Ja raar dat het nu wel toegestaan wordtquote:
Zie weer allerlei beelden voor me van die piano en dan weer ik wil een brief en ik ben zielig en kan aan niks anders meer denken dat ik hem niet kan vertrouwen......ik wil een brief ik wil duidelijkheid.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil geen drama meer maar is de hele dag al drama aan het maken. En weer zeiken over tom dat die zich niet als vriend heeft gedragen. Kinderachtig mannetje die jimmy
Toen was het willekeurig en werd Ashley eerst genoemd. In de poll was Alice favoriet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze de laatste keer tegen Ashley geen favoriet maar was Ashley dat.
wc-rol en oogpotlood bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze potlood en papier mogen hebben om dit soort dingen te bekronkelen?
Was het niet ongeloof, en anders Karen veels te hoog ingeschat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:47 schreef Snoozey het volgende:
[..]
de cos beweerde toch echt steeds van dom dom dom
Wanneer werd het verboden dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja raar dat het nu wel toegestaan wordt
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toen was het willekeurig en werd Ashley eerst genoemd. In de poll was Alice favoriet.
Heeft hij geloof ik gister zelf aangegeven om tegenover ashley te willen staanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat ze Tom gaan gebruiken om Ash eruit te krijgen.
Van wat ik mij kan herinneren mocht dat in eerdere RLS sen niet.quote:
voorheen(eerdere seizoenen) was het altijd zodra ze een poging deden zendercheck.quote:
Klopt, toen werden de kaarten en andere spellen ook ingenomen. Waarom ik reageer is omdat er nu een opmerking over komt terwijl het dit hele seizoen al gedaan wordt, maar kan toeval zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik mij kan herinneren mocht dat in eerdere RLS sen niet.
ze is zelfs nog naar de hottub gelopen om hen een snoepje te gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vanmorgen dat Alice haar chocolade niet deelde samen met jimmy. Maar zelf pot schoolkrijtjes en ook niet delen maar in de groene kamer opeten.
Ze heeft wel gedeeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vanmorgen dat Alice haar chocolade niet deelde samen met jimmy. Maar zelf pot schoolkrijtjes en ook niet delen maar in de groene kamer opeten.
Nee geloof dat ashley op de poll bij salar bovenaan stondquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toen was het willekeurig en werd Ashley eerst genoemd. In de poll was Alice favoriet.
alice had de reep van jimmy gekregen, dus een klein stukje aan jimmy geven was misschien wel netjes geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ook haar eigen munten hequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
alice had de reep van jimmy gekregen, dus een klein stukje aan jimmy geven was misschien wel netjes geweest.
de krijtjes zijn zelf gekocht en worden in ieder geval gedeeld met Karen.
Ze heeft een rondje gedaan , maar daar blijft het bij...Ty deelt gewoon totdat het op is met diegene waar hij mee aan tafel zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
dat was toenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ze de laatste keer tegen Ashley geen favoriet maar was Ashley dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |