quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, denk niet eens dat hij op de bank komt eerlijk gezegd.
Randy en ty zullen op ash en ka gaanquote:
Als ik Ash zo hoor de halve groepquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie op hem zou stemmen.
Heb het teruggezocht. Was 1% verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geloof dat ashley op de poll bij salar bovenaan stond
Ty en randy hebben dat besproken dat zijn al 2. Alice wss ook en Ashley misschien sprak ze net uit, en dan zal Glenn wel volgen wat ash doetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie op hem zou stemmen.
Het zou wel geweldig zijn als Ash op de bank komt Ka trouwens ook. ben zo klaar met die tweequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy en ty zullen op ash en ka gaan
Glenn en Danny op Tom en ??
Ka en ash op ty en randy
Tom ??
Alice ka en Ashley
Ach is ook bsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Staat ze weer te zeuren die mevrouw uit Schagen. Van mij mag ze naar huis, z.s.m. En laat de kijkcijfers dan maar inzakken, daar geef ik helemaal niks om![]()
Gaat niet gebeuronnnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Staat ze weer te zeuren die mevrouw uit Schagen. Van mij mag ze naar huis, z.s.m. En laat de kijkcijfers dan maar inzakken, daar geef ik helemaal niks om![]()
volgens mij denk ze dat andere precies als haar zijn......hoe verzinnen ze het hebben net een pot zowat in hun eentje naar binnen gegooid in de cocoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:25 schreef Was-beer het volgende:
Ashley tegen Karen: weet je wat die arme jongen (Jimmy) zegt? Daar kan de hele groep lekker van eten..
Is onzinquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gelijk bij Glenn weer ventileren. Het mag niet met 2 gekocht worden zegt jimmy zelf
Jammer genoeg niet. Sommige dingen zouden herhaald mogen worden...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
En niet alles wat vorig jaar is geweest komt perse terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |