tom compleet door hun afgemaakt met dat pannenkoek meppen op Sorbo.
Zo zie je maar dat iedereen er gewoon zit voor de poen.
ash heeft zichzelf target gemaakt door aan te geven dat ze het spel kwam spelen. Wel heel duidelijk, al kijk ik regelmatig met kromme tenen naar haar. Ty en Randy spelen meer sneaky en voelen zich slachtoffer van het spel van ash en de verandering van Alice vind ik echt te groot sinds ze voor team Ty heeft gekozen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verschil met Ashley en team Ty is dat team Ty doet alsof ze op kamp zijn en op woensdag moeten nomineren. Ashley speelt sinds dag 1 het spel., maar ze doen dat allemaal, alleen niet zo duidelijk als Ashley dat doet. Daardoor is zij meer zichtbaar en meer in beeld.
Alice maakt haar tijd vol met make-uppen, slapen, kont trainen en politiek correcte gesprekken voeren, zegt zelden wat ze echt denkt/ vindt, maar zegt wat je horen wil.
Ook ik heb geen echte voorkeur voor een winnaar, heb wel het meeste kijkplezier gehad met team Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 02:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
ash heeft zichzelf target gemaakt door aan te geven dat ze het spel kwam spelen. Wel heel duidelijk, al kijk ik regelmatig met kromme tenen naar haar. Ty en Randy spelen meer sneaky en voelen zich slachtoffer van het spel van ash en de verandering van Alice vind ik echt te groot sinds ze voor team Ty heeft gekozen.
Ben er ook nog niet uit wie ik het het meest zou gunnen, vind er niet echt een bewoner uitspringen die de winst zou moeten pakken maar neig een beetje naar Glenn
Lol, Ashley doet geen ene moer voor de spellen van BB. Respectloos naar het programma.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verschil met Ashley en team Ty is dat team Ty doet alsof ze op kamp zijn en op woensdag moeten nomineren. Ashley speelt sinds dag 1 het spel., maar ze doen dat allemaal, alleen niet zo duidelijk als Ashley dat doet. Daardoor is zij meer zichtbaar en meer in beeld.
Alice maakt haar tijd vol met make-uppen, slapen, kont trainen en politiek correcte gesprekken voeren, zegt zelden wat ze echt denkt/ vindt, maar zegt wat je horen wil.
Een mes in de rug van een ieder die al weken bezig zijn geweest hun eruit te werken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:44 schreef Luna68 het volgende:
Was nu ook duidelijk dat deze twee relaxte bro’s het spel net zo hard spelen als de anderen.
Leuk en lachen en huggen, maar als ze er niet bij zijn ook dat mes in je rug steken.
Deze hele BB is toxic geworden door de manier van spelen van de zelf gekroonde generaal. Zoals Ty gisteravond al zei er is altijd ruzie in dat clubje. Iedere week heeft mevrouw een nieuw soldaatje waar ze ruzie mee maakt. De ene week Glenn de andere week Danny en nu weer Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB mag best een beetje toxic zijn en wat betreft de ruzies in Team Generaal: in al die tien weken dat het programma nu draait is er nog nooit iemand van hen naar huis gegaan, dus zo slecht doen ze het nog niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 06:06 schreef marky het volgende:
Deze hele BB is toxic geworden door de manier van spelen van de zelf gekroonde generaal. Zoals Ty gisteravond al zei er is altijd ruzie in dat clubje.
Omdat ze dom zijn. Straks slachten die belgen elkaar af en Alice wint.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB mag best een beetje toxic zijn en wat betreft de ruzies in Team Generaal: in al die tien weken dat het programma nu draait is er nog nooit iemand van hen naar huis gegaan, dus zo slecht doen ze het nog niet.
Ashley was al thuis...quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB mag best een beetje toxic zijn en wat betreft de ruzies in Team Generaal: in al die tien weken dat het programma nu draait is er nog nooit iemand van hen naar huis gegaan, dus zo slecht doen ze het nog niet.
Nee, want dat weet Ashley al lang en dat heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:44 schreef Luna68 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |