Wat werd er gezegdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze zat even met der bek vol tanden
Vorige week nogquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy is er nog nooit op gestemd dus mooi als hij er nu wel op komt
Nou volgens mij was ze de laatste keer tegen Ashley geen favoriet maar was Ashley dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy begon over Alice maar Glenn zegt dat meisje staat sterk is alle keren als favoriet eruit gekomen
Was gelijk al toen het afgelopen was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
O jee is ze weer aan het beredeneren hoe er gestemd moet gaan worden.
Nee ze waren al blij dat ze gewonnen hadden en eindelijk gerechtigheid over het stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:32 schreef kiki2024 het volgende:
waren ze boos dat er 5000 van de pot is? ik lees niks in SV
uh?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze zat even met der bek vol tanden
EErst even weer slijmen met Tomquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was gelijk al toen het afgelopen was.
En ook gezegd dat Jimmy een undercover wasquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee ze waren al blij dat ze gewonnen hadden en eindelijk gerechtigheid over het stemmen.
Vroegen wel hoe het kon maar Aslhey en karen gaven de minst schadelijke versie.....
Dat het kwam doordat Ashley in ene zag dat Danny aan de ballen zat en toen heeft Karen per ongelijk vertelt dat zij en danny undercover waren.\
Heel toevallig wilde zij de hele nacht bewaken en heel toevallig wist Ashley het al veel eerder anders had ze niet de hele nacht genomen, dat was om Danny de kans te geven om die ballen om te wisselen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:30 schreef kiki2024 het volgende:
middag! de bewoners hebben dus gewonnen? mooi haha dan staat Ashley er wss op
grappig, hier werd zo vaak geschreven hoe dom t was dat ashley als enige niet door had wie er undercover warenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel toevallig wilde zij de hele nacht bewaken en heel toevallig wist Ashley het al veel eerder anders had ze niet de hele nacht genomen, dat was om Danny de kans te geven om die ballen om te wisselen.
Ja maar die heeft afgedaan voor een groot gedeelte.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze de laatste keer tegen Ashley geen favoriet maar was Ashley dat.
en wat zei ze?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ash vroeg of karen op jimmy of glenn wou stemmen afgelopen week
Hij valt ook in herhalingen ik vind het niet erg maar heb geen kans gehad....zo jammer maar ik wil het er niet meer over hebben Laat maar, maar ik heb geen kans gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Is jimmy nu aan het klagen over balletje pakken van Danny hij is helemaal buitenspel gezet door 1 persoon. Laat hij dat tegen die meiden zelf zeggen
Dat doet zeer, want je doet hem met eigen kracht dicht en dat zeurt zo lang na.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
hehehe vingertje zat ertussen
[ afbeelding ]
ook iets wat nooit mochtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze potlood en papier mogen hebben om dit soort dingen te bekronkelen?
Denkt ze ze weet het ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen ieder dus 3 stemmen geven volgens Ash
oh top dank je wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee ze waren al blij dat ze gewonnen hadden en eindelijk gerechtigheid over het stemmen.
Vroegen wel hoe het kon maar Aslhey en karen gaven de minst schadelijke versie.....
Dat het kwam doordat Ashley in ene zag dat Danny aan de ballen zat en toen heeft Karen per ongelijk vertelt dat zij en danny undercover waren.\
Dat klopte ook niet, en wat dacht je van het totaal niet willen weten wie het dan wel waren.....Die had anders daar niks anders meer gedaan dan uitzoeken wie undercover waren....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:42 schreef Snoozey het volgende:
[..]
grappig, hier werd zo vaak geschreven hoe dom t was dat ashley als enige niet door had wie er undercover waren
En straks klopt het weer nietquote:
de cos beweerde toch echt steeds van dom dom domquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopte ook niet, en wat dacht je van het totaal niet willen weten wie het dan wel waren.....Die had anders daar niks anders meer gedaan dan uitzoeken wie undercover waren....
Ja raar dat het nu wel toegestaan wordtquote:
Zie weer allerlei beelden voor me van die piano en dan weer ik wil een brief en ik ben zielig en kan aan niks anders meer denken dat ik hem niet kan vertrouwen......ik wil een brief ik wil duidelijkheid.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil geen drama meer maar is de hele dag al drama aan het maken. En weer zeiken over tom dat die zich niet als vriend heeft gedragen. Kinderachtig mannetje die jimmy
Toen was het willekeurig en werd Ashley eerst genoemd. In de poll was Alice favoriet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze de laatste keer tegen Ashley geen favoriet maar was Ashley dat.
wc-rol en oogpotlood bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze potlood en papier mogen hebben om dit soort dingen te bekronkelen?
Was het niet ongeloof, en anders Karen veels te hoog ingeschat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Snoozey het volgende:
[..]
de cos beweerde toch echt steeds van dom dom dom
Wanneer werd het verboden dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja raar dat het nu wel toegestaan wordt
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toen was het willekeurig en werd Ashley eerst genoemd. In de poll was Alice favoriet.
Heeft hij geloof ik gister zelf aangegeven om tegenover ashley te willen staanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat ze Tom gaan gebruiken om Ash eruit te krijgen.
Van wat ik mij kan herinneren mocht dat in eerdere RLS sen niet.quote:
voorheen(eerdere seizoenen) was het altijd zodra ze een poging deden zendercheck.quote:
Klopt, toen werden de kaarten en andere spellen ook ingenomen. Waarom ik reageer is omdat er nu een opmerking over komt terwijl het dit hele seizoen al gedaan wordt, maar kan toeval zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik mij kan herinneren mocht dat in eerdere RLS sen niet.
ze is zelfs nog naar de hottub gelopen om hen een snoepje te gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vanmorgen dat Alice haar chocolade niet deelde samen met jimmy. Maar zelf pot schoolkrijtjes en ook niet delen maar in de groene kamer opeten.
Ze heeft wel gedeeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vanmorgen dat Alice haar chocolade niet deelde samen met jimmy. Maar zelf pot schoolkrijtjes en ook niet delen maar in de groene kamer opeten.
Nee geloof dat ashley op de poll bij salar bovenaan stondquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toen was het willekeurig en werd Ashley eerst genoemd. In de poll was Alice favoriet.
alice had de reep van jimmy gekregen, dus een klein stukje aan jimmy geven was misschien wel netjes geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ook haar eigen munten hequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
alice had de reep van jimmy gekregen, dus een klein stukje aan jimmy geven was misschien wel netjes geweest.
de krijtjes zijn zelf gekocht en worden in ieder geval gedeeld met Karen.
Ze heeft een rondje gedaan , maar daar blijft het bij...Ty deelt gewoon totdat het op is met diegene waar hij mee aan tafel zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
dat was toenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zag haar een rondje uitdelen toen ze het uit de wall had gehaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Die heeft ook betaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
alice had de reep van jimmy gekregen, dus een klein stukje aan jimmy geven was misschien wel netjes geweest.
iedereen heeft ze gevraagd hequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was dan het tweede rondje want hoorde Ashley nee zeggen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zag haar een rondje uitdelen toen ze het uit de wall had gehaald.
Gisteren deelde Ty bijv dadels uit aan zijn vrienden en sloeg daarbij ‘toevallig’ Ash en Ka over.
denk eerder dat Randy de pineut is zaterdagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat ze Tom gaan gebruiken om Ash eruit te krijgen.
stond - dat zeg je goed!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geloof dat ashley op de poll bij salar bovenaan stond
Ik al een paar dagen niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap er niks meer van
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen die twee jatten alles bijelkaar om het zelf op te snaaienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zag haar een rondje uitdelen toen ze het uit de wall had gehaald.
Gisteren deelde Ty bijv dadels uit aan zijn vrienden en sloeg daarbij ‘toevallig’ Ash en Ka over.
ja dit jaar word veel toegestaan;quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja raar dat het nu wel toegestaan wordt
Ik denk Ashley, Jimmy en nog een 3e op de bank Ty of Danny en hopelijk eindelijk exit Ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk eerder dat Randy de pineut is zaterdag
of er moet eindelijk een dubbele exit komen
Trash en Randy of den dennie
schrijven mocht zoiezo nooitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
wc-rol en oogpotlood bedoel je denk ik?
Daar wordt door iedereen al de hele tijd mee geschreven.
Slapen overdag, onder mom van zonnenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dit jaar word veel toegestaan;
schrijven
smoezen
nominatietalk
spelletjes maken en houden
Kan die ook niet. Flanst maar vanalles bij elkaar. Zit geen kok in heel dat huis, zeker de vrouwen niet.quote:
ja inderdaad die er ook bij jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Slapen overdag, onder mom van zonnen
Badjas aan overdag onder mom van hottub
Ik kijk al uit naar De Mol die zondagavond start.
Oo dus ze hebben het wel in de DB gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:07 schreef OmaJacky het volgende:
Dus BB heeft laten weten aan de 2 blondjes dat het hun schuld is dat het spel ineens was afgelopen en er 5000!!!!euro uit de pot is gegaan.
Ze durven het niet te zeggen en zeggen dat zien ze wel later in de beelden.
Gaat niet gebeuren, Ashley maakt TV en zorgt enigszins nog voor goede kijkcijfers. Als zij weg is: totale kijkcijferhorror!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik denk Ashley, Jimmy en nog een 3e op de bank Ty of Danny en hopelijk eindelijk exit Ashley
wat gaat niet gebeuren? de kijker beslist als ze op de bank komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Ashley maakt TV en zorgt enigszins voor goede kijkcijfers.
Als de kijkers haar willen houden zullen ze op haar stemmen, zo niet dan kijken ze niet enkel voor haar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Ashley maakt TV en zorgt enigszins nog voor goede kijkcijfers. Als zij weg is: totale kijkcijferhorror!
Jawel, ze mocht via de deur naar het kasteelkamertje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Wat ze wel nog kunnen doen, maar niet deze week, maar in de komende weken is Ashley z.g.n. exit laten gaan en haar onderbrengen in de secret room. Denk dat zij de uitgelezen deelnemer is dit seizoen om deze plottwist mee uit te halen. Ze hebben overigens deze twist nog niet in deze reeks BB's uitgehaald sinds het weer terug is.
Als ze dat vinden moeten ze dat zeggen tegen haar. Bij Theo hadden ze ook allerlei commentaar en werd gecanceld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:14 schreef zodeju het volgende:
Denk dat B.B.niet zo gediend was van de uitspraken die Ashley maakte. En ook dat het niet helemaal zo gegaan was als ze tegenover de bewoners beweerde.
Je vergeet voor het gemak dat er een mirrorroom was en dat Bas daar naar toe is gesneakt in de nachtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Wat ze wel nog kunnen doen, maar niet deze week, maar in de komende weken is Ashley z.g.n. exit laten gaan en haar onderbrengen in de secret room. Denk dat zij de uitgelezen deelnemer is dit seizoen om deze plottwist mee uit te halen. Ze hebben overigens deze twist nog niet in deze reeks BB's uitgehaald sinds het weer terug is.
Vorig jaar nog met Jasonquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Niet in combi met een exit maar wel met een themaweek.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Jawel, ze mocht via de deur naar het kasteelkamertje.
Dat is allemaal in combi met een thema week en niets met een exit na een liveshow.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat er een mirrorroom was en dat Bas daar naar toe is gesneakt in de nacht
Ze ging eerst via exit naar huis en terug, daarna via de draaideur naar het kasteeltje waar Glenn bij kwam.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet in combi met een exit maar wel met een themaweek.
Had met andere thema te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze ging eerst via exit naar huis en terug, daarna via de draaideur naar het kasteeltje waar Glenn bij kwam.
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
En niet alles wat vorig jaar is geweest komt perse terug
Denk Jimmyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe komt ze er bij is 3 tegen 3. Gaat ze er al vanuit dat Tom weer met hun mee stemt of bedoelen ze jimmy
jimmy mag niet stemmen, en Tom gaat 100% voor Ashley. hij zei vanochtend nog dat hij met haar op de bank wil zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe komt ze er bij is 3 tegen 3. Gaat ze er al vanuit dat Tom weer met hun mee stemt of bedoelen ze jimmy
Tom en Glenn aangezien Danny en Jimmy niet mogen stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ja inderdaad was ik vergetenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jimmy mag niet stemmen, en Tom gaat 100% voor Ashley. hij zei vanochtend nog dat hij met haar op de bank wil zitten
Ik denk dat ze het ook in de dbk doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze dat vinden moeten ze dat zeggen tegen haar. Bij Theo hadden ze ook allerlei commentaar en werd gecanceld.
Hou toch opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, dus maak zo'n opmerking niet wil je.
Tom stemt niet met ashley meequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Tom en Glenn aangezien Danny en Jimmy niet mogen stemmen.
Tot nu toe hoor ik haar daar niet over, bij Theo merkte je dat wel aan hem.Ik denk dat Ashley dat ook niet voor zich kan houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook in de dbk doen.
Ik zou sws niet graag zonder ui koken dus die zou ik kopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:23 schreef Snoozey het volgende:
er zit knof, ui en tzaziki in de wall. alles maar 1 coin
Helaas....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Jimmy deze bank gaat overleven
Ik denk het wel hoor, denk niet eens dat hij op de bank komt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Jimmy deze bank gaat overleven
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, denk niet eens dat hij op de bank komt eerlijk gezegd.
Randy en ty zullen op ash en ka gaanquote:
Als ik Ash zo hoor de halve groepquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie op hem zou stemmen.
Heb het teruggezocht. Was 1% verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geloof dat ashley op de poll bij salar bovenaan stond
Ty en randy hebben dat besproken dat zijn al 2. Alice wss ook en Ashley misschien sprak ze net uit, en dan zal Glenn wel volgen wat ash doetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie op hem zou stemmen.
Het zou wel geweldig zijn als Ash op de bank komt Ka trouwens ook. ben zo klaar met die tweequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy en ty zullen op ash en ka gaan
Glenn en Danny op Tom en ??
Ka en ash op ty en randy
Tom ??
Alice ka en Ashley
Ach is ook bsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Staat ze weer te zeuren die mevrouw uit Schagen. Van mij mag ze naar huis, z.s.m. En laat de kijkcijfers dan maar inzakken, daar geef ik helemaal niks om![]()
Gaat niet gebeuronnnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Staat ze weer te zeuren die mevrouw uit Schagen. Van mij mag ze naar huis, z.s.m. En laat de kijkcijfers dan maar inzakken, daar geef ik helemaal niks om![]()
volgens mij denk ze dat andere precies als haar zijn......hoe verzinnen ze het hebben net een pot zowat in hun eentje naar binnen gegooid in de cocoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:25 schreef Was-beer het volgende:
Ashley tegen Karen: weet je wat die arme jongen (Jimmy) zegt? Daar kan de hele groep lekker van eten..
Is onzinquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gelijk bij Glenn weer ventileren. Het mag niet met 2 gekocht worden zegt jimmy zelf
Jammer genoeg niet. Sommige dingen zouden herhaald mogen worden...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
En niet alles wat vorig jaar is geweest komt perse terug
Ja en ze zei het express zo hard dat iedereen het aan tafel MOEST horen dat Jimmy die muntjes heeft uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef Was-beer het volgende:
Karen wil Jimmy een muntje terug geven voor de uien maar dat mag blijkbaar niet van BB
Dat zijn geen weggegooide stemmen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley stemt wel op Ty en Randy zegt ze
Paniekvoetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
Nominatie overleg
Want ash heeft geen controle
En toen zo boos was op Leniequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Karen weer mee roddelen en de anderen ook neerzetten. De vrouw die 5000 euro verspild heeft uit de pot vandaag.
En dat gaat haar lukken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paniekvoetbal![]()
Ze probeert uit alle macht zichzelf te saven
Danny, jimmy en Ka mogen toch niet stemmen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy en ty zullen op ash en ka gaan
Glenn en Danny op Tom en ??
Ka en ash op ty en randy
Tom ??
Alice ka en Ashley
Nee hoor Ashley heeft die gekocht ... voor haarzelf en Ka zei ze nog, en ja ze heeft iedereen die ook wilde 2 dropjes gegeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is onzin
Ka en Ashley hebben samen dropkrijt gekocht
Ja precies..Jimmy kookt graag en dan is het leuk wanneer er dingen als uien en knoflook zijn. Dus dat hij het koopt en met de groep deelt is gewoon omdat hij dat graag wil ondanks dat de groep misschien op hem gaat stemmen. Dat kan Ashley zich totaal niet voorstellenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij denk ze dat andere precies als haar zijn......hoe verzinnen ze het hebben net een pot zowat in hun eentje naar binnen gegooid in de cocoon.
En in de vrieskou gelegen hebben en smorgens niemand die zegt gaan jullie maar voor lekker douchen.
De twee die de pot 5000euro lichter hebben gemaakt en nog eens 500euro voor een tukkie.
Wat een lef moet je dan hebben.....
Ashley heeft eindelijk door dat ze Alice er niet uit krijgtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gaat niet op Alice die nemen ze mee naar de finale. Is verloren stem. Zij gaan de bank bepalen zegt ashley. Ze zegt Glenn ik kan me recht in de ogen kijken omdat ik doe wat ik zeg. Tyron en randy wil ze doen. Ashley denkt tommy, jimmy en zijzelf erop
Stop maar even met commanderen naar usersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, dus maak zo'n opmerking niet wil je.
Die 5000 is de schuld van Karen en ashley die er samen over gepraat hebben, dat hebben ze allebei ook nog van BB in de dbk te horen gekregen, maat gaan dit niet vertellen aan de groep.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
5000 euro uit de pot![]()
Dat is de schuld van Danny, Karen Jimmy![]()
De bewoners hebben gewonnen.![]()
Danny, Karen en Jimmy mogen niet mee stemmen eind van de week,![]()
Ashley, Karen en Jimmy op de bank...hoop ik
Het was de schuld van Ashley en Karen die erover spraken vannacht buiten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
5000 euro uit de pot![]()
Dat is de schuld van Danny, Karen Jimmy![]()
De bewoners hebben gewonnen.![]()
Danny, Karen en Jimmy mogen niet mee stemmen eind van de week,![]()
Ashley, Karen en Jimmy op de bank...hoop ik
dus totaal 5500 nu want met dat slapen was het ook 500quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 5000 is de schuld van Karen en ashley die er samen over gepraat hebben, dat hebben ze allebei ook nog van BB in de dbk te horen gekregen, maat gaan dit niet vertellen aan de groep.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dus totaal 5500 nu want met dat slapen was het ook 500
Beseft karen wel dat ze überhaupt kan beseffen??quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beseft karen wel dat het gesprekje vsn vanacht 5000 euro heeft gekost?
karen komt ook dom op mij overquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beseft karen wel dat ze überhaupt kan beseffen??
de wanhoop...eerst dagen slecht over hem praten, negeren en nu opeens willen pratenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:44 schreef cat123 het volgende:
Ze kan het nomineren ook geen 3 seconden met rust laten he..
Nu weer over met tom praten,
eerst wou je toch ook niet met hem praten,
Hou je daar nu dan ook even lekker aan.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat gaat niet gebeuren? de kijker beslist als ze op de bank komt.
Kunnen we geen vliegtuigje voor tom sturen met " Tom praat niet meer met Ashley"quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:44 schreef cat123 het volgende:
Ze kan het nomineren ook geen 3 seconden met rust laten he..
Nu weer over met tom praten,
eerst wou je toch ook niet met hem praten,
Hou je daar nu dan ook even lekker aan.
Dat zou wel heel erg hypocriet zijnquote:
ze eten ook wel erg laat hequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
Ash stort helemaal in
Naaahhhhh
Totaal nie verwacht
Die is te dom om te poepen (Nederlandse versie)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beseft karen wel dat ze überhaupt kan beseffen??
"Tom hou vol! Je bent nr 1!!"quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Kunnen we geen vliegtuigje voor tom sturen met " Tom praat niet meer met Ashley"
Ja echt, maarja past wel bij ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg hypocriet zijn![]()
Na alles wat ze over hem heeft geroepen
pfff wat een stom wijf is het ook, maar ook te verwachten, op iedereen oneindig inpratenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:44 schreef kiki2024 het volgende:
Omg Ashley wil met tom praten over de stemmingen
Ja, ze wil met Tom praten en vragen om niet op hun te stemmen....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg hypocriet zijn![]()
Na alles wat ze over hem heeft geroepen
Ashley is laagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze wil met Tom praten en vragen om niet op hun te stemmen....
Hoelaag kan je zinken.
Zou me niks verbazen als het ook voor de Belgische versie zou geldenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen (Nederlandse versie)
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Witborst het volgende:
Ik word helemaal ziek van dat takke weif 😅
Belachelijk ook op twee streamen.
Gooi er op de bank en weg er mee.
Hele dagen stemmen en zeiken word je dood ziek van.
Hup 10 ruggen uit die pot.
Eigenlijk kan ze dat niet maken , zeker niet na wat ze nog geen uur geleden tegen Glenn zei over jezelf in de spiegel aan kunnen kijkenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het ook voor de Belgische versie zou gelden
Volgens mij is ze ook de enigste die er zo mee bezig is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
Ash stort helemaal in
Naaahhhhh
Totaal nie verwacht
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die 5000 is de schuld van Karen en ashley die er samen over gepraat hebben, dat hebben ze allebei ook nog van BB in de dbk te horen gekregen, maat gaan dit niet vertellen aan de groep.
Ja en die weet ook niet wat ze allemaal heeft lopen roepen hequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ze dat niet maken , zeker niet na wat ze nog geen uur geleden tegen Glenn zei over jezelf in de spiegel aan kunnen kijkenDan zou dit echt wel zo fout zijn , maar ik zei haar ervoor aan
![]()
Jimmy ook hoor, die zegt dat hij deze week aan de beurt is steedsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook de enigste die er zo mee bezig is.
Was per ongeluk een verspreking van karen zeiden zequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?
Maar die toch niet bezig om te berekenen wie op hem zou stemmen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:50 schreef cat123 het volgende:
[..]
Jimmy ook hoor, die zegt dat hij deze week aan de beurt is steeds
Tom heeft het allemaal heel goed in de gaten hoor. Hij weet donders goed dat ze over hem lullen en blijven doen , ook na het gesprek wat ze hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Kunnen we geen vliegtuigje voor tom sturen met " Tom praat niet meer met Ashley"
Is omgeroepen in het huis door bbquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hebben de andere bewoners dan niet gevraagd waarom er dan geld uit de pot is gegaan?
Nee, dies alleen bang dat hij er op komt..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die toch niet bezig om te berekenen wie op hem zou stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
dat weet ik ook wel hoor, was een sarcastische opmerkingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tom heeft het allemaal heel goed in de gaten hoor. Hij weet donders goed dat ze over hem lullen en blijven doen , ook na het gesprek wat ze hebben gehad.
Voor hem is het goed dat ze weer 'gewoon' praten met hem de sfeer is dan weer iets beter.
Maar hij weet wie zijn 'vijanden ' zijn in het spel.
oh daar gaat hij zich in ene wel mee bemoeien?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef Was-beer het volgende:
Karen wil Jimmy een muntje terug geven voor de uien maar dat mag blijkbaar niet van BB
En u denkt dat BB deze spelinfo over 'zijn' huis laat vliegen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:54 schreef Ireth het volgende:
Ashley "ze hadden mij undercover moeten maken..."
Aan zelfverzekerdheid heeft ze ook geen tekort hé...
Ze staat zelfs juichend in de titel van deze COS...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wilde hier voorstellen om het niet meer over dat takkewijf te hebben maar als beide streams er opstaan wat kan je anders
iedereen heeft geloof wel iets samen gekocht uit de dat ding en nu mag het niet in enen, BB mag zijn regels ook wel even opnieuw bekijken geloof ikquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is onzin
Ka en Ashley hebben samen dropkrijt gekocht
Owwwwwquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze staat zelfs juichend in de titel van deze COS...
Jawel ,maar de dames hebben niet verteld dat ze erover gepraat hebben, ze hebben alleen verteld dat Asley Danny ontdekte vannacht en dat ze dacht dat Karen er ook 1 was. Maar dus niet dat Ashley heerlijk met Karen aan t kletsen was dat zij ging doen dat ze er 1 was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
toen waren het duo's nu niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
iedereen heeft geloof wel iets samen gekocht uit de dat ding en nu mag het niet in enen, BB mag zijn regels ook wel even opnieuw bekijken geloof ik
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:54 schreef danilel het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel hoor, was een sarcastische opmerking
Tot nu toe is er ook alleen nog maar puin uitgegaan. Als het "mis" dreigt te gaan, grijpen ze heus wel in . Dat zou bepaald de eerste keer niet zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
poll van salar 9 keer op een rij goed
broodjes zijn te groot voor dr siliconen lippenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley kan geen broodjes meer eten dus neem witte rijst
Danny wilde er wat van zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Kan zo bij Madame Tussauds naar binnen geschoven worden...quote:
k bewonder je doorzettingsvermogen, het is hier duidelijk anti ashley..Ik kap er mee, heb niet eerder met RLS zoveel haat gelezen als dit jaar.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ze bij Madame Tussauds naar binnen geschoven worden...
(Vast nog wel ergens een hoekje in het magazijn vrij..)
Ja. Echt sneu..Heeft niks te maken met wat er gaande isquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze staat zelfs juichend in de titel van deze COS...
Dat heeft ie geeneens door .quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Danny, jimmy en Ka mogen toch niet stemmen?
Ja met allemaal aannames als onderschrift....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan meer screenshots maken ouwe reus
Ashley is dan ook het meest verschrikkelijke mens wat ik in heel mijn leven heb meegemaaktquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
k bewonder je doorzettingsvermogen, het is hier duidelijk anti ashley..Ik kap er mee, heb niet eerder met RLS zoveel haat gelezen als dit jaar.
Raar idd, slaat nergens op van BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh daar gaat hij zich in ene wel mee bemoeien?
er is wel vaker samen coins uitgegeven voor 1 ding
moet je eens een stokbrood met lekkere smeersels neerzetten en zien wie er dan vooraan staat. Aandachtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
Hhmmm... we hebben ook nog nooit eerder een bewoner van dit vuile kaliber gehad.... ik dacht dat Jerrol erger was, maar die mening heb ik inmiddels moeten bijstellen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
k bewonder je doorzettingsvermogen, het is hier duidelijk anti ashley..Ik kap er mee, heb niet eerder met RLS zoveel haat gelezen als dit jaar.
Dat is volgens mij Madame Tussaud herself.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan zo bij Madame Tussauds naar binnen geschoven worden...
(Vast nog wel ergens een hoekje in het magazijn vrij..)
Klopt, Ashley is een in en in slecht mensquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmmm... we hebben ook nog nooit eerder een bewoner van dit vuile kaliber gehad.... ik dacht dat Jerrol erger was, maar die mening heb ik inmiddels moeten bijstellen..
Ow wat zijn wij heerlijk eensgezindquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ashley is dan ook het meest verschrikkelijke mens wat ik in heel mijn leven heb meegemaakt
Walgelijk persoon
Bleeeeeeeeeeeeeeh
Mod edit: Voor daten ga je maar naar tinderquote:
Die 'haat' ( ik haat haar niet, maar vind haar niet bepaald lief) heeft ze toch aan haarzelf te danken. Niet vanwege haar manier van spelen, maar vanwege haar manier van andere mensen behandelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
Ja en de laatste scheelde Alice ook maar een paar stemmen met Danny.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
een dikke week geleden was het hier pro ashley, dat hebben de anti ashley's ook doorstaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef Hznootje het volgende:
I
[..]
Danny moet flik alles controleren voor er doden vallen in het huis.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
Waarom bemoeit Danny zich met het eten als alles al klaar is
Ja en de laatste scheelde Alice ook maar een paar stemmen met Danny.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Mod edit. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Witborst het volgende:
Ik word helemaal ziek van dat takke weif 😅
Belachelijk ook op twee streamen.
Gooi er op de bank en weg er mee.
Hele dagen stemmen en zeiken word je dood ziek van.
Hup 10 ruggen uit die pot.
Ik zie die ‘vuiligheid’ niet. Ik zie haar het spel spelen op haar manier. Ze praat over anderen, maar dat zie ik ze allemaal doen. Ik vind haar vermakelijk voor de rls. Het wordt heel erg saai als er niet meer van dit soort mensen meedoen. Maar goed, ik zei al, ik kap er mee..En dat is wat ik ook ga doen..Veel plezier nog julliequote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmmm... we hebben ook nog nooit eerder een bewoner van dit vuile kaliber gehad.... ik dacht dat Jerrol erger was, maar die mening heb ik inmiddels moeten bijstellen..
en jouw beweringen zijn geen aannames zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja met allemaal aannames als onderschrift....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |